Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів : 44
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-44 
1.
659.1
A68


    Arens, William F..
    Contemporary Advertising [Текст] / William F. Arens. - 7th ed. - Boston, Mass. [etc.] : Irwin : McGraw-Hill, 1999. - [722] p. pag. var. : il. - (The Irwin/McGraw-Hill Series in Marketing). - Bibliogr.: p. R1-IN19. - ISBN 0-256-26253-5 : 035.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
Переклад назви: Сучасна реклама
УДК
ББК 65.42-803
Рубрики: Реклама
   
Кл.слова (ненормовані):
радіо -- радио -- телебачення -- телевидение -- інтернет -- интернет -- реклама
Анотація: [Advertising in the modern world today].

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Знайти схожі

2.


    Іванов, В.
    Реклама та зв"язки з громадськістю - поле діяльності сучасних мас-медіа [] / В. Іванов // Пам'ять століть. Україна : історичний науковий та літературний журнал. - 2007. - N 3. - С. 41-50 . - ISSN 0869-3595
Рубрики: Засоби масової інформації
   Реклама

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
Мас-мадіа

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

3.


    Акайомова, А.
    Особливості іміджу як складової політичного маркетингу [] / А. Акайомова // Політичний менеджмент. - 2010. - N 1. - С. 54-60. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Політичний маркетинг
   Влада--Політичний імідж

   Реклама


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
659.1
Б59


    Бибаева, Наталья Тихоновна.
    Как продавать рекламу, или Спасение плана продаж в кризис [] / Наталья Бибаева. - М. ; Харьков ; Минск : Питер, 2009. - 250, [6] с. : рис., табл. - (Продажи на 100%). - Прил.: с. 233-248. - Лит.: с. 249-250. - ISBN 978-5-49807-376-7 : 67.00 грн
УДК
ББК 65.42-803
Рубрики: Реклама--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
продажи рекламных услуг -- продажі рекламних послуг -- идеология продаж -- ідеологія продаж -- правила поведения в кризис -- правила поведінки в кризу -- алгоритм продаж услуг -- алгоритм продаж послуг -- подготовительный этап -- підготовчий етап -- установление контакта -- встановлення контакту -- выявление потребностей -- виявлення потреб -- коммерческое предложение -- комерційна пропозиція -- переговоры о цене -- переговори про ціну -- завершение сделки -- завершення угоди -- постпродажное обслуживание -- постпродажне обслуговування -- модульность предложения -- модульність пропозиції -- пакет рекламных услуг -- пакет рекламних послуг -- формирование лояльного клиента -- формування лояльного клієнта -- работа с рекламациями -- робота з рекламаціями -- планирование работы -- планування роботи -- самоанализ работы -- самоаналіз роботи
Анотація: Чёткий алгоритм действий и практических инструкций о том, что делать рекламному агенту в условиях кризиса, чтобы быть выслушанным, добиться встречи с клиентом и заключить договор о сотрудничестве.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

5.


    Божко , В. П.
    Порівняння аналітичної та факторної моделей для оцінки рекламних витрат [] / В. П. Божко , О. В. Дегтярьова // Економіка Фінанси Право. - 2008. - N 10. - С. 18-20
Рубрики: реклама

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Дегтярьова, О.В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

6.
659.1(075.8)
Б 76


    Божкова, Вікторія Вікторівна.
    Реклама та стимулювання збуту [] : навч. посібник / В. В. Божкова, Ю. М. Мельник. - Київ : Центр учбов. л-ри, 2009. - 200 с. : рис., табл., кол. фото. - Глосарій: с. 163-168. - Літ.: с. 169-173. - Дод.: с. 174-200. - ISBN 978-966-364-870-5 : 052.00 грн, 54.00 грн
УДК
ББК 65.42-803я73
Рубрики: Реклама--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
еволюція реклами -- розповсюдження реклами -- законодавче регулювання реклами -- класифікація реклами -- некомерційна реклама -- медіа-реклама -- стимулювання збуту -- рекламна кампанія -- ефективність реклами -- синергетичний ефект маркетингових комунікацій
Анотація: Стимулювання збуту як важлива складова комплексу маркетингових комунікацій.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мельник, Юлія Миколаївна
Примірників всього: 3
ВВ (1), ФОНД (2)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (2)
Знайти схожі

