Пошуковий запит: <.>S=Фізика -- Методика викладання -- Загальноосвітні школи<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 225
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Волинко О. Завдання для тестового контролю знань із фізики. 7 клас/Олексій Волинко. - 2008
|
>2.
| Викладання фізики у 8 класі 12-річної школи/[упоряд. М. В. Головко] Ч. 1 . - 2008
|
>3.
| Волинко, Олексій Завдання для тестового контролю знань з фізики. 8 клас . Ч. 1. - 2008
|
>4.
| Буряк В. Оволодіння учнями гносеологічними основами науки - завдання шкільної освіти/В. Буряк // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2010,N N 3.-С.23-27
|
>5.
| Ісаєнко В. Творчі задачі з фізики як засіб розвитку уяви в обдарованих дітей/В. Ісаєнко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2010,N N 4/5.-С.30-32
|
>6.
| Крижановський В. Г. Фізика/В. Г. Крижановський ; [пер. з рос. О. П. Черенкова]. - 2008
|
>7.
| Токарєва М. Нездоланна тяга до пізнання/М. Токарєва // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2011,N N 5.-С.7-12
|
>8.
| Токарєва М. Нездоланна тяга до пізнання/М. Токарєва // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2011,N N 6.-С.13-16
|
>9.
| Гусак А. Білінгвальний підхід до викладання фізики у сучасній школі/А. Гусак, А. Ковальчук // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2011,N N 10.-С.48-51
|
>10.
| Лазаренко А. Засоби створення проблемних ситуацій під час розв'язування задач на уроках фізики у сучасній загальноосвітній школі/А. Лазаренко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2011,N N 11.-С.14-18
|
>11.
| Басок А. Й. Конструктор уроків: фізика, біологія/Анжела Басок, Ольга Кулініч ; [упоряд.: Л. Хольвінська ; ред. рада: Л. Хольвінська та ін.]. - 2012
|
>12.
| Бильярдные головоломки или бинарный урок геометрии и физики // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2012,N N 2.-С.60-62
|
>13.
| Брайон М. Совершенствуем технические способности: развивающие задания по физике/М. Брайон // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2012,N N 3.-С.18-22
|
>14.
| Брайон М. Совершенствуем технические способности: развивающие задания по физике/М. Брайон // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2012,N N 4.-С.21-27
|
>15.
| Задніпрянець І. І. Сучасні технології у викладанні фізики/Ірина Задніпрянець ; [упоряд. Л. Хольвінська ; ред. рада: Л. Хольвінська та ін.]. - 2012
|
>16.
| Губенко А. В. Использование приёмов переструктурирования и аналогизирования на уроках физики в средней школе с целью развития творческих способностей школьников/А. В. Губенко // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2012,N N 6.-С.16-27
|
>17.
| Ляшенко О. І. Методи творчого підходу і стратегічні тенденції в процесі розв'язування задач/О. І. Ляшенко, Р. І. Швай // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України. -К.:Пед. преса, 2012,N N 4.-С.5-10
|
>18.
| Муранова Н. Методологічні засади дослідження проблеми фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті: обгрунтування підходів/Н. Муранова // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2013,N N 3.-С.17-21
|
>19.
| Мишак Ю. Швидкість у природі й техніці/Ю. Мишак, К. Коваленко // Фізика та астрономія в школі. -К.:Пед. преса, 2013,N N 1.-С.2
|
>20.
| Ткаченко Н. Урок вивчення нового матеріалу на тему: "Ізопроцесі в газах"/Н. Ткаченко // Фізика та астрономія в школі. -К.:Пед. преса, 2013,N N 1.-С.3-4
|
|
|