Пошуковий запит: <.>S=Українська мова -- Методика викладання -- Початкова школа<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 131
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Єгупова В. Урок української мови з інтегративно-діяльнісним підходом за педагогічною технологією "Росток" у 2 класі/В. Єгупова // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2019,N N 3.-С.12-13
|
>2.
| Єгупова В. Урок української мови у 2 класі за педагогічною технологією "Росток"/В. Єгупова // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2019,N N 10.-С.15-16
|
>3.
| Іщенко О. Темп мовлення особи як індикатор її розвитку/О. Іщенко // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2011,N N 9.-С.56-58
|
>4.
| Білоног А. Інтеграція як один із напрямів методичного оновлення уроку. "Слова, протилежні за значенням (антоніми). Маршовість"/А. Білоног // Українська мова і література в школі. -К.:Укр. мова і л-ра в школі, 2017,N N 1.-С.39-41
|
>5.
| Базарницька І. Елементи розвивального навчання на уроках української мови/І. Базарницька // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2010,N N 6.-С.12-14
|
>6.
| Бежевець Т. Урок розвитку писемного мовлення, 2 клас/Т. Бежевець // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2015,N N 2.-С.16-18
|
>7.
| Большакова І. О. Словникові слова/Інна Большакова ; [упоряд. М. С. Пристівська ; ред. рада: М. Мосієнко та ін.]. - 2016
|
>8.
| Вітковська Л. Розвиток дослідницьких навичок молодших школярів під час засвоєння словникових слів/Л. Вітковська // Початкова школа. -К.:боевые исскуПочаткова школа, 2017,N N 6.-С.10-12
|
>9.
| Вітюк В. Урок на тему "Написання листа другові"/В. Вітюк // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2014,N N 11.-С.21-24
|
>10.
| Варгата Ф. Бінарний урок (4 клас)/Ф. Варгата // Початкова школа. -К.:боевые исскуПочаткова школа, 2017,N N 5.-С.5-6
|
>11.
| Вашуленко М. Методичні орієнтири щодо роботи за підручником: "Українська мова", 3 клас/М. Вашуленко, Н. Васильківська // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2014,N N 6.-С.4-11
|
>12.
| Вашуленко М. Навчання української мови в 4 класі/М. Вашуленко, С. Дубовик // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2015,N N 7/8.-С.9-12
|
>13.
| Вашуленко М. Нормативне наголошування слів - важлива ознака літературного мовлення/М. Вашуленко // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2015,N N 1.-С.17-21
|
>14.
| Вашуленко М. Робота над власним висловлюванням (есе) на уроках української мови/М. Вашуленко, С. Дубовик // Початкова школа. -К.:боевые исскуПочаткова школа, 2017,N N 10.-С.10-16
|
>15.
| Вашуленко М. Робота над власним висловлюванням (есе) на уроках української мови/М. Вашуленко, С. Дубовик // Початкова школа. -К.:боевые исскуПочаткова школа, 2017,N N 9.-С.6-11
|
>16.
| Вашуленко О. Повторення як засіб формування мовної компетентності молодших школярів/О. Вашуленко // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2014,N N 1.-С.8-11
|
>17.
| Вашуленко М. С. Українська мова і мовлення в початковій школі/М. С. Вашуленко. - 2018
|
>18.
| Вельська Г. Складання міні-твору на основі власного досвіду/Г. Вельська // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2011,N N 4.-С.51
|
>19.
| Веретільник Л. Вимова приголосних звуків. Уподібнення приголосних звуків/Л. Веретільник // Українська мова і література в школі. -К.:Укр. мова і л-ра в школі, 2016,N N 3.-С.33-36
|
>20.
| Вишник О. Розвиток мовлення учнів 1 - 2 класів на засадах взаємодії різних видів мовленнєвої діяльності/О. Вишник // Початкова школа. -К.:Початкова школа, 2011,N N 5.-С.6-8
|
|
|