Пошуковий запит: <.>S=Туризм -- Україна<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 76
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Давидова, О. Г. Інноваційна модель розвитку рекреаційної діяльності в Україні [] / О. Г. Давидова> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2010. - N 6. - С. 64-69. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Туризм--Україна Відпочинок--Україна
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Гурджиян, К. В. Інструменти формування лояльності споживачів туристичними операторами України [] / К. В. Гурджиян> // Економіка та держава. - 2015. - N 5. - С. 71-77. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Туризм--Україна
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кісь, Я. П. Інтелектуальні системи підтримки прийняття рішень у туристичній сфері [] / Я. П. Кісь> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2010. - N 10. - С. 172-181. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Туризм--Україна
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Братюк, В. П. Інформаційне забезпечення державної політики розвитку туризму [] / В. П. Братюк> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2013. - N 8. - С. 24-32. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Туризм--Україна
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Замовлені прим-ки для відділів: ВВ
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Вишиванюк, М. М. Адаптаційні механізми формування інноваційної стратегії підприємства в індустрії туризму [] / М. М. Вишиванюк> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2014. - N 11. - С. 71-73. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Туризм--Україна Підпримства--Інновації--Україна
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Костинець, В. В. Альтернативні стратегії SWOT як інструмент маркетингу територій [] / В. В. Костинець, Ю. В. Костинець> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 12. - С. 199-205. - Л-ра в кінці ст.
. - ISSN 1993-6788 Рубрики: Туризм--Україна Території--Маркетинг--Україна Кл.слова (ненормовані): маркетинг територій -- маркетинг территорий -- туристичний регіон -- туристический регион -- альтернативна стратегія -- альтернативная стратегия -- стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг -- брендинг
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Костинець, Ю. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Сорочан, В. О. Аналіз ринку послуг промислового туризму в Україні [] / В. О. Сорочан> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2015. - N 12. - С. 136-145. - Бібліогр. в кінці ст.
. - ISSN 1993-6788 Рубрики: Туризм--Україна Кл.слова (ненормовані): промисловий туризм -- промышленный туризм
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Лютак, О. М. Аналіз та оцінювання інформації про основні туристичні потоки України [] / О. М. Лютак, Л. В. Михальчук> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2012. - N 12. - С. 217-225. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Туризм--Україна Кл.слова (ненормовані): готельне господарство
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Михальчук, Л. В. Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Мельник, О. М. Асортиментна стратегія ефективності туристичних організацій [] / О. М. Мельник> // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2010. - N 8. - С. 140-144. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Туризм--Україна
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Степанюк, Н. А. Брендинг міста у сфері туризму: підхід менеджера [] / Н. А. Степанюк> // Економіка та держава. - 2014. - N 2. - С. 103-105. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Туризм--Україна
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ФП (1) Вільні: ФП (1)
Знайти схожі
|
|
|