Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=потребители<.>
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-24 
1.
Шифр: nitb/2007/4
   Журнал

Научные и технические библиотеки [Текст]. - М. : ГПНТБ России, 1961 - . - ISSN 0130-9765. - Періодичність f1
2007р. N 4
Зміст:
Матлина, С. Г. Библионимика. Имя как символ и бренд библиотеки / С. Г. Матлина. - С.5-15
Кл.слова: БИБЛИОНИМИКА
Езова, С. А. Коммуникативная составляющая имиджа библиотекаря, библиотеки / С. А. Езова. - С.15-21
Ильина, Е. П. Российская государственная библиотека: от концепции реконструкции к интеллектуальным заданиям / Е. П. Ильина. - С.21-29
Гендина, Н. И. Лингвистическое обеспечение АРБИКОН: результаты социологического анализа / Н. И. Гендина, Т. А. Лигун. - С.29-45
Кл.слова: АРБИКОН
Кожевникова, Е. С. Информационное обеспечение Интернет-ресурсами учебного процесса и научных исследований вуза (правовой аспект) / Е. С. Кожевникова. - С.45-56
Вершинина, Л. П. Соверенствование деятельности вузовской библиотеки на основе процессного подхода / Л. П. Вершинина, Т. С. Ландер. - С.56-65
Бойченко, Е. Н. Использование фонда отраслевых периодических изданий (на примере производительнной литературы Белгородской государственной универсальной научной библиотеки) / Е. Н. Бойченко. - С.65-77
Яшина, Л. К. Создание автоматизированной базы данных "Методологические документы библиотеки" / Л. К. Яшина. - С.77-83
Бокан, М. Г. Профессиональная литература - создатели и потребители / М. Г. Бокан. - С.83-86
Стрелкова, И. Б. Школа директоров "Искусство результативного управления" как новая форма повышения квалификации руководителей библиотек Беларуси / И. Б. Стрелкова, И. В. Юрик. - С.86-93
Петровский, В. Б. Забытый жанр библиографии : К 50-летию ГПНТБ России / В. Б. Петровский. - С.94-97
Мелентьева, Ю. П. Чтение как стратегия жизни / Ю. П. Мелентьева. - С.114-118
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Бокан, М. Г.
    Профессиональная литература - создатели и потребители [Текст] / М. Г. Бокан // Научные и технические библиотеки : Научно-практический журнал для специалистов библиотечно-информационной и смежных отраслей. - М. : ГПНТБ России, 2007. - N 4. - С. 83-86
Рубрики: Література--Професійна
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

3.
347.7(477)(094.5)
У45


   Україна. Закони.

   
    Закони України "Про рекламу" [] ; "Про інформацію" : станом на 7 листоп. 2007 р. / Верховна Рада України. - Офіц. вид. - Київ : Парлам. вид-во, 2007. - 53 с. - (Закони України). - ISBN 978-966-611-585-3 : 04.12 грн
УДК
ББК 67.9(4УКР)304.6-3
Рубрики: Реклама--Україна--Керівні й законодавчі матеріали
   Інформація--Україна--Керівні й законодавчі матеріали

   
Кл.слова (ненормовані):
внутрішня реклама -- внутренняя реклама -- зовнішня реклама -- внешняя реклама -- недобросовісна реклама -- недобросовестная реклама -- порівняльна реклама -- сравнительная реклама -- прихована реклама -- скрытая реклама -- реклама на транспорті -- реклама на транспорте -- рекламні засоби -- рекламные средства -- рекламодавець -- рекламодатель -- розповсюджувач реклами -- распространитель рекламы -- соціальна реклама -- социальная реклама -- споживачі реклами -- потребители рекламы -- медична реклама -- медицинская реклама -- інформаційна політика -- информационная политика -- право на інформацію -- право на информацию -- інформаційна діяльність -- информационная деятельность -- статистична інформація -- статистическая информация -- адміністративна інформація -- административная информация -- масова інформація -- массовая информация -- інформація державних органів -- информация государственных органов -- правова інформація -- правовая информация -- соціологічна інформація -- социологическая информация -- інформаційні відносини -- информационные отношения -- охорона інформації -- охрана информации -- міжнародна інформаційна діяльність -- международная информационная деятельность -- алколгольна реклама -- алкогольная реклама -- тютюнова реклама -- табачная реклама -- реклама послуг -- реклама услуг -- реклама цінних паперів -- реклама ценных бумаг -- доступ до іформації -- доступ к информации -- інформаційний суверенітет -- информационный суверенитет
Анотація: Ці Закони визначають засади рекламної діяльності в Україні та закріплюють право громадян на інформацію.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Верховна Рада України
Примірників всього: 1
БГ (1)
Свободны: БГ (1)
Знайти схожі

