Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=339.138(075.8)<.>
Загальна кількість знайдених документів : 39
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-39 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/С77
Автор(и) : Старостіна, Алла Олексіївна, Черваньов, Дмитро Миколайович, Зазульов, Олександр Вікторович
Назва : Маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : Київ: Знання-Прес
Кільк.характеристики :191 с.: табл., мал.
Місце публікування :. - К.: Знання-Прес
Примітки : Дод.: с. 177-1186. - Л-ра: с. 187-191
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): концепція маркетингу--ринкові можливості--маркетингова інформація--типи ринків--комплекс маркетингу--ціноутворення--просування товарів--маркетинговий менеджмент--міжнародний маркетинг
Анотація: У посібнику розкриваються основні положення теорії маркетингу, наводяться господарські ситуації та вказівки для вирішення їх, тести для перевірки знань. Господарські ситуації для проведення практичних занять за кейс-методом описано на основі діагностики підприємств України.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/O-58
Автор(и) : Onkvisit, Sak, Shaw, John J.
Назва : Consumer behavior: strategy and analysis
Вихідні дані : New York: Macmillan college publ. co., 1994
Кільк.характеристики :XVIII, 637 с.: iil.
Примітки : Текст англ. - Ind.: p. 625-637
ISBN, Ціна 0-02-389353-2: 50000.00 крб
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Споживачі-- Поведінка
Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): потребители--поведінка споживачів--поведение потребителей--субкультура
Анотація: Consumer behavior is one of the most popular and fastest-growing areas of marketing. This text provides a systematic and comprehensive scheme to describe, explain, and analyze consumer preference.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/Б44
Автор(и) : Бєлявцев М. І., Іваненко Л. М.
Назва : Маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр навч. л-ри, 2005
Кільк.характеристики :328 с.: іл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Донецький національний університет
Примітки : Термін. слов.: с. 312-322. - Л-ра: с. 323-325
ISBN, Ціна 966-364-00-2: 28.60 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Розглянуто теоретичні і методичні основи маркетингу. Посібник містить рекомендації з проведення маркетингового дослідження , формування конкурентноздатного товарного асортименту, розробки маркетингового комплексу. Розкриваються форми і методи організації маркетингу на підприємсті.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/К77
Автор(и) : Крамаренко В. І.
Назва : Маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : Київ: ЦУЛ, 2003
Кільк.характеристики :258 с.: табл.
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 966-584-129-7: 16.50 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Теоретичні та практичні аспекти маркетингової діяльності сучасного підприємства та особливості маркетингу в різних сферах діяльності.
Примірники : всього : ЧЗ(1), АБ(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), АБ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/П37
Автор(и) : Овєчкіна, Олена Андріївна, Солоха, Дмитро Володимирович, Іванова, Катерина Віталіївна, Морєва, Вікторія Володимирівна
Назва : Планування маркетингу : навч. посібник . -2-ге вид., переробл. та допов.
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2013
Кільк.характеристики :349, [3] с.: табл., граф.
Примітки : Л-ра: с. 316-322. - Глосарій: с. 323-349
ISBN, Ціна 978-617-673-202-0: 76.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.290-2я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Планування
Географіч. рубрики:
Анотація: Висвітлені загальнотеоретичні й практичні основи формування та функціонування основних засад планування маркетингу, взаємодії його складових з системоутворюючими елементами підприємства, методів свідомого впливу на економіку підприємства.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/М27
Автор(и) : Буднікевич І., Баранник О., Кифак О., Нємцева І.
Назва : Маркетинг у галузях і сферах діяльності : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2013
Кільк.характеристики :535, [1] с.: табл., рис.
Примітки : Л-ра в кінці розд. - Предм. покажч.: с. 529-535
ISBN, Ціна 978-617-673-192-4: 103.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.214я73
Предметні рубрики: Маркетинг --
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): торговельний маркетинг--торговый маркетинг--маркетинг народних ремесел--маркетинг народных ремесел--банківський маркетинг--банковский маркетинг--маркетинг у туризмі--маркетинг в туризме--маркетинг індустрії гостинності--маркетинг индустрии гостеприимства--муніципальний маркетинг--муниципальный маркетинг--сегментування ринку--сегментирование рынка--маркетинг
