Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=медиапланирование<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
659
О-64


   
    Організація та проведення соціальної рекламно-інформаційної кампанії [] : метод. посібник / [Т. А. Марочко та ін.] ; ПБО "Кожній дитині" в Україні, Держ. ін-т розв. сім'ї та молоді. - К. : Фенікс, 2007. - 107 с. : іл. - Бібліогр. в кінці глав. - Термінол. слов.: с. 84-107. - ISBN 978-966-651-548 : 6.00 грн
УДК
ББК 76 + 85.156.65
Рубрики: Реклама--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
рекламна кампанія -- рекламная кампания -- соціальна реклама -- социальная реклама -- соціальні комунікації -- социальные коммуникации -- психологія реклами -- психология рекламы -- рекламне повідомлення -- рекламное сообщение -- медіапланування -- медиапланирование -- моніторинг реклами -- мониторинг рекламы
Анотація: Методичний посібник містить рекомендації щодо психологічних особливостей створення, розповсюдження соціальних рекламних матеріалів та оцінки їх ефективності, розглядає аспекти медіапланування.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Марочко, Т. А.; Ромат, Є. В.; Стрелковська, А. Л.; Хімченко, Т. В.; Представництва благодійної організації "Кожній дитині" в Україні; Державний інститут розвитку сім'ї та молоді
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

2.
338.46(075.8)
У 67


   
    Управління сучасним готельним комплексом [] : навч. посібник / Г. Б. Мунін [та ін.] ; за ред. С. І. Дорогунцова. - К. : Ліра-К, 2005. - 520 с. : табл. - Термінол. слов.: с. 449-473. - Л-ра: с. 474-483. - Дод.: с. 484-509. - ISBN 966-351-015-3 : 058.00 грн
УДК
ББК 65.432я73
Рубрики: Готельне господарство--Управління--Навчальні видання
   Логістика в туризмі--Навчальні видання

   Азартні ігри--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
готельна справа -- гостиничное дело -- гостиницы -- готелі -- гостиничный комплекс -- система бронювання -- система бронирования -- готельні системи безпеки -- гостиничные системы безопасности -- фінанси готельного комплексу -- финансы гостиничного комплекса -- персонал готельного комплексу -- персонал гостиничного комплекса -- маркетинг готельного комплексу -- маркетинг гостичного комплекса -- готельна реклама -- гостиничная реклама -- медіапланування -- медиапланирование -- паблік рілейшнз -- паблик рилейшнз -- якість готельних послуг -- качество гостиничных услуг -- ліцензування готельних послуг -- лицензирование гостиничных услуг -- стандартизація готельних послуг -- стандартизация гостиничных услуг -- сертифікація готельних послуг -- сертификация гостиничных услуг -- товарно-матеріальні ресурси -- товарно-материальные ресурсы -- ресторанне господарство -- ресторанное хозяйство -- безпека продуктів харчування -- безопасность продуктов питания -- азартно-розважальні заклади -- азартно-увеселительные заведения -- пожежна безпека -- пожарная безопасность -- казино -- гра в рулетку -- игра в рулетку -- гра в покер -- игра в покер -- гра в Кено -- игра в Кено -- ігри в кості -- игры в кости -- гра на Слотах -- игра на Слотах
Анотація: Сучасні концепції управління готельним коиплексом, що базуються на теоретичних і практичних основах теорії управління.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Мунін, Г.Б.; Змійов, А.О.; Зінов'єв, Г.О.; Самарцев, Є.В.; Дорогунцов, С.І. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
659.1(075.8)*M
Б83


    Бородкіна, Наталія Олександрівна.
    Реклама та рекламна діяльність [] : [навч.-метод. посібник] / Н. О. Бородкіна, О. Л. Фіщук. - Житомир : ЖДТУ, 2007. - 210 с. : граф. - Бібліогр. в кінці розд. - Дод.: с. 189-210. - 026.80 грн, 15.00 грн
УДК
ББК 65.42-803я73
Рубрики: Реклама--Маркетинг--Виставково-ярмаркова діяльність--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- види реклами -- виды рекламы -- рекламний ринок -- рекламный рынок -- рекламні агенції -- рекламные агенства -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- медіапланування -- медиапланирование -- рекламні звернення -- рекламные обращения -- рекламна кампанія -- рекламная кампания -- рекламна діяльність
Анотація: Теоретичні аспекти рекламної діяльності, етапи розвитку реклами, планування, маркетингові комунікації, рекламний менеджмент.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Фіщук, Олександр Леонідович
Примірників всього: 2
КР (1), ВВ (1)
Свободны: КР (1), ВВ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)