4.
658.8(075.8)
М 26


   
    Маркетинг для магістрів [] / за ред. С. М. Ілляшенка. - Суми : Унів. кн., 2008. - 928 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - Алф. покажч.: с. 907-927. - ISBN 978-966-680-367-5 : 100.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг -- маркетинговий менеджмент -- маркетинговый менеджмент -- рекламний менеджмент -- рекламный менеджмент -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- комерційне підприємництво -- коммерческое предпринимательство -- інноваційна політика -- инновационная политика -- споживачі -- потребители -- некомерційний маркетинг -- некоммерческий маркетинг -- стандартизація -- стандартизация -- сертифікація -- сертификация -- якість продукції -- качество продукции
Анотація: Теоретичні й методичні засади фахових дисціплін, які входять до навчальної програми підготовки фахівців з маркетингу освітньо-кваліфікаційних рівнів "спеціаліст" і "магістр".

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ілляшенко, С.М. \ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

5.
613.2
В 80


   Україна. Закони.

   
    Про захист прав споживачів [] : Закон України : від 15 грудня 1993 р. №3682-XII // Вплив харчування на здоров'я людини : підручник / В. П. Пішак [та ін.] ; за ред. М. М. Радька. - Чернівці : Книги-XXI, 2006. - С. 409-429 . - ISBN 966-8653-45-9
УДК
ББК 51.23
Рубрики: Споживачі--Захист прав--Закони і постанови--Україна, 1993
Кл.слова (ненормовані):
потребители

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Пішак, В.П.; Радько, М.М.; Бабюк, А.В.; Воробйов, О.О.; Радько, М.М. \ред.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

6.
366.1(075.8)
З-78


    Зозулёв, Александр Викторович.
    Поведение потребителей [] : учеб. пособие / А. В. Зозулёв. - К. : Знання, 2004. - 364 с. : табл., рис. - Лит.: с. 357-364. - ISBN 966-8148-31-2 : 022.30 грн
УДК
ББК 65.9(4Укр)421.2-803я73
Рубрики: Торгівля--Споживачі--Поведінка--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
факторы поведения -- фактори поведінки -- этапы принятия решений -- етапи прийняття рішень -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- покупці -- покупатели -- споживачі -- потребители
Анотація: Основные культурные, социальные, личностные и психологические факторы, влияющие на поведение потребителей на рынке, модели потребительського поведения и принятия решений.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

7.
663.2/.3
Д 44


    ДиДио, Тони.
    Винный этикет. Рекомендации по идеальному сочетанию вин и блюд [] : [пер. с англ. Л. Болдыревой] / Т. ДиДио, Э. Заватто. - Москва : Астрель - АСТ, 2008. - 382 с. : ил. - ISBN 978-5-17-055006-7 : 54.80 грн
УДК
ББК 36.87
Рубрики: Вина--Споживачі--Етикет--Популярні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
вина -- потребители -- этикет -- етикет -- история виноделия -- історія виноробства -- сортовые вина -- сортові вина -- сомелье -- сомельє -- вкусы вина -- смаки вина -- вино к рыбе -- вино до риби -- вино к птице -- вино до птиці -- вино к мясу -- вино до м'яса -- вино к овощам -- вино до овочів -- вино к пасте -- вино до пасти -- вино к сыру -- вино до сиру -- вино с острой пищей -- вино до гострої їжі -- десертные вина -- десертні вина -- винодельческие регионы -- виноробні регіони
Анотація: "Букварь" для ценителей вина, руководство по сочетанию вин и блюд.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Заватто, Эми; Болдырева , Л. \пер.\
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

