Пошуковий запит: <.>S=Цінова політика<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7 |
>1.
| Длігач А. О. Маркетингова цінова політика: світовий досвід, вітчизняна практика/А. О. Длігач. - 2006
|
>2.
| Колесников О.В. Ціноутворення/О. В. Колесников. - 2007
|
>3.
| Марцин В.С. Механізм забезпечення конкурентоспроможності товару та показники її оцінки/В. С. Марцин // Актуальні проблеми економіки. -К.:ВНЗ " Національна академія управління", 2008,N N 1.-С.35-44
|
>4.
| Мельник Л. Основні методи формування цін на телекомунікаційні послуги в умовах регульованого ринку/Л. Мельник, Д. Горобченко // Економіка України. -К., 2009,N №4.-С.44 - 51
|
>5.
| Литвиненко Я. В. Маркетингова цінова політика/Я. В. Литвиненко. - 2010
|
>6.
| Корж М. Цінове оптимізаційне моделювання в міжнародному маркетингу/М. Корж // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. -К.:Укр. держ. ун-т фінансів та міжнар. торгівлі, 2018,N N 5.-С.87-100
|
>7.
| Миргасан Сеидзаде Мирхашим оглу Государственное регулирование цен/Миргасан Сеидзаде Мирхашим оглу // Економіка України. -К.:Преса України, 2020,N N 6.-С.73-82
|
|