Анотація: У навчальному посібнику представлено теоретичний та практичний матеріал стосовно особливостей використання методів та інструментів маркетингу в окремих галузях, сферах діяльності: торгівлі ,туризмі, індустрії гостинності, банківській сфері, народних художніх промислах, муніципальному управлінні.
Примірники : всього : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Вільні : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/М21
Автор(и) : Мальська, Марта Пилипівна, Пурська І. С.
Назва : Міжнародна маркетингова діяльність: теорія та практика : підручник
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2013
Кільк.характеристики :286, [1] с.: табл.
Колективи : Львівський національний університет імені Івана Франка
Примітки : Дод.: с. 258-267. - Термін. слов.: с. 268-286. - Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-617-673-119-1: 67.00, 68.00, грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Міжнародний маркетинг --
Географіч. рубрики:
Анотація: Теоретичні, методологічні та організаційно-практичні засади організації міжнародної маркетингової діяльності.
Примірники : всього : ВВ(1), ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/І-49
Автор(и) : Ілляшенко, Сергій Миколайович
Назва : Маркетингова товарна політика : підручник
Вихідні дані : Суми: Унів. книга, 2005
Кільк.характеристики :234 с.: рис., табл.
Примітки : Л-ра: с. 218-220. - Глосарій: с. 221-232
ISBN, Ціна 966-680-228-7: 27.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Товарна політика-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): класифікація товарів--классификация товаров--товарний асортимент--товарный ассортимент--ціна товару--цена товара--якість продукції--качество продукции--конкурентоспроможність товару--конкурентоспособность товара--імідж товару--имидж товара--товарний ринок--товарный рынок--класифікація ринків--классификация рынков--інфраструктура товарного ринку--инфраструктура товарного рынка--ринкові механізми--рыночные механизмы--ринковий попит--рыночный спрос--сегмент ринку--сегмент рынка--цільовий ринок товарів--целевой рынок товаров--товарна політика--товарная политика--розробка нового товару--разработка нового товара--товарні марки--товарные марки--фірмовий стиль--фирменный стиль--бренд--брендінг--брендинг
Анотація: Теоретичні і методичні основи маркетингової товарної політики, зокрема, планування продукції, принципи і методи оптимізації товарної політиики, підходи до розробки і виведення на ринок нової продукції.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/П88
Автор(и) : Пурська, Ірина Степанівна, Мальська, Марта Пилипівна, Занько, Юрій Степанович
Назва : Міжнародний маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Знання, 2012
Кільк.характеристики :285, [3] с.: табл., граф.
Примітки : Л-ра: с. 270-278. - Дод.: с. 279-285. - Бібліогр. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-966-346-993-5: 68.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Міжнародний маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): структура міжнародного маркетингу--структура международного маркетинга--середовище міжнародного маркетингу--среда международного маркетинга--міжнародні маркетингові дослідження--международные маркетинговые исследования--маркетингові технології--маркетинговые технологии--міжнародний маркетинговий комплекс--международный маркетинговый комплекс--продуктова політика--продуктовая политика--цінова політика--ценовая политика--комунікаційна політика--коммуникационная политика--управління міжнародним маркетингом--управление международным маркетингом
Анотація: У посібнику розглянуто теоретичні, методологічні та організаційно-практичні засади організації міжнародного маркетингу. Представлено технологію ефективного формування комплексу міжнародних маркетингових заходів (товарна, цінова, збутово-розподільча та комунікаційна політика) та управління ним, а также розглянуто процес управління, планування та контролю за міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства.
Примірники : всього : ВВ(1), ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/М27
Автор(и) : Липчук В. В., Дудяк Р. П., Бугіль С. Я., Янишин Я. С.
Назва : Маркетинг : навч. посіб.
Вихідні дані : Львів: Магнолія 2006, 2018
Кільк.характеристики :455, [1] с.: рис., табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України
Серія: Вища освіта в Україні
Примітки : Літ. в кінці розд.
ISBN, Ціна 978-617-574-053-8: 280.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.241я73 + 65.291.3я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Послуги
Ринкова економіка-- Торгова інфраструктура
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): функції маркетингу--ринкова атрибутика товарів--маркетинг послуг--ринок нових товарів--цінова політика--система товаропросування--маркетинг торговельної струтури--маркетинг комунікацій--маркетингове дослідження--аналіз ринкової ситуації--сегментація ринку--управління маркетингом--маркетингове планування--міжнародний маркетинг
