Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів : 44
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-44 
1.


    Гривнак, К.
    Реклама : нові обмеження та можливості [Текст] / К. Гривнак // Вісник податкової служби України . - 2008. - №18/19. - С. 23-25
Рубрики: реклама
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
659.1(075.8)
Р55


    Ромат, Евгений Викторович.
    Реклама [] : учебник / Е. В. Ромат. - 3-е изд., перераб. и доп. - Киев : Студцентр, 2000. - 480 с. : табл., . - Библиогр. в конце разд. - ISBN 966-7530-12-4 : 21.11 грн
УДК
ББК 65.42-803я73
Рубрики: Реклама--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
реклама -- бизнес -- бізнес -- маркетинг -- рекламный менеджмент -- рекламний менеджмент -- рекламная коммуникация -- рекламна комунікація -- паблик рилейшнз -- паблік рилейшнз -- история рекламы -- історія реклами -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- брендинг -- креатив -- печатная реклама -- друкована реклама -- экранная реклама -- екранна реклама -- наружная реклама -- зовнішня реклама -- компьютерная реклама -- комп'ютерна реклама -- рекламная кампания -- рекламна компанія
Анотація: Проблемы рекламы в системе маркетинговой деятельности, процессы рекламного менеджмента.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 4
ЧЗ (1), ВВ (2), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (2), ФОНД (1)
Знайти схожі

3.
659:658
В57


    Владимирская, Анна Овсеевна.
    Как заработать на рекламе [] / Анна Владимирская, Петр Владимирский. - Киев : А.С.К., 2006. - 336 с. - Лит.: с. 331-333. - ISBN 966-319-103-1 : 10.50 грн
УДК
ББК 65.42-803
Рубрики: Реклама--Популярні видання
Кл.слова (ненормовані):
рекламная кампания -- рекламна кампанія -- рекламные продажи -- рекламні продажі -- маркетинг и реклама -- маркетинг і реклама -- реклама и сознание -- реклама і свідомість -- реклама и менеджмент -- реклама і менеджмент -- брэндинг -- брендінг -- продвижение рекламы -- просування реклами -- дизайн -- фирменный стиль -- фірмовий стиль -- рекламные технологии -- рекламні технології
Анотація: Данное издание повествует о практической работе в рекламе сегодня. Книга знакомит читателя с тайнами рекламы, с её возможностями, с действующими лицами и исполнителями.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Владимирский, Петр Александрович
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.


    Курбан, О.
    Соціальні мережі як інструмент у галузі PR [] / О. Курбан // Вісн. Кн. палати. - 2014. - N 10. - С. 45-48. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Соціальні мережі
   Реклама


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1)
Вільні: БГ (1)

Знайти схожі

5.
659.1:.930.85(3)
Р36


    Реклама в пам'яті культур [Текст]. - К. : Альтерпрес, 2013 - .
   Кн. 1 : Креатив стародавніх цивілізацій / [П. Ю. Саух та ін.]. - 2013. - 423, [5] с. : ил. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - ISBN 978-966-542-542-7 : 40.00 грн
УДК
ББК 76.006.5г(0) + 71.1(0)
Рубрики: Реклама--Наукові видання
   Культура і цивілізація--Наукові видання

   
Кл.слова (ненормовані):
стародавні цивілізації -- древние цилизации -- знакова символіка -- знаковая символика -- політика у рекламі -- политика в рекламе -- дипломатія у рекламі -- дипломатия в рекламе -- комерційна реклама -- коммерческая реклама -- рекламна спадщина -- рекламное наследие -- орієнталістика -- ориенталистика -- іманентний жанр реклами -- имманентный жанр рекламы
Анотація: Книга розглядає феномен реклами під самобутнім кутом зору. В ній вперше фіксується подвійна природа цього явища, існування його у двох різновидах: реклама буття як універсальний спосіб адаптації людини до суспільних умов та комерційна реклама, специфічний інструмент ринкової економіки.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Саух, П. Ю.; Ліфінцев, М. Л.; Чуприна, В. В.; Марареско, Л. К.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
659.1(036)
К27


