Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=339.138(076)<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(076)/H64
Автор(и) : Hill, Sam
Назва : Sixty Trends in Sixty Minutes
Вихідні дані : Hoboken, N. J.: John Wiley & Sons, 2002
Кільк.характеристики :282 p.
Серія: Brandweek Book
Примітки : Ind.: p. 275-282. - ІРЦ "Вікно в Америку"
ISBN, Ціна 0-471-22580-0: 047.00 грн
УДК : 339.138(076)
ББК : 65.9(7США)09
Предметні рубрики: Маркетинг --США
Бізнес --США
Географіч. рубрики:
Анотація: Packed with over 2,000 statistics and examples, Sixty Trends in Sixty Minutes looks at the opportunities these trends create and how to realize them. Savvy marketers would by wise to study the powerful global forces that are changing our world today in order to learne who their customers will by tomorrow.
Примірники :ІН(1)
Вільні : ІН(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(076)/О-75
Автор(и) : Котлер, Филип, Армстронг , Гари, Сондерс, Джон, Вонг, Вероника
Назва : Основы маркетинга : пер. с англ. . -2-е европ. изд.
Паралельн. назви :Principles of marketing
Вихідні дані : Москва; Санкт-Петербург; Киев: Вильямс, 2002
Кільк.характеристики :944 с.: рис., табл.
Примітки : Предм. указ.: с. 936-943
ISBN, Ціна 5-8459-0088-3: 32.12 грн
УДК : 339.138(076)
ББК : 65.050.24
Предметні рубрики: Маркетинг-- Управління-- Ринок --США
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управление--этика маркетинга--етика маркетинга--стратегическое планирование маркетинга--стратегічне планування маркетинга--маркетинговая среда--маркетингове середовище--глобальный рынок--глобальний ринок--покупательское поведение--поведінка покупця--маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--сегментирование--сегментування--выбор целевых рынков--вибір цільових ринків--позиционирование--позиціювання--конкурентные преимущества--конкурентні переваги--стратегии маркетинга--стратегії маркетингу--маркетинг услуг--маркетинг послуг--ценообразование--ціноутворення--маркетинговые коммуникации--маркетингові комунікації--управление сбытом--управління збутом--управление каналами распределения--управління каналами розподілу
Анотація: Истинный смысл философии и практики маркетинга, навыки, которые помогут адаптироваться в компании в которых они работают, к потребностям рынка.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)