Пошуковий запит: <.>S=Філософія соціальна<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Бехман Г. Современное общество как общество риска/Г. Бехман // Вопросы философии. -М.:Наука, 2007,N N 1.-С.26-46
|
>2.
| Назарова О.А. Швейцарские публикации Семена Людвиговича Франка/О. А. Назарова // Вопросы философии. -М.:Наука, 2007,N N 1.-С.145-156
|
>3.
| Франк С.Л. Публикации в "Neue Zurcher Zeitung"/С. Л. Франк // Вопросы философии. -М.:Наука, 2007,N N 1.-С.157-168
|
>4.
| Депенчук Л. Духовність народу в українській історіософії ХIХ ст. та соціальній філософії кінця ХIХ - початку ХХ ст./Л. Депенчук // Проблеми теорії ментальності. -К.:Наукова думка, 2006.-С.324-349
|
>5.
| Юнгер Е. Зміна громадянської угоди робочим планом/Е. Юнгер // Філософська думка. -К.:НАН України, 2008,N N 1.-С.36-54
|
>6.
| Іщенко Ю. Двомовна мовна особистість: наративна і дискурсивна ідентичність/Ю. Іщенко // Філософська думка. -К.:НАН України, 2008,N N 1.-С.114-127
|
>7.
| Фадєєв В. Сучасні напрямки теорії соціальної практики/В. Фадєєв // Філософська думка. -К.:НАН України, 2008,N N 2.-С.124-153
|
>8.
| Мельников А. Проблемне поле екзистенціальної соціології/А. Мельников // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.83-102
|
>9.
| Мартинюк І. Можливості міждисциплінарного дослідження проблеми інтересів/І. Мартинюк // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.166-167
|
>10.
| Єрмоленко А. М. Інтегрувальна роль соціальних інтересів/А. Єрмоленко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.168-170
|
>11.
| Горбатенко В. Чинники та засоби подоланння невизначеності соціальних інтересів в Україні/В. Горбатенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.170-172
|
>12.
| Александров Д. Рівень затребуваності категорії "інтерес" у соціологічній теорії /Д. Александров // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.172-174
|
>13.
| Бевзенко Л. Соціальні інтереси : можливість концептуалізації у межах постнекласичної дослідницької платформи/Л. Бевзенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.174-175
|
>14.
| Тарасенко В. Соціальні інтереси та псевдоінтереси/В. Тарасенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.175-178
|
>15.
| Шульга М. Феноменологія соціально-групових інтересів /М. Шульга // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.178-180
|
>16.
| Резнік О. Реалізація соціальних інтересів : механізми та форми/О. Резнік // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.180-182
|
>17.
| Зоткін А. Владні інтереси : визначення понять/А. Зоткін // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.182-184
|
>18.
| Злобіна О. Соціальні інтереси в суспільно-політичному дискурсі/О. Злобіна // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.184-186
|
>19.
| Соболева Н. Соціальні інтереси в контексті ціннісної свідомості/Н. Соболева // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.188-190
|
>20.
| Сохань Л. Суспільне служіння як життєве кредо особистості : до постановки проблеми/Л. Сохань // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.190-191
|
|
|