Анотація: Сучасні підходи до оцінки маркетингу, його суті, принципів, видів та функцій, теоретичні та методологічні засади для прийняття відповідних рішень та формування маркетингових стратегій.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/F98
Автор(и) : Furlong, Carla B.
Назва : Marketing for keepers : building your business by retaining your customers
Вихідні дані : New York; Chichester; Brisbane: John Wiley & Sons, 1993
Кільк.характеристики :XII, 244 с
Примітки : Текст: англ. - Epil.: p. 225-226. - Notes: p. 227-239. - Ind.: p. 241-244
ISBN, Ціна 0-471-54017-X: 35.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг-- Обслуговування клієнтів
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): утримання клієнтів--організація утриманнч клієнтів--внутрішні клієнти--контакти з клієнтами--зустрічі з клієнтами--організаційна інтеграція
Анотація: Marketing for Keeps is a book for managers and executives in all companies: from entrepreneurial start-ups to the Fortune 500. In a back-to-basics age. it shows how to take action and make money on the most basic element of any business: your current customers. Imparts a detailed strategy focused on keeping customers and getting more of their business. Develops a management planning guide for customer retention including effective methods for service and quality issues. Features the best practices of over 35 North American companies.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/М47
Автор(и) : McCarthy, E. Jerome, Perreault, William D.
Назва : Basing marketing. A global-managerial approach . -12th ed.
Вихідні дані : Chicago; Bogota; Boston: Irwin, 1996
Кільк.характеристики :XXVI, 833, I-22, G-13 с.: ill.
Примітки : Текст: англ. - Notes: p. 783-829. - Ill. Credits: p. 831-833. - Author ind.: p. I-1-I-22. - Gloss.: p. G-1-G-G-13
ISBN, Ціна 0-256-13990-3: 15.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг-- Менеджмент
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинг--глобальна економіка--роль маркетингу у фірмі--сегментація ринку--маркетингове середовище--ділові клієнти--управління продуктами--замовник з логістики та дистрибуції--маркетингові комунікації
Анотація: Perreault and McCarthy's book pioneered the "4Ps" approach for organizing marketing strategy decisions. THia clear approach has worked well in the first marketing course for millions of marketing dtudents. And it continues as the innovative leader in both content and by using technology for learning about marketing.This book offers a thorough integration of the latest marketing themes, topics and examples blended with the traditional strengths of communication and a focus on management decision-making in marketing.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/W18
Автор(и) : Walker, Orville C., Boyd, Harper W., Larreche, Jean-Claude
Назва : Marketing strategy : planning and implementation
Вихідні дані : Boston, Mass.; Burr Ridge, Ill.; Dubuque, Iowa: Irwin, McGraw-Hill, 1996
Кільк.характеристики :XXIII, 362 с.: ill.
Примітки : Текст: англ. - Name Ind.: p. 381-383. - Subj. Ind.: p. 384-392
ISBN, Ціна 0-256-13692-0: 11.00 грн
ISBN, Ціна 0-256-0692-9 (International Student's Ed.): Б.ц.
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг-- Менеджмент
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стратегічна роль маркетингу--аналіз можливостей--формування маркетингових стратегій--впровадження та контроль--реалізація бізнес- та маркетингових стратегій
Анотація: This text covers the concepts and theories of creating and implementing a marketing strategy, and offers a focus on the strategic planning process and marketing's interfunctional relationship.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/С56
Автор(и) : Churchill, Gilbert A., Peter, J. Paul
Назва : Marketing. Creating value for custormers
Вихідні дані : Burr Ridge, Ill.; Boston, Mass.; Sydney, Aust.: Irwin, 1995
Кільк.характеристики :XXXIII, 703 с.: ill.
Примітки : Текст: англ. - App.: p. 643-654. - Notes: p. 655-674. - Gloss.: p. 675-684. - Credits: p. 685-686. - Ind.: p. 687-703
ISBN, Ціна 0-256-12539-2: 40.00 грн
ISBN, Ціна 0-256-17367-2 (Annotated Instructor's Editions): Б.ц.
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): імпульсивна купівельна поведінка--продавці--атмосфера магазину--стимулювання продажів--торговий центр--методи опитування
Анотація: Churchill and Peter are two respected educators and researchers in the marketing discipline. Their text has a strong theme of customer value, and offers coverage of the most current topics: relationship marketing, technology, IMC, global marketing, services, and small businesses.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/М34
Назва : Marketing to the public sector and industry. Rank Xerox Limited
Вихідні дані : London: Mercury Books, 1992
Кільк.характеристики :IX, 198 с
Примітки : Текст: англ. - App.: p. 163-194. - Ind.: p. 195-198
