Пошуковий запит: <.>S=реклама<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 44
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| 659.1 Е91
Ефименко, Елена 100 вопросов и ответов о выставках и ярмарках [Текст] = 100 QUETIONS AND ANSWERS ABOUT EXHIBITIONS AND FAIRS : настольная книга экспонета-практика / Елена Ефименко. - К. : КНТ, 2008 - . - ISBN 978-966-373-411-8. Ч. 1 : Путеводитель экспонента и организатора выставок. - (Библиотека профессионала). - Прил.: с. 212-233. - Сокр.: с. 234. - Лит.: с. 235-238. - ISBN 978-966-373-412-5 : 65.00 грнББК 65.42-803 Рубрики: Реклама--Практичні посібники Кл.слова (ненормовані): выставочные и ярмарочные мероприятия -- виставкові та ярмаркові заходи -- классификация выставок и ярмарок -- класифікація виставок та ярмарок -- маркетинг выставочного дела -- маркетинг виствкової справи -- участие в выставке -- участь в виставці -- проведение и эффективность выставочных мероприятий -- проведення та ефективність виставкових заходів -- оценка выставочных мроприятий -- оцінка виставкових заходів Анотація: Книга раскрывает детали и секреты выставочного дела. Это профессиональное бизнес-пособие по организации, проведению и оценке выставочных и ярмарочных мероприятий.
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) Знайти схожі
|
>2.
| 659.1 A68
Arens, William F.. Contemporary Advertising [Текст] / William F. Arens. - 7th ed. - Boston, Mass. [etc.] : Irwin : McGraw-Hill, 1999. - [722] p. pag. var. : il. - (The Irwin/McGraw-Hill Series in Marketing). - Bibliogr.: p. R1-IN19. - ISBN 0-256-26253-5 : 035.00 грн ІРЦ "Вікно в Америку" Переклад назви: Сучасна рекламаББК 65.42-803 Рубрики: Реклама Кл.слова (ненормовані): радіо -- радио -- телебачення -- телевидение -- інтернет -- интернет -- реклама Анотація: [Advertising in the modern world today].
Утримувачі документа: ЖОУНБ
Примірників всього: 1 ІН (1) Свободны: ІН (1) Знайти схожі
|
>3.
|
Ткачук, О. EVENT - важлива складова сучасного PR [] / О. Ткачук> // Маркетинг в Україні. - 2010. - N 1. - С. 34-39. - Л-ра в кінці ст.
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Комунікації Реклама Кл.слова (ненормовані): ринок event- послуг -- асоціація івенторів України -- інтернет -- pr
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 2 : ВВ (1), ПЧЗ (1) Вільні: ВВ (1), ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Ромат, Е. Адвергейминг: понятие и основные типы [] / Е. Ромат> // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 9. - С. 38-46. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Реклама Цифрові технології Кл.слова (ненормовані): гейміфікація -- геймификация -- цифрові технології -- цифровые технологии -- індустрія ігор -- индустрия игр -- просування бренда -- продвижение бренда
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Люсый, А. П. Бренд и трофей : К критике корпоративного разума [] / А. П. Люсый> // Философские науки. - 2009. - N 3. - С. 69-77. - Библиогр. в подстрочном примеч.
. - ISSN 0235-1188 Рубрики: Корпорації--Корпоративний розум Філософія економіки Філософія розуму і духу Реклама
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ПЧЗ (1) Вільні: ПЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Дяченко, Т. О. Етичні питання в рекламній практиці [] / Т. О. Дяченко> // Формування ринкових відносин в Україні. - 2008. - N 9. - С. 87-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Реклама
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>7.
| 659:658 В57
Владимирская, Анна Овсеевна. Как заработать на рекламе [] / Анна Владимирская, Петр Владимирский. - Киев : А.С.К., 2006. - 336 с. - Лит.: с. 331-333. - ISBN 966-319-103-1 : 10.50 грнББК 65.42-803 Рубрики: Реклама--Популярні видання Кл.слова (ненормовані): рекламная кампания -- рекламна кампанія -- рекламные продажи -- рекламні продажі -- маркетинг и реклама -- маркетинг і реклама -- реклама и сознание -- реклама і свідомість -- реклама и менеджмент -- реклама і менеджмент -- брэндинг -- брендінг -- продвижение рекламы -- просування реклами -- дизайн -- фирменный стиль -- фірмовий стиль -- рекламные технологии -- рекламні технології Анотація: Данное издание повествует о практической работе в рекламе сегодня. Книга знакомит читателя с тайнами рекламы, с её возможностями, с действующими лицами и исполнителями.
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Дод.точки доступу: Владимирский, Петр Александрович
Примірників всього: 1 ЧЗ (1) Свободны: ЧЗ (1) Знайти схожі
|
>8.
| 659.1 Б59
Бибаева, Наталья Тихоновна. Как продавать рекламу, или Спасение плана продаж в кризис [] / Наталья Бибаева. - М. ; Харьков ; Минск : Питер, 2009. - 250, [6] с. : рис., табл. - (Продажи на 100%). - Прил.: с. 233-248. - Лит.: с. 249-250. - ISBN 978-5-49807-376-7 : 67.00 грнББК 65.42-803 Рубрики: Реклама--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): продажи рекламных услуг -- продажі рекламних послуг -- идеология продаж -- ідеологія продаж -- правила поведения в кризис -- правила поведінки в кризу -- алгоритм продаж услуг -- алгоритм продаж послуг -- подготовительный этап -- підготовчий етап -- установление контакта -- встановлення контакту -- выявление потребностей -- виявлення потреб -- коммерческое предложение -- комерційна пропозиція -- переговоры о цене -- переговори про ціну -- завершение сделки -- завершення угоди -- постпродажное обслуживание -- постпродажне обслуговування -- модульность предложения -- модульність пропозиції -- пакет рекламных услуг -- пакет рекламних послуг -- формирование лояльного клиента -- формування лояльного клієнта -- работа с рекламациями -- робота з рекламаціями -- планирование работы -- планування роботи -- самоанализ работы -- самоаналіз роботи Анотація: Чёткий алгоритм действий и практических инструкций о том, что делать рекламному агенту в условиях кризиса, чтобы быть выслушанным, добиться встречи с клиентом и заключить договор о сотрудничестве.
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1 ВВ (1) Свободны: ВВ (1) Знайти схожі
|
>9.
|
Київський міжнародний фестиваль реклами []> // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 3. - С. 33-35
. - ISSN 1606-3732 Рубрики: Реклама
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1) Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Крепак, А. Класифікація ротаційних кампаній у зовнішній рекламі [] / А. Крепак> // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2016. - N 1. - С. 71-79. - Л-ра в кінці ст.
. - ISSN 1727-9313 Рубрики: Реклама Кл.слова (ненормовані): зовнішня реклама -- наружная реклама -- ротація -- ротация -- адресна програма -- адресная программа -- рекламні матеріали -- рекламные материалы -- рекламні площини -- рекламные площади
Утримувачі документа: ЖОУНБ ім. О. Ольжича Є примірники у відділах:
всього 1 : ВВ (1) Вільні: ВВ (1)
Знайти схожі
|
|
|