Пошуковий запит: <.>S=Хімія -- Методика викладання -- Загальноосвітні школи<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 89
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному році // Біологія і хімія в школі. -К.:Пед. преса, 2019,N N 4.-С.2-9
|
>2.
| Перешивана Л. Тема уроку: "Пластмаси, синтетичні каучуки, гума, штучні й синтетичні волокна"/Л. Перешивана // Біологія і хімія в школі. -К.:Пед. преса, 2019,N N 4.-С.17-21
|
>3.
| Грабовий А. Навчальний хімічний експеримент як засіб реалізації наскрізних змістових ліній шкільного курсу хімії/А. Грабовий // Біологія і хімія в школі. -К.:Пед. преса, 2019,N N 3.-С.14-17
|
>4.
| Величко Л. Багатоманітність органічних речовин і їхні взаємозв'язки/Л. Величко // Біологія і хімія в школі. -К.:Пед. преса, 2019,N N 3.-С.9-11
|
>5.
| Староста В. Навчальні завдання з теми: "Оксиген і кисень"/В. Староста // Біологія і хімія в школі. -К.:Пед. преса, 2019,N N 3.-С.11-13
|
>6.
| Вороненко Т. Розв'язування задач з хімії, 10 - 11 класи/Т. Вороненко // Біологія і хімія в школі. -К.:Пед. преса, 2019,N N 4.-С.34-37
|
>7.
| Грабовий А. Навчальний хімічний експеримент як засіб реалізації наскрізних змістових ліній шкільного курсу хімії/А. Грабовий // Біологія і хімія в школі. -К.:Пед. преса, 2019,N N 5.-С.15-16
|
>8.
| Волочаєва Т. "Будова і властивості твердих речовин"/Т. Волочаєва // Біологія і хімія в школі. -К.:Пед. преса, 2019,N N 5.-С.18-20
|
>9.
| Величко Л. Вивчення рівнів структурної організації органічних речовин/Л. Величко // Біологія і хімія в школі. -К.:Пед. преса, 2019,N N 5.-С.8-10
|
>10.
| Нетрибійчук О. Сучасні технології і матеріали, 11 клас/О. Нетрибійчук // Біологія і хімія в школі. -К.:Пед. преса, 2019,N N 4.-С.38-40
|
>11.
| Величко Л. Органічні речовини, 11 клас/Л. Величко // Біологія і хімія в школі. -К.:Пед. преса, 2019,N N 4.-С.40-43
|
>12.
| Домарацька С. Мультимедіа-презентації як засіб підвищення ефективності навчання хімії/С. Домарацька // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2014,N N 12.-С.28-30
|
>13.
| Бобряк Л. OneNote Class як освітня платформа для змішаного навчання та викладання хімії/Л. Бобряк // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2016,N N 8/9.-С.61-66
|
>14.
| Любченко Л. Я. Сучасні методи викладання хімії/Л. Я. Любченко // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2014,N N 10.-С.12-18
|
>15.
| Грабовий А. Дослідницька діяльність учнів з хімії в загальноосвітніх навчальних закладах/А. Грабовий // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2014,N N 7.-С.52-57
|
>16.
| Хринюк Н. Комп'ютерні технології в шкільній хімічній освіті: проблеми та шляхи впровадження/Н. Хринюк // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2014,N N 10.-С.37-39
|
>17.
| Сологуб А. І. Винахідницька діяльність старшокласників на заняттях профільного креативного навчання/А. І. Сологуб // Освіта та розвиток обдарованої особистості. -К.:Ін-т обрарованої дитини НАПН України, 2017,N N 3.-С.17-23
|
>18.
| Грабовий А. Навчальний хімічний експеримент як чинник формування в учнів математичної компетентності в шкільному курсі хімії/А. Грабовий // Біологія і хімія в школі. -К.:Пед. преса, 2019,N N 2.-С.8-15
|
>19.
| Лашевська Г. Навчальні завдання до теми "Роль хімії в житті суспільства"/Г. Лашевська // Біологія і хімія в школі. -К.:Пед. преса, 2019,N N 2.-С.20-22
|
>20.
| Ковтуненко В. Аксіальна хіральність, або як утворюється додатковий ізомер/В. Ковтуненко, Л. Величко // Біологія і хімія в школі. -К.:Пед. преса, 2019,N N 2.-С.2-4
|
|
|