Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Туризм -- Україна<.>
Загальна кількість знайдених документів : 76
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Костриця М.М. Проблеми переходу туризму на принципи збалансованого розвитку/М. М. Костриця // Екологічний вісник. -К.:Всеукр. екол. ліга, 2007,N N 11/12.-С.30-31. - (Трибуна молодого вченого)
2.

Кифяк В. Ф. Організація туризму/В. Ф. Кифяк. - 2008
3.

Туризм України: економічні та організаційні механізми розвитку/Закрите акціонерне товариство по туризму та екскурсіях "УКРПРОФТУР", Тернопільський держ. тех. ун-т ім. І. Пулюя, Акад. соц. управління, Наукове т-во ім. Шевченка. - 2008
4.

Україна. Закони. Закон України "Про туризм"/Верховна Рада України. - 2005
5.

Візерський С.Ю. Туристичні можливості України як спосіб інвестицій у готельне господарство/С. Ю. Візерський // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2010,N N 1.-С.102-109
6.

Візерський С.Ю. Прогнози та перспективи розвитку готельного господарства/С. Ю. Візерський // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2010,N N 2.-С.110-115
7.

Коваль П.Ф. Розвиток розважального сектору туріндустрії як засіб зміцнення туристичного потенціалу України/П. Ф. Коваль, Н. О. Алєшугіна, Г. П. Андрєєва // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2010,N N 6.-С.78-83
8.

Давидова О. Г. Інноваційна модель розвитку рекреаційної діяльності в Україні/О. Г. Давидова // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2010,N N 6.-С.64-69
9.

Мельник О. М. Асортиментна стратегія ефективності туристичних організацій/О. М. Мельник // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2010,N N 8.-С.140-144
10.

Забуранна Л. В. Особливості комплексу маркетингу на підприємствах сфери туризму/Л. В. Забуранна, К. В. Сіренко // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2010,N N 10.-С.58-63
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)