Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=658.8(075)<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 658.8(075)/Б 12
Автор(и) : Бабенко Н. І.
Назва : Інтегрований курс підготовки продавця непродовольчих товарів: підручник : у 2 кн./ Н. І. Бабенко, Л. В. Жарікова, Н. П. Ломакіна. Кн. 1
Вихідні дані : К.: Грамота, 2003
Кільк.характеристики :352 с.: рис.
ISBN, Ціна 966-8066-19-7: 023.40 грн.
УДК : 658.8(075)
ББК : 65.421.5я73
Предметні рубрики: Економіка торгівлі
Економіка внутрішньої торгівлі
Географіч. рубрики:
Анотація: Вивчення окремих розділів (модульні блоки) забезпечать обсяг знань, умінь і навичок, необхідних для набуття професії продавця непродовольчих товарів.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 658.8(075)/Б 12
Автор(и) : Бабенко Н. І.
Назва : Інтегрований курс підготовки продавця непродовольчих товарів: підручник : у 2 кн./ Н. І. Бабенко, Л. В. Жарікова, Н. П. Ломакіна. Кн. 2
Вихідні дані : К.: Грамота, 2004
Кільк.характеристики :304 с.: рис.
ISBN, Ціна 966-8066-44-8: 023.40 грн
УДК : 658.8(075)
ББК : 65.421.5я73
Предметні рубрики: Економіка торгівлі
Економіка внутрішньої торгівлі
Географіч. рубрики:
Анотація: Основні питання організації торгово-технологічного процесу в торговельному закладі.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075)/Б83
Автор(и) : Бородкіна, Наталія Олександрівна, Бачинська О. М.
Назва : Маркетинг : навчально-метод. посіб.
Вихідні дані : Житомир: ЖДТУ, 2005
Кільк.характеристики :191 с.: табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Житомирський державний технологічний університет
Примітки : Бібліогр. в кінці розд.
Ціна : 10.50 грн
УДК : 658.8(075)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Навчальний посібник підготовлений з метою самостійного вивчення студентами основних теоретичних аспектів маркетингової діяльності.
Примірники : всього : ФОНД(2), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(2), ВВ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075)/М26
Автор(и) : Вачевський М. В., Мадзігон В. М., Вачевська Н. Л., Ничкало Н. Г.
Назва : Маркетинг. Формування професійної компетентності учнів професійно-технічних навчальних закладів : навч. посібник для учнів проф.-техн. уч-щ
Вихідні дані : К.: Кондор, 2011
Кільк.характеристики :371, [1] с.: табл.
Примітки : Л-ра: с. 352-356. - Дод.: с. 357-371
ISBN, Ціна 978-966-351-338-6: 72.00 грн
УДК : 658.8(075)
ББК : 65.050.24я7
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Теоретичні і практичні основи маркетингу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075)/З-38
Автор(и) : Захожай , Валерій Борисович, Шепітко, Галина Федорівна, Адамова, Ірина Захарова
Назва : Статистика маркетингу
Вихідні дані : К.: МАУП, 2001
Кільк.характеристики :64 с.: іл., табл.
Примітки : Л-ра: с. 61-62
ISBN, Ціна 966-608-128-8: 4.00 грн
УДК : 658.8(075)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Анотація: Принципи побудови показників статистики маркетингу, методи оцінювання, аналізу та прогнозування кон'юнкури.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075)/Є78
Автор(и) : Єрмошенко, Микола Миколайович
Назва : Маркетинговий менеджмент. Marketing management : навч. посібник
Вихідні дані : К.: НАУ, 2001
Кільк.характеристики :204 с.: іл.
Колективи : Національна академія управління
Примітки : Л-ра: с. 203-204
ISBN, Ціна 966-95193-2-2: 12.00 грн
УДК : 658.8(075)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Стратегічний менеджмент
Маркетинг
Анотація: Викладено теоретичні, методологічні , методичні та практичні засади управління маркетинговою діяльністю як сучасного напрямку стратегічного менеджменту.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075)/П18
Автор(и) : Парсяк, Владимир Никифорович, Рогов, Георгий Константинович
Назва : Маркетинговые исследования : [учеб. пособие] . -2-е дораб. изд.
Вихідні дані : К.: Наук. думка, 2000
Кільк.характеристики :174 с.: рис., табл.
Примітки : Прил.: с. 138-168. - Л-ра: с. 169-171
ISBN, Ціна 966-00-0545-8: 4.50 грн
УДК : 658.8(075)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Маркетинг-- Дослідження
Анотація: Место и роль маркетинговых исследований в формировании стратегии фирмы.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075)/П24
Автор(и) : Пелішенко, Валентин Павлович
Назва : Маркетинговий менеджмент : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : К.: Центр навч. л-ри, 2003
Кільк.характеристики :199 с.: табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський економічний інститут менеджменту
Примітки : Бібліогр.: с. 198-199
ISBN, Ціна 966-8253-29-9: 14.50 грн
УДК : 658.8(075)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Менеджмент
Маркетинг
Анотація: У посібнику узагальнено сучасний погляд вітчизняних та зарубіжних авторів на маркетинговий менеджмент.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 658.8(075)/П22
Автор(и) : Пащук, Ольга Вікторівна
Назва : Маркетинг послуг: стратегічний підхід : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Професіонал, 2005
Кільк.характеристики :560 с.: рис., табл.
Колективи : Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"
Примітки : Л-ра: с. 545-558
ISBN, Ціна 966-8556-47-X: 52.00 грн
УДК : 658.8(075)
ББК : 65.050.24я73
Предметні рубрики: Послуги-- Маркетинг
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ринок послуг--рынок услуг--залучення споживачів--привлечение потребителей--непередбачуваність послуг--непредсказуемость услуг--споживання послуг--потребление услуг--потреби споживачів--потребности потребителей--оцінка наданих послуг--оценка предоставляемых услуг--оцінка пропозиції--оценка предложения--споживчий портфель--потребительский портфель--скарги споживачів--жалобы потребителей--притензії споживачів--притензии потребителей--гарантії підприємств--гарантии предприятия--конкурентна позиція підприємств--конкурентная позиция предприятий--попит на послуги--спрос на услуги--маркетингові дослідження--маркетинговые исследования--планування маркетингу--планирование маркетинга--пропозиції послуги--предложение услуг--розробка нової послуги--разработка новой услуги--ціна послуг--цена услуг--реклама послуг--реклама услуг--комунікації послуг--коммуникации услуг--якість послуг--качество услуг
Анотація: Розглянуто загальну концепцію послуг, особливості їх використання у різних галузях промисловості, торгівлі, сфері сервісу.
Примірники :ВВ(1)
Вільні : ВВ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)