    Картер, Гарри.
    Эффективная реклама: путеводитель для малого бизнеса [] / Гарри Картер ; [пер. с англ. В. Б. Боброва ; общ. ред. Е. М. Пеньковой]. - Киев : Сирин : Либра, 1998. - 204 с. - ISBN 966-95277-1-6 : 5.20 грн
УДК
ББК 65.42-803
Рубрики: Реклама--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
рекламные средства -- рекламні засоби -- радиореклама -- радіореклама -- кинореклама -- кінореклама -- финансовая реклама -- фінансова реклама -- рекламные агенты -- рекламні агенти -- реклама трудоустройства -- реклама працевлаштування
Анотація: В доступной форме изложены практические правила и приемы рекламного дела.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Пенькова, Е. М. \ред.\; Бобров, В. Б. \пер.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

7.


    Череповська, Н.
    Психологічний захист від маніпулятивного впливу реклами [] / Н. Череповська // Соціальна психологія. - 2007. - N спец. - С. 101-107. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Психологія масовоі комунікаціі
   Реклама

   Психологічний захист--Реклами

Кл.слова (ненормовані):
медіапродукція -- медиапродукция -- маніпуляція -- манипуляция -- рекламодавець -- рекламодатель

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВСМЛ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВСМЛ (1)

Знайти схожі

8.
657
Ч-80


   
    Что надо знать бухгалтеру о рекламе [] : сборник нормативных документов / [ред. Т. Дружинина]. - Харьков : Центр "Консульт", 2004. - 152 с. - (Энциклопедия бухгалтера и экономиста ; август, 2004). -
УДК
ББК 65.052.2
Рубрики: Реклама--Керівні й законодавчі матеріали
   
Кл.слова (ненормовані):
бухгалтерия -- бухгалтерія -- нормативные документы -- нормативні документи -- законы -- закони -- письма -- листи -- распространение и потребление рекламы -- розповсюдження та споживання реклами
Анотація: Предлагается ряд нормативных документов, регулирующих отношения, возникающие в процессе производства, распространения и потребления рекламы.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Свободных экз. нет
Знайти схожі

9.
332(73)
С97


    Сэндидж, Чарльз.
    Реклама: теория и практика [] = Advertising Theory and Practice / Ч. Г. Сэндидж, В. Фрайбургер, К. Ротцолл ; пер. с англ. В. Б. Боброва ; общ. ред. и вст. ст. Е. М. Пеньковой ; [ред.: О. Г. Радынова, Ю. И. Куколев]. - М. : Прогресс, 1989. - 630 с. : рис., табл. - Библиогр.: с. 591-597. - Слов.: с. 598-619. - Указ. имен: с. 620-622. - Предм. указ.: с. 623-627. - ISBN 5-01-001066-6 : 3.30 р.
УДК
ББК 65.9 (7СПО)
Рубрики: Реклама--Популярні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
види реклами -- виды рекламы -- споживач -- потребитель -- засоби реклами -- средства рекламы -- бюджет реклами -- бюджет рекламы -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность
Анотація: Технологии рекламной деятельности, рекомендации творческого подхода к созданию рекламных объявлений.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Фрайбургер, Вернон; Ротцолл, Ким; Радынова, О. Г. \ред.\; Куколев, Ю. И. \ред.\; Бобров, В. Б. \пер.\; Пенькова, Е. М. \ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

10.
659.1(042.4)
О-24


    Обритько, Борис Абрамович.
    Реклама і рекламна діяльність [] : курс лекцій / Б. А. Обритько ; Межрегіон. акад. упр. персоналом. - Київ : МАУП, 2002. - 240 с. - Л-ра: с. 236-239. - ISBN 966-608-200-4 : 18.00 грн
УДК
ББК 65.42-803
Рубрики: Реклама--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова політика комунікацій -- класифікація реклами -- історія реклами -- рекламні звернення -- рекламна діяльність -- рекламне законодавство України
Анотація: У пропонованому курсі лекцій розглянуто етапи рекламного процесу - від виникнення потреби в рекламному зверненні до його створення, публікації у засобах масової інформації та організації всього комплексу рекламної діяльності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міжрегіональна академія управління персоналом
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-44 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)