Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Філософія соціальна<.>
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-30 
1.

Назарова О.А. Швейцарские публикации Семена Людвиговича Франка/О. А. Назарова // Вопросы философии. -М.:Наука, 2007,N N 1.-С.145-156
2.

Горбатенко В. Чинники та засоби подоланння невизначеності соціальних інтересів в Україні/В. Горбатенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.170-172
3.

Шульга М. Феноменологія соціально-групових інтересів /М. Шульга // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.178-180
4.

Фадєєв В. Сучасні напрямки теорії соціальної практики/В. Фадєєв // Філософська думка. -К.:НАН України, 2008,N N 2.-С.124-153
5.

Сохань Л. Суспільне служіння як життєве кредо особистості : до постановки проблеми/Л. Сохань // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.190-191
6.

Соболь О. Становлення медіально-мережевої парадигми/О. Соболь // Філософська думка. -К.:НАН України, 2008,N N 5.-С.3-15
7.

Мотрич Н. С. Социальная философия/Н. С. Мотрич ; О. В. Овчинников (дизайн обл.). - 1998
8.

Соціальна філософія/за заг. ред. В. П. Андрущенка, М. І. Горлача. - 1997
9.

Тарасенко В. Соціальні інтереси та псевдоінтереси/В. Тарасенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.175-178
10.

Злобіна О. Соціальні інтереси в суспільно-політичному дискурсі/О. Злобіна // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.184-186
11.

Соболева Н. Соціальні інтереси в контексті ціннісної свідомості/Н. Соболева // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.188-190
12.

Бевзенко Л. Соціальні інтереси : можливість концептуалізації у межах постнекласичної дослідницької платформи/Л. Бевзенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.174-175
13.

Бехман Г. Современное общество как общество риска/Г. Бехман // Вопросы философии. -М.:Наука, 2007,N N 1.-С.26-46
14.

Резнік О. Реалізація соціальних інтересів : механізми та форми/О. Резнік // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.180-182
15.

Александров Д. Рівень затребуваності категорії "інтерес" у соціологічній теорії /Д. Александров // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.172-174
16.

Франк С.Л. Публикации в "Neue Zurcher Zeitung"/С. Л. Франк // Вопросы философии. -М.:Наука, 2007,N N 1.-С.157-168
17.

Мельников А. Проблемне поле екзистенціальної соціології/А. Мельников // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.83-102
18.

Ситник П. К. Проблеми формування національної самосвідомості в Україні/П. К. Ситник, А. П. Дербак. - 2004
19.

Мартинюк І. Можливості міждисциплінарного дослідження проблеми інтересів/І. Мартинюк // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.166-167
20.

Отрешко Н. Картини соціального світу: концепти суспільства і суб'єкта дії в соціологічній теорії/Н. Отрешко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2009,N N 1.-С.127-137
 1-20    21-30 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)