8.
658.7(075.8)
Ч-96


    Чухрай, Наталія.
    Логістичне обслуговування [] : підручник для вищ. навч. закл. / Наталія Чухрай. - Л. : Львів. політехніка, 2006. - 292 с. : табл., граф. - Дод.: с. 269-275. - Тести: с. 276-284. - Л-ра: с. 285-290. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-553-568-4 : 84.00 грн
УДК
ББК 65.40я73
Рубрики: Логістика --Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
споживачі -- потребители -- аутсорсинг -- партнерський маркетинг -- партнерский маркетинг -- лояльні клієнти -- лояльные клиенты -- сегментування ринку -- сегментация рынка -- стантарти обслуговування -- стандарты обслуживания -- диференціація стандартів -- дифференциация стандартов -- прогнозування попиту -- прогнозирование спроса -- страховий запис -- страховая запись -- рівень обслуговування клієнтів -- уровень обслуживания клиентов -- стратегії логістичного обслуговування -- стратегии логистического обслуживания -- якість логістичного обслуговування -- качество логистического обслуживания
Анотація: Обслуговування клієнтів та роль логістики у цьому процесі.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

9.
339.138(075.8)
П80


    Прокопенко, Ольга Володимирівна.
    Поведінка споживачів [] : навч. посібник / О. В. Прокопенко, М. Ю. Троян. - К. : Центр учбов. л-ри, 2008. - 176 с. : табл. - Л-ра: с. 173-174. - Дод.: с. 175. - ISBN 978-966-364-653-4 : 47.00 грн, 28.00 грн
УДК
ББК 65.42-2я73
Рубрики: Споживачі--Поведінка--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
економічний обмін -- экономический обмен -- аналіз поведінки споживачів -- анализ поведения потребителей -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- товарні марки -- товарные марки -- збутова політика -- сбытовая политика -- цінова політика -- ценовая политика -- реакція споживачів -- реакция потребителей -- товарна політика -- товарная политика -- вивчення поведінки споживачів -- изучение поведения потребителей -- організаційні сполживачі -- организационные потребители -- індивідуальний споживач -- индивидуальный потребитель
Анотація: Викладено теоретико-методологічні основи кількісних і якісних досліджень поведінки індивідуальних і організаційних споживачів, а також маркетингового впливу на неї.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Троян, М. Ю.
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

10.
338.24(075.8)
К91


    Кунанець, Наталія Едуардівна.
    Вступ до спеціальності: "Консолідована інформація" [] : навч. посібник / Н. Е. Кунанець, В. В. Пасічник ; за заг. ред. В. В. Пасічника. - Л. : Львів. політехніка, 2010. - 196 с. : табл. - (Серія "Консолідована інформація"). - Л-ра: с. 188-194. - ISBN 978-966-553-940-7 : 143.00 грн
УДК
ББК 65.050.0я73
Рубрики: Управління --Інформація--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
інформаційне суспільство -- информационное общество -- інформаційний менеджмент -- информационный менеджмент -- реінжинірінг -- реинжиниринг -- споживачі інформації -- потребители информации -- інформаційні системи -- информационные системы -- консолідована інформація -- консолидированная информация -- документо-комунікаційні системи -- документо-коммуникационные системы -- інформаційно-аналітичний моніторинг -- информационно-аналитический мониторинг -- типи документів -- типы документов -- новітні носії інформації -- новейшие носители информации
Анотація: Окреслено комплекс теоретичних, методичних та організаційно-практичних проблем з консолідації інформації. Особливості основних інформаційних продутів як результатів нового напряму наукового опрацювання інформації.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Пасічник, В. В.; Пасічник, В. В. \ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-24 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)