Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>U=659.1(075.8)<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1(075.8)/Р55
Автор(и) : Ромат, Евгений Викторович
Назва : Реклама : учебник . -3-е изд., перераб. и доп.
Вихідні дані : Киев: Студцентр, 2000
Кільк.характеристики :480 с.: табл., .
Примітки : Библиогр. в конце разд.
ISBN, Ціна 966-7530-12-4: 21.11 грн
УДК : 659.1(075.8)
ББК : 65.42-803я73
Предметні рубрики: Реклама
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): реклама--бизнес--бізнес--маркетинг--рекламный менеджмент--рекламний менеджмент--рекламная коммуникация--рекламна комунікація--паблик рилейшнз--паблік рилейшнз--история рекламы--історія реклами--маркетинговые коммуникации--маркетингові комунікації--брендинг--креатив--печатная реклама--друкована реклама--экранная реклама--екранна реклама--наружная реклама--зовнішня реклама--компьютерная реклама--комп'ютерна реклама--рекламная кампания--рекламна компанія
Анотація: Проблемы рекламы в системе маркетинговой деятельности, процессы рекламного менеджмента.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(2), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(2), ФОНД(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1(075.8)/Д40
Автор(и) : Джефкінс, Френк
Назва : Реклама : практ. посібник . -2-ге укр. вид., випр. і допов.
Паралельн. назви :Advertising
Вихідні дані : К.: Знання, 2008
Кільк.характеристики :566, [2] с.: рис., табл.
Примітки : Дод.: с. 544-565. - Л-ра: с. 545-548. - Cлов.-довід.: с. 549-562. - Покажч. термінів.: с. 563-565
ISBN, Ціна 978-966-346-459-6: 74.00 грн
УДК : 659.1(075.8)
ББК : 65.42-803я73
Предметні рубрики: Реклама
Географіч. рубрики:
Анотація: Організація реклами, пошук ринків збуту продукції, забезпечення її просування на ринку і проведення рекламної кампанії.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1(075.8)/В57
Автор(и) : Владимирська, Ганна Овсіївна, Владимирський, Петро Олександрович
Назва : Реклама : навч. посібник
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2009
Кільк.характеристики :334 с.: рис.
Примітки : Літ.: с. 330-332
ISBN, Ціна 966-351-086-2: 62.00, 30.00, 70.00, грн
УДК : 659.1(075.8)
ББК : 65.42-803я73
Предметні рубрики: Реклама
Анотація: Ефективна реклама товарів і послуг в умовах загостреної конкуренції.
Примірники : всього : ФОНД(1), ЧЗ(1), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(1), ЧЗ(1), ВВ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1(075.8)/Д40
Автор(и) : Джефкінс, Френк
Назва : Реклама : практ. посіб. . -4-те вид.
Паралельн. назви :Advertising
Вихідні дані : Київ: Знання, 2001
Кільк.характеристики :455 с
Примітки : Літ.: с. 431-455
ISBN, Ціна 966-620-053-8: 19.11 грн.
УДК : 659.1(075.8)
ББК : 65.42-803я73
Предметні рубрики: Реклама
Анотація: Організація реклами, ринки збуту продукції, забезпечення і проведення рекламної кампанії.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ВВ(3), БГ(1)
Вільні : ЧЗ(1), ВВ(3), БГ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1(075.8)/В57
Автор(и) : Владимирська, Ганна Овсіївна, Владимирський, Петро Олександрович
Назва : Реклама : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закладів
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2006
Кільк.характеристики :334 с
Примітки : Л-ра: с. 330-332
ISBN, Ціна 966-351-086-2: 38.50, 24.00, грн
УДК : 659.1(075.8)
ББК : 65.422я73
Предметні рубрики: Реклама
Анотація: Організація реклами в координатах маркетингу, в координатах менеджменту та в координатах креативу.
Примірники : всього : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Вільні : ФОНД(1), ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1(075.8)/Б 76
Автор(и) : Божкова, Вікторія Вікторівна, Мельник, Юлія Миколаївна
Назва : Реклама та стимулювання збуту : навч. посібник
Вихідні дані : К.: Центр учбов. л-ри, 2010
Кільк.характеристики :200, [10] с.: табл., фото
Примітки : Л-ра: с. 169-173. - Дод.: с. 174-200
ISBN, Ціна 978-966-364-870-5: 36.00 грн
УДК : 659.1(075.8)
ББК : 65.42-80я73
Предметні рубрики: Реклама
Географіч. рубрики:
Анотація: Використання комунікаційних інструментів в Україні, їх планування і застосування.
Примірники : всього : ФОНД(1), ВВ(1)
Вільні : ФОНД(1), ВВ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1(075.8)/Б 76
Автор(и) : Божкова, Вікторія Вікторівна, Мельник, Юлія Миколаївна
Назва : Реклама та стимулювання збуту : навч. посібник
Вихідні дані : Київ: Центр учбов. л-ри, 2009
Кільк.характеристики :200 с.: рис., табл., кол. фото
Примітки : Глосарій: с. 163-168. - Літ.: с. 169-173. - Дод.: с. 174-200
ISBN, Ціна 978-966-364-870-5: 052.00, 54.00, грн
УДК : 659.1(075.8)
ББК : 65.42-803я73
Предметні рубрики: Реклама
Географіч. рубрики:
Анотація: Стимулювання збуту як важлива складова комплексу маркетингових комунікацій.
Примірники : всього : ВВ(1), ФОНД(2)
Вільні : ВВ(1), ФОНД(2)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 659.1(075.8)/Б20
Автор(и) : Балабанова, Людмила Веніамінівна, Юзик, Людмила Олександрівна
Назва : Рекламний менеджмент : підручник
Вихідні дані : Київ: Центр учбов. літ., 2013
Кільк.характеристики :391, [1] с.: табл.
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Донецький державний університет економіки і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського, Інститут економіки і управління. Кафедра маркетингово менеджменту
Серія: Школа маркетингового менеджменту
Примітки : Бібліогр.: с. 351-357. - Предм. покажч.: с. 358-362. - Ім. покажч.: с. 363. - Дод.: с. 364-388
ISBN, Ціна 978-611-01-0396-1: 72.00 грн
УДК : 659.1(075.8)
ББК : 65.42-803я73
Предметні рубрики: Рекламний менеджмент
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рекламний менеджмент підприємства--рекламный менеджмент предприятия--реклама в системі менеджменту--реклама в системе менеджмента--рекламні комунікації--рекламные коммуникации--засоби поширення реклами--средства распространения рекламы--система рекламного менеджмента--система рекламного менеджмента--контроль рекламної діяльності--контроль рекламной деятельности--реклама--рекламна діяльность--рекламная деятельность
Анотація: Розкрито становлення та розвиток рекламного менеджменту, сутність і функції реклами , наведено характеристику процесу рекламної комунікації, каналів розповсюдження рекламних повідомлень, основних засобів розповсюдження реклами, рекламного звернення, планування рекламної діяльності, контроль рекламної діяльності, оцінка ефективності рекламної діяльності.
Примірники : всього : ВВ(1), ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ВВ(1), ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)