Пошуковий запит: <.>S=Туризм -- Україна<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 76
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Костриця М.М. Проблеми переходу туризму на принципи збалансованого розвитку/М. М. Костриця // Екологічний вісник. -К.:Всеукр. екол. ліга, 2007,N N 11/12.-С.30-31. - (Трибуна молодого вченого)
|
>2.
| Кифяк В. Ф. Організація туризму/В. Ф. Кифяк. - 2008
|
>3.
| Туризм України: економічні та організаційні механізми розвитку/Закрите акціонерне товариство по туризму та екскурсіях "УКРПРОФТУР", Тернопільський держ. тех. ун-т ім. І. Пулюя, Акад. соц. управління, Наукове т-во ім. Шевченка. - 2008
|
>4.
| Україна. Закони. Закон України "Про туризм"/Верховна Рада України. - 2005
|
>5.
| Візерський С.Ю. Туристичні можливості України як спосіб інвестицій у готельне господарство/С. Ю. Візерський // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2010,N N 1.-С.102-109
|
>6.
| Візерський С.Ю. Прогнози та перспективи розвитку готельного господарства/С. Ю. Візерський // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2010,N N 2.-С.110-115
|
>7.
| Коваль П.Ф. Розвиток розважального сектору туріндустрії як засіб зміцнення туристичного потенціалу України/П. Ф. Коваль, Н. О. Алєшугіна, Г. П. Андрєєва // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2010,N N 6.-С.78-83
|
>8.
| Давидова О. Г. Інноваційна модель розвитку рекреаційної діяльності в Україні/О. Г. Давидова // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2010,N N 6.-С.64-69
|
>9.
| Мельник О. М. Асортиментна стратегія ефективності туристичних організацій/О. М. Мельник // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2010,N N 8.-С.140-144
|
>10.
| Забуранна Л. В. Особливості комплексу маркетингу на підприємствах сфери туризму/Л. В. Забуранна, К. В. Сіренко // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2010,N N 10.-С.58-63
|
>11.
| Кісь Я. П. Інтелектуальні системи підтримки прийняття рішень у туристичній сфері/Я. П. Кісь // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2010,N N 10.-С.172-181
|
>12.
| Палеха О. Ю. Сутнісний підхід до формування туристичного продукту/О. Ю. Палеха // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2011,N N 1.-С.155-158
|
>13.
| Коваль П. Ф. Зовнішні фактори, які обумовлюють вимоги до туристичних центрів/П. Ф. Коваль, К. Г. Бриль // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2011,N N 2.-С.117-121
|
>14.
| Кифяк В. Ф. Організація туризму/В. Ф. Кифяк. - 2011
|
>15.
| Петранівський В. Л. Туристичне краєзнавство/В. Л. Петранівський, М. Й. Рутинський ; за ред. Ф. Д. Заставного. - 2008
|
>16.
| Старовойтенко О. А. Етнокультурний туризм/О. А. Старовойтенко // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2011,N N 4.-С.157-163
|
>17.
| Старовойтенко О. А. Пізнавальний туризм/О. А. Старовойтенко // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2011,N N 5.-С.144-147
|
>18.
| Мархонос С. М. Фактор розвитку туризму у зниженні рівня безробіття в Україні/С. М. Мархонос, Н. П. Турло // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2011,N N 10.-С.210-214
|
>19.
| Забалдіна Ю. Б. Сучасні підходи до оцінки конкурентоспроможності туристичних дестинацій/Ю. Б. Забалдіна // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2011,N N 12.-С.165-168
|
>20.
| Забуранна Л. В. Теоретичні підходи до класифікації туризму в сучасних умовах розвитку туристичного ринку/Л. В. Забуранна // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2011,N N 12.-С.168-173
|
|
|