Пошуковий запит: <.>S=реклама<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 44
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Пазуха М. Д. Реклама у підприємницькій діяльності/М. Д. Пазуха, М. В. Ігнатович . - 2006
|
>2.
| Джефкінс Ф. Реклама/Френк Джефкінс ; допов. і ред. Деніела Ядіна. - 2001
|
>3.
| Іванов В. Реклама та зв"язки з громадськістю - поле діяльності сучасних мас-медіа/В. Іванов // Пам'ять століть. Україна. -К.:Ген. дирекція з обслуг. інозем. представництв, 2007,N N 3.-С.41-50
|
>4.
| Гривнак К. Реклама : нові обмеження та можливості/К. Гривнак // Вісник податкової служби України . -К., 2008,N №18/19.-С.23-25
|
>5.
| Організація та проведення соціальної рекламно-інформаційної кампанії/[Т. А. Марочко та ін.]. - 2007
|
>6.
| Владимирська Г. О. Реклама/Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. - 2006
|
>7.
| Журавлева О.И. Культурологические аспекты коммуникационной стратегии современной рекламы/О. И. Журавлева // Наука. Релігія. Суспільство. -Донецьк:ІПШІ і НАНУ "Наука і освіта", 2008,N N 1.-С.41-53
|
>8.
| Arens Contemporary Advertising/William F. Arens. - 1999
|
>9.
| Дяченко Т.О. Етичні питання в рекламній практиці/Т. О. Дяченко // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2008,N N 9.-С.87-90
|
>10.
| Божко В.П. Порівняння аналітичної та факторної моделей для оцінки рекламних витрат/В. П. Божко , О. В. Дегтярьова // Економіка Фінанси Право. -К.:Аналітик, 2008,N N 10.-С.18-20
|
|
|