ISBN, Ціна 1-85251-037-4: 100.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг-- Публічні закупівлі
Географіч. рубрики:
Анотація: There are radical changes happening now in the areas of public procurement and marketing to industry in Europe, and this book seeks to cover the most important developments which your company will need to adress when developing a Eurepian marketing strategy.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/Г20
Автор(и) : Гаркавенко, Світлана Степанівна
Назва : Маркетинг : підручник
Вихідні дані : Київ: Лібра, 2002
Кільк.характеристики :710 с.: табл.
Примітки : Предм. покажч.: с. 701-704. - Літ.: с. 705-708
ISBN, Ціна 966-7035-41-7: 48.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Анотація: Розглядається сучасна концепція як філософія бізнесу, принципи, функції та види маркетингу. В практичну частину включено 50 типових маркетингових ситуацій та завдання до них.
Примірники : всього : ЧЗ(2), ФОНД(2), ВУ(1)
Вільні : ЧЗ(2), ФОНД(2), ВУ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/М80
Автор(и) : Мороз, Людмила Андріївна, Чухрай, Наталія Іванівна
Назва : Маркетинг : підруч. . -2-ге вид., оновл.
Вихідні дані : Львів: Львівська політехніка, 2002
Кільк.характеристики :244 с.: рис., табл.
Примітки : Контр. завдання: с. 223-235. - Екзамен. питання: с. 236-239. - Літ.: с. 240-241
ISBN, Ціна 966-7597-26-1: 28.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Товарний ринок-- Цінова політика
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова інформаційна система--дослідження ринку--маркетингова товарна політика--маркетингова цінова політика--конкуренція--система планування маркетингу--маркетингова збутова політика--маркетингова концепція--види роздрібної торгівлі--маркетингова політика комунікацій--розроблення місії підприємства--управління маркетинговою діяльністю
Анотація: Маркетингова діяльність на підприємстві: дослідження товарних ринків, формування маркетингової товарної політики, цінової, збутової, комунікаційної політики.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(1), ЧЗ(1)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/М34
Назва : Marketing: communicating with the consumer. D'Atcy Masius Benton & Bowles
Вихідні дані : London: Mercury Books, 1992
Кільк.характеристики :198 с
Примітки : Текст: англ. - App.: p. 169-189. - Bibliogr.: p. 191-193. - Ind.: p. 194-198
ISBN, Ціна 1-85251-032-3: 100.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Міжнародний маркетинг-- Управління
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингова стратегія--маркетингові рішення--роздрібна торгівля--управління функцією міжнародного маркетингу--міжнародне дослідження споживачів--кабінетне дослідження
Анотація: The single market will change the nature of marketing in Europe. Businesses will have to decide whether their brands can cross borders and how to develop them in order to facilitate such transferences. This book considers the effects of the single market on marketing, the media, advertising, public relations and retailing. The CBI Initiative 1992 aims to provide British business with information and advice on the most important aspects of the single European Market. The companies that have contributed to the series are all founder members of the CBI.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/П76
Автор(и) : Примак, Тетяна Олександрівна
Назва : Маркетинг : навч. посібник для студентів вищих навч. закладів . -2-ге вид., випр. и доп.
Вихідні дані : Київ: МАУП, 2004
Кільк.характеристики :228 с.: рис., табл.
Колективи : Міжрегіональна академія управління персоналом
Примітки : Л-ра: с. 223-224
ISBN, Ціна 966-608-405-8: 15.08 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історія маркетингу--функції маркетингу--маркетингові дослідження--стратегія ціноутворення--маркетингова діяльність--маркетингові комунікації
Анотація: Розглядається сутність концепції маркетингу, навколишнє маркетингове середовище та його дослідження, маркетингова товарна політика, маркетингова цінова політика, маркетингова політика розподілу, а також управління маркетингом.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/Ш66
Автор(и) : Шканова, Олена Миколаївна
Назва : Інфраструктура товарного ринку : навч. посібник
Вихідні дані : Київ: Центр навч. л-ри, 2006
Кільк.характеристики :320 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України
Примітки : Бібліогр.: с. 238-316
ISBN, Ціна 966-364-203-3: 26.30 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.290(4УКР)421я73
Предметні рубрики: Оптова торгівля
Роздрібна торгівля
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетингові посередники--торгові посередники--кредитно-фінансові організації--транспортно-експедиційна діяльність--організаційно-комерційна діяльність--роздрібна торгівля--товарні біржі--лізинг
Анотація: Характеристика інфракструктури товарного ринку підприємств оптової та роздрібної торгівлі.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

