Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Туристична індустрія -- Маркетинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Маркетинг турпродукту/Ю. О. Карягін [та ін.]. ; за заг. ред.: Г. Б. Муніна, О. О. Гаци. - 2009
2.

Малинка О. Я. Концепція формування бренду туристичного регіону/О. Я. Малинка // Регіональна економіка. -Л.:НАН України, 2018,N N 1.-С.40-47
3.

Кривоберець М. М. Вплив конкурентного середовища на маркетингове планування потенціалу туристичного підприємства/М. М. Кривоберець // Агросвіт. -Київ:ДКС Центр, 2020,N N 5.-С.70-74
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)