7.
659.1(075.8)
Б 76


    Божкова, Вікторія Вікторівна.
    Реклама та стимулювання збуту [] : навч. посібник / В. В. Божкова, Ю. М. Мельник. - К. : Центр учбов. л-ри, 2010. - 200, [10] с. : табл., фото. - Л-ра: с. 169-173. - Дод.: с. 174-200. - ISBN 978-966-364-870-5 : 36.00 грн
УДК
ББК 65.42-80я73
Рубрики: Реклама--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
еволюція реклами -- эволюция рекламы -- регулювання рекламної діяльності -- регулирование рекламной деятельности -- класифікація реклами -- классификация рекламы -- медіа-реклама -- медиа-реклама -- стимулювання сбуту -- стимулирование сбыта -- характеристика реклами -- характеристика рекуламы -- організація реклами -- организация рекламы -- ефективність реклами -- эффективность рекламы -- оцінка синергетичного ефекту -- оценка синергетического эффекта -- виробник реклами -- производитель рекламы -- засоби реклами -- средства рекламы -- бізнес-реклама -- бизнес-реклама -- бренд -- стимулювання збуту -- стимурирование сбыта -- купонаж -- паблік рилейшнз -- паблик рилейшнз -- мерчандайзинг -- закон України "Про рекламу"
Анотація: Використання комунікаційних інструментів в Україні, їх планування і застосування.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мельник, Юлія Миколаївна
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

8.
659:658
В57


    Владимирская, Анна Овсеевна.
    Как заработать на рекламе [] / Анна Владимирская, Петр Владимирский. - Киев : А.С.К., 2006. - 336 с. - Лит.: с. 331-333. - ISBN 966-319-103-1 : 10.50 грн
УДК
ББК 65.42-803
Рубрики: Реклама--Популярні видання
Кл.слова (ненормовані):
рекламная кампания -- рекламна кампанія -- рекламные продажи -- рекламні продажі -- маркетинг и реклама -- маркетинг і реклама -- реклама и сознание -- реклама і свідомість -- реклама и менеджмент -- реклама і менеджмент -- брэндинг -- брендінг -- продвижение рекламы -- просування реклами -- дизайн -- фирменный стиль -- фірмовий стиль -- рекламные технологии -- рекламні технології
Анотація: Данное издание повествует о практической работе в рекламе сегодня. Книга знакомит читателя с тайнами рекламы, с её возможностями, с действующими лицами и исполнителями.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Владимирский, Петр Александрович
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
659.1(075.8)
В57


    Владимирська, Ганна Овсіївна.
    Реклама [] : навч. посібник / Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. - Київ : Кондор, 2009. - 334 с. : рис. - Літ.: с. 330-332. - ISBN 966-351-086-2 : 62.00 грн, 30.00 грн, 70.00 грн
УДК
ББК 65.42-803я73
Рубрики: Реклама--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
рекламна кампанія -- агресивний маркетинг -- рекламне агенство -- українські бренди -- телевізійна реклама -- фірмовий стиль -- поліграфічна реклама -- реклама на транспорті -- рекламний дизайн -- реклама в Інтернеті -- рекламні технології -- медіапланування
Анотація: Ефективна реклама товарів і послуг в умовах загостреної конкуренції.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Владимирський, Петро Олександрович
Примірників всього: 3
ФОНД (1), ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

10.
659.1(075.8)
В57


    Владимирська, Ганна Овсіївна.
    Реклама [] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закладів / Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. - Київ : Кондор, 2006. - 334 с. - Л-ра: с. 330-332. - ISBN 966-351-086-2 : 38.50 грн, 24.00 грн
УДК
ББК 65.422я73
Рубрики: Реклама--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
паблік рилейшнз -- рекламна кампанія -- медіапланування -- споживачева поведінка -- агресивний маркетинг -- діячі світової реклами -- рекламні агентства -- піар -- брендінг -- телевізійна реклама -- реклама на транспорті -- зовнішня реклама -- поліграфічна реклама -- реклама в Інтернеті -- дизайн -- рекламні акції -- творчі методики рекламістів -- рекламні технології
Анотація: Організація реклами в координатах маркетингу, в координатах менеджменту та в координатах креативу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Владимирський, Петро Олександрович
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-44 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)