21.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/Г11
Автор(и) : Гірченко, Тетяна Дмитрівна, Дубовик, Олена Вікторівна
Назва : Маркетинг
Вихідні дані : Київ: ІНКОС, 2007
Кільк.характеристики :255 с
ISBN, Ціна 966-8347-46-3: 37.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Анотація: Соціально-етичний маркетинг, його функції та інструментарій впливу на споживачів, ефективні стратегії позиціонування та конкурентоспроможності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

22.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/Є-41
Автор(и) : Єжова Л.Ф.
Назва : Інформаційний маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : К.: КНЕУ, 2002
Кільк.характеристики :560 с.: рис., табл.
Примітки : Бібліогр.: с. 483-489
ISBN, Ціна 966-574-349-X: 052.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.9(2)253я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Особливості маркетингу в інформаційному виробництві, на інформаційному ринку, проблеми ціноутворення і конкурентної боротьби.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

23.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/К88
Автор(и) : Куденко, Наталія Володимирівна
Назва : Стратегічний маркетинг : навч. посібник . -2-ге вид., без змін
Вихідні дані : К.: КНЕУ, 2006
Кільк.характеристики :151 с.: рис., табл.
Серія: До 100-річчя Київського національного економічного університету
Примітки : Бібліогр.: с. 150-151
ISBN, Ціна 966-574-061-X: 29.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Стратегічний маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Сутність та сфера стратегічного маркетингу, його роль у структурі управління фірмою.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

