Пошуковий запит: <.>S=туризм<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 48
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Ковшова І.О. Методичні підходи до розрахунку туристичних потоків в Україні /І. О. Ковшова // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2007,N N 1.-С.94-98
|
>2.
| Луцька Н.І. Сільський туризм як складова формування іміджу Івано- Франківської області/Н. І. Луцька // Економіка та держава, 2007,N N 3.-С.83-84
|
>3.
| Вісті з Житомирщини // Фінансовий контроль. -К.:Головне контрольно-ревізійне управління України, 2007,N N 4.-С.С. 2, 65 - (Україна туристична)
|
>4.
| Мальська М.П. Туристичний бізнес: теорія та практика/Марта Мальська, Володимир Худо. - 2007
|
>5.
| Стрельбіцька Н.І. Тенденції розвитку туризму на Бердичівщині/Н. І. Стрельбіцька // Бердичівська земля у плині часу: У 2-х ч.. -Житомир:М. Косенко. т.Т. 37,N Ч. 2.-С.232-237
|
>6.
| Дяченко В.І. Туристсько-рекреаційні можливості Бердичівщини/В. І. Дяченко, В. П. Пушкарук // Бердичівська земля у плині часу: У 2-х ч.. -Житомир:М. Косенко. т.Т. 37,N Ч. 2.-С.243-249
|
>7.
| Безуглий І.В. Становлення конкурентоспроможності рекреаційно- туристичних центрів Чернігівської області/І. В. Безуглий // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2008,N N 6.-С.62-65
|
>8.
| Овчаров А. Развитие международного туризма: факторы риска/А. Овчаров // Мировая экономика и международные отношения. -М.:Наука, 2008,N N 9.-С.48-57
|
>9.
| Стрельбіцька Н. І. Перспективи розвитку туризму в Антонінах/Н. І. Стрельбіцька // Матеріали Міжнародної науково-краєзнавчої конференції "Антонінський край у просторі і часі", 11-14 червня, 2008 р.. -Житомир:В. Котвицький, 2008. т.Т. 1 .-С.327-242
|
>10.
| Вихристенко Б. Практико - правові аспекти діяльності громадських туристичних організацій України/Б. Вихристенко // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 5.-С.15-18
|
>11.
| Бутко М.П. Генезис економічної теорії та методологічні підходи до оцінки туристичного потенціалу регіону/М. П. Бутко, О. О. Самко // Економіка та держава, 2009,N N 5.-С.33-38
|
>12.
| Виховання туризмом/Житомирський обласний центр туризму, краєзнавства, спорту та екскурсій учнівської молоді Житомирської обласної ради. - 2008
|
>13.
| Ярмолка В.М. Організаційні структури управління маркетингом на посередницьких підприємствах туристичної індустрії/В. М. Ярмолка // Актуальні проблеми економіки. -К.:ВНЗ " Національна академія управління", 2009,N N 8.-С.156-161
|
>14.
| Бєлєєнко Л.Б. Tourism Industry/Бєлєєнко Л. Б.. - 2005
|
>15.
| Філософія туризму/В. С. Пазенюк, В. К. Федорченко. - 2009
|
>16.
| Кирилова О. Маркетинг на ринку туристичних послуг/О. Кирилова // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2009,N N 3.-С.57-59
|
>17.
| Балашова Р.І. Ефективність туристичної діяльності і вдосконалення методів її оцінки/Р. І. Балашова // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2010,N N 3.-С.131-137
|
>18.
| Кузик С. П. Географія туризму/С. П. Кузик. - 2011
|
>19.
| Старовойтенко О. А. Оздоровчий туризм/О. А. Старовойтенко // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2011,N N 6.-С.152-155
|
>20.
| Матвієнко А. Т. Туристичні WEB-ресурси України/А. Т. Матвієнко // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія.. -К.:Держ. академія керівних кадрів культури і мистецтва, 2011,N N 3.-С.36-41
|
|
|