Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Філософія соціальна<.>
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-30 
1.

Бехман Г. Современное общество как общество риска/Г. Бехман // Вопросы философии. -М.:Наука, 2007,N N 1.-С.26-46
2.

Назарова О.А. Швейцарские публикации Семена Людвиговича Франка/О. А. Назарова // Вопросы философии. -М.:Наука, 2007,N N 1.-С.145-156
3.

Франк С.Л. Публикации в "Neue Zurcher Zeitung"/С. Л. Франк // Вопросы философии. -М.:Наука, 2007,N N 1.-С.157-168
4.

Депенчук Л. Духовність народу в українській історіософії ХIХ ст. та соціальній філософії кінця ХIХ - початку ХХ ст./Л. Депенчук // Проблеми теорії ментальності. -К.:Наукова думка, 2006.-С.324-349
5.

Юнгер Е. Зміна громадянської угоди робочим планом/Е. Юнгер // Філософська думка. -К.:НАН України, 2008,N N 1.-С.36-54
6.

Іщенко Ю. Двомовна мовна особистість: наративна і дискурсивна ідентичність/Ю. Іщенко // Філософська думка. -К.:НАН України, 2008,N N 1.-С.114-127
7.

Фадєєв В. Сучасні напрямки теорії соціальної практики/В. Фадєєв // Філософська думка. -К.:НАН України, 2008,N N 2.-С.124-153
8.

Мельников А. Проблемне поле екзистенціальної соціології/А. Мельников // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.83-102
9.

Мартинюк І. Можливості міждисциплінарного дослідження проблеми інтересів/І. Мартинюк // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.166-167
10.

Єрмоленко А. М. Інтегрувальна роль соціальних інтересів/А. Єрмоленко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.168-170
11.

Горбатенко В. Чинники та засоби подоланння невизначеності соціальних інтересів в Україні/В. Горбатенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.170-172
12.

Александров Д. Рівень затребуваності категорії "інтерес" у соціологічній теорії /Д. Александров // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.172-174
13.

Бевзенко Л. Соціальні інтереси : можливість концептуалізації у межах постнекласичної дослідницької платформи/Л. Бевзенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.174-175
14.

Тарасенко В. Соціальні інтереси та псевдоінтереси/В. Тарасенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.175-178
15.

Шульга М. Феноменологія соціально-групових інтересів /М. Шульга // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.178-180
16.

Резнік О. Реалізація соціальних інтересів : механізми та форми/О. Резнік // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.180-182
17.

Зоткін А. Владні інтереси : визначення понять/А. Зоткін // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.182-184
18.

Злобіна О. Соціальні інтереси в суспільно-політичному дискурсі/О. Злобіна // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.184-186
19.

Соболева Н. Соціальні інтереси в контексті ціннісної свідомості/Н. Соболева // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.188-190
20.

Сохань Л. Суспільне служіння як життєве кредо особистості : до постановки проблеми/Л. Сохань // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.190-191
 1-20    21-30 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)