Пошуковий запит: <.>S=управління економікою<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Маркетинг і менеджмент інноваційного розвитку/за ред. С. М. Ілляшенка. - 2006
|
>2.
| Гаркавенко С.С. Маркетинг/С. С. Гаркавенко. - 2007
|
>3.
| Маркетинг для магістрів. Т. 2
|
>4.
| Маркетинг для магістрів. Т. 1
|
>5.
| Зозульов О. Бренд як нематеріальний актив у постіндустріальному суспільстві/О. Зозульов, Ю. Нестерова // Економіка України. -К., 2008,N №3.-С.4 -11
|
>6.
| Орлов П. Економічні аспекти впровадження систем менеджменту якості на промислових підприємствах/П. Орлов // Економіка України. -К., 2008,N №2.-С.17-26
|
>7.
| Захарін С. Макроструктурні особливості інвестиційного процесу в корпоративному секторі/С. Захарін // Економіка України. -К., 2008,N №6.-С.27-36
|
>8.
| Попова В. Конкурентоспроможність економіки України: Джерела формування та соціальні наслідки/В. Попова // Економіка України. -К., 2008,N №8.-С.4 -13
|
>9.
| Федосов В.М. Управління державним боргом у контексті ризик-менеджменту/В.М. Федосов, О.А. Колот // Фінанси України. -К., 2008,N №3.-С.3-33
|
>10.
| Конопльова І. Організаційно- економічний механізм інституційного забезпечення управління управління економікою: державний та регіональний аспект/І. Конопльова, В. Папп // Економіст. -К.:БЛІЦ-ІНФОРМ, 2008,N N 6.-С.46-51
|
|
|