Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=соціологія політична<.>
Загальна кількість знайдених документів : 21
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-21 
1.

Рябчик А. Адаптаційний дискурс як засіб маргіналізації робітничого класу в пострадянських суспільствах/А. Рябчик // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2007,N N 1.-С.105-114
2.

Кірюхін Д. Уявлення про справедливість в Росії та в Україні: повсякденність та ідеологія/Д. Кірюхін, С. Щербак // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2007,N N 1.-С.136-150
3.

Гіглі Д. Зміна еліти та лідерів у ліберальних демократіях/Д. Гіглі, Я. Пакульський // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 1.-С.67-84
4.

Вельцель Х. Людський розвиток і "вибух" демократії: варіації змін режимів серед 60 суспільств/Х. Вельцель, Р. Інглгарт // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 1.-С.85-118
5.

Паніотто В. Динаміка ксенофобії й антисемітизму в Україні (1994-2007)/В. Паніотто // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 1.-С.197-213
6.

Міщенко М. Динаміка емоційного самопочуття прихильників різних політичних сил (2005-2007)/М. Міщенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 1.-С.215-221
7.

Нагорна Л. Образ "Двох Україн" у дзеркалі метафоричного моделювання/Л. Нагорна // Історичний журнал. -К.:Вища школа, 2008,N N 1.-С.3-13
8.

Тощенко Ж. Охлократія : відродження феномена?/Ж. Тощенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.26-36
9.

Просторовий аналіз парламентських виборів - 2006 в Україні/М. Хініч, В. Хмелько, М. Клочко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.45-64
10.

Бойко Н. Проблема актуалізації демократичних установок у суспільному інтересі сучасної України/Н. Бойко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.186-188
11.

Левенець Ю. Політична влада: інституціональні трансформації/Ю. Левенець // Історичний журнал. -К.:Вища школа, 2008,N N 3.-С.3-8
12.

Бузовський І. Соціальна напруженість і тривожність у контексті діагностики суспільних конфліктів/І. Бузовський // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2008,N N 3.-С.169-176
13.

Мєлков Ю. Пострадянське суспільство: Нове Середньовіччя/Ю. Мєлков // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2008,N N 3.-С.183-193
14.

Рущенко І. "Кримінальна революція" як соцієтальний чинник/І. Рущенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2008,N N 3.-С.194-210
15.

Коломоєць А. Концептуальні підходи до визначення категорії "політичне насильство"/А. Коломоєць // Політичний менеджмент. -К.:Укр. центр політ. менеджменту, 2008,N N 1.-С.46-56
16.

Радченко Л. Політичні інтереси як основа політичної діяльності/Л. Радченко // Політичний менеджмент. -К.:Укр. центр політ. менеджменту, 2008,N N 1.-С.87-93
17.

Козьма В. Політичні ціннісні орієнтації українського середнього класу/В. Козьма // Політичний менеджмент. -К.:Укр. центр політ. менеджменту, 2008,N N 1.-С.94-101
18.

Черкашин К. Стабільність електоральної географії великих міст/К. Черкашин // Політичний менеджмент. -К.:Укр. центр політ. менеджменту, 2008,N N 3.-С.71-86
19.

Тітар І. Консолідація демократії: проблема визначення поняття/І. Тітар // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2008,N N 4.-С.39-54
20.

Колодій І. Соціальний клас, політична культура та освіта як джерела лівих політичних орієнтацій в Україні, Польщі, Росії та Нідерландах: попередній порівняльний аналіз/І. Колодій // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2008,N N 4.-С.55-73
 1-20    21-21 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)