Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=615.12(075)<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 657(075)/Б 94
Назва : Бухгалтерський облік і аудит в аптеках : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів]
Вихідні дані : Житомир: Рута, 2002
ISBN, Ціна 966-683-0113-22: 27.50 грн
УДК : 657(075) + 615.12(075)
ББК : 65.052.2я73 + 610.37
Предметні рубрики: Аптеки-- Бухгалтерський облік --Україна
Аптеки-- Аудит --Україна
Географіч. рубрики:
Анотація: Основні питання теорії та методики ведення бухгалтерського обліку та аудиту в аптечних закладах із застосуванням Національних положень (стандартів).
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(3)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(3)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615/Г87
Автор(и) : Громовик Б. П., Гасюк Г. Д., Левицька О. Р.
Назва : Фармацевтичний маркетинг: теоретичні та прикладні засади : навч. посіб.
Вихідні дані : Вінниця: Нова Книга, 2004
Кільк.характеристики :464 с.: іл.
Примітки : Літ.: с. 462
ISBN, Ціна 966-7890-81-3: 58.00 грн
УДК : 615 + 615.12(075)
ББК : 52.8
Предметні рубрики: Фармація-- Маркетинг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фармацевтичний ринок--маркетинг фармацевтичного підприємства--маркетингова політика лікарських засобів--реклама лікарських засобів--фармацевтична логістика--міжнародний фармацевтичний маркетинг--мерчандайзинг в аптеках
Анотація: Навчальний посібник присвячений висвітленню фундаментальних засад фармацевтичного маркетингу і відповідає типовим програмам навчальних дисциплін "Менеджмент і маркетинг у фармації" і "Міжнародний маркетинг у фармації" для студентів напрямку підготовки "фармація". У ньому послідовно розглядаються усі аспекти фармацевтичного маркетингу, а саме: базові засади маркетингу, функціональне забезпечення маркетингової діяльності фармацевтичних підприємств, комплексне дослідження фармацевтичного ринку, розроблення комплексу фармацевтичного маркетингу та особливості міжнародного фармацевтичного маркетингу. Посібник містить умови завдань для практичного виконання і приклади їх рішень, а також тестові завдання та відповіді до них. Рекомендується студентам фармацевтичних вузів та факультетів, провізорам-інтернам і провізорам-організаторам, атакож магістрантам, аспірантам і викладачам вищих закладів фармацевтичної освіти.
Примірники :ВСМЛ(1)
Вільні : ВСМЛ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)