24.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/Г 20
Автор(и) : Гаркавенко С.С.
Назва : Маркетинг : підручник . -5-е вид., допов.
Вихідні дані : К.: Лібра, 2007
Кільк.характеристики :718 с.: рис.
Примітки : Бібліогр.: с. 710-717
ISBN, Ціна 978-966-7035-89-1: 078.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Управління економікою
Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Викладено теоретичні основи маркетингу, його функції та практикум, що включає типові маркетингові ситуації та завдання до них.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

25.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/К 66
Автор(и) : Корінєв В. Л., Корецький М. Х., Дацій О. І.
Назва : Маркетингова цінова політика : навч. посіб.
Вихідні дані : Б.м., 2007
Кільк.характеристики :200 с.: рис.
Примітки : Бібліогр. : с. 193-197
ISBN, Ціна 966-364-416-8: 025.20, 25.20, 32.00, 29.00, грн
УДК : 339.138(075.8) + 338.534(075.8)
ББК : 65.050.24я73 + 65.290-2я73
Предметні рубрики: Економіка підприємства
Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Теоретичні основи маркетингового ціноутворення, механізм та особливості процесу ціноутворення на вітчизняних підприємствах.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(2), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(2), ФОНД(1)
Знайти схожі

26.


    (Вільних примірників немає)
Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/М80
Автор(и) : Мороз Л. А., Чухрай Н.І.
Назва : Маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : Л.: Львів. політехніка, 1999
Кільк.характеристики :244 с.: граф., табл.
Колективи : Міністерство освіти України, Державний університет "Львівська політехніка"
Примітки : Бібліогр.: с. 240-241
ISBN, Ціна 966-553-171-9: 31.05 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Анотація: Основні напрями маркетингової діяльності на підприємстві.
Примірники :
Знайти схожі

27.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/Г65
Автор(и) : Гончарук, Яків Андрійович, Павленко, Анатолій Федорович, Скибінський, Станіслав Володимирович
Назва : Маркетинг : навч. посібник
Вихідні дані : Київ: КНЕУ, 2002
Кільк.характеристики :314 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський національний економічний університет, Львівська комерційна академія
Примітки : Л-ра: с. 307-313
ISBN, Ціна 966-574-337-6: 21.60 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Анотація: 1500 запитань теоретичного та практичного спрямування з 20-ти тем дисципліни.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1), ВУ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(1), ФОНД(1), ВУ(1)
Знайти схожі

28.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/І 74
Автор(и) : Прокопенко О.В., Школа В.Ю., Дегтяренко О.О., Махнуша С.М.
Назва : Інфраструктура товарного ринку : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2007
Кільк.характеристики :296 с.: рис., табл.
Примітки : Бібліогр.: с. 282-289
ISBN, Ціна 966-364-392-7: 036.00 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.290-2я73
Предметні рубрики: Економіка підприємств
Економіка торгівлі
Географіч. рубрики:
Анотація: Система методів та алгоритмів аналізу внутрішнього та зовнішнього маркетингового середовища підприємства.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

29.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/М27
Автор(и) : Романов А. Н., Корлюгов Ю. Ю., Красильников С. А., Васильев Г. А.
Назва : Маркетинг : учебник
Вихідні дані : Москва: Банки и биржи; М.: ЮНИТИ, 1996
Кільк.характеристики :560 с.: рис., табл.
Примітки : Библиогр.: с. 541-546 . - Авт. зазначено на звороті тит. арк.
ISBN, Ціна 5-85173-003-X: 28.71, 28.91, грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Управління
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бізнес-план--бизнес-план--ділова комунікація--деловая коммуникация--конкурентноспроможність--конкурентноспособность--монополія--монополия--постачальник--маркетиноговые коммуникации--маркетиногові комунікації--поставщик--ценообразование--ціноутворення
Анотація: Фундаментальный учебник по маркетингу.
Примірники : всього : ВВ(1), ЧЗ(1), АБ(1), ФОНД(2)
Вільні : ВВ(1), ЧЗ(1), АБ(1), ФОНД(2)
Знайти схожі

30.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(075.8)/Ш 66
Автор(и) : Шканова О. М.
Назва : Маркетинг послуг
Вихідні дані : К.: Кондор, 2003
Кільк.характеристики :304 с
Примітки : Бібліогр.: с.298-299 . Дод.: с.266-290. Термін. слов.: 291-297
ISBN, Ціна 966-7982-23-8: 039.60 грн
УДК : 339.138(075.8)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Основні поняття маркетингу послуг, методи аналізу ринку послуг і прогнозування попиту, вибір підприємством маркетингових стратегій.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

 1-30    31-39 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)