Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Цінні та рідкісні видання ЖОУНБ ім. О. Ольжича (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=pr<.>
Загальна кількість знайдених документів : 48
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-48 
1.
339.138
К73


    Котлер, Филип.
    Маркетинг. Менеджмент [] = Marketing. Management : анализ, планирование, внедрение, контроль / Филип Котлер ; [под ред.: О. А. Третьяк, Л. А. Волковой, Ю. Н. Каптуревского ; пер. с англ.: М. Бугаев и др.]. - 2-е изд., испр. и доп. - СПб. : Питер, 1999. - 896 с. : ил. - (Теория и практика менеджмента). - Библиогр. в конце глав. - ISBN 5-8046-0048-6 : 20.16 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   Менеджмент--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
управління -- управление -- стратегія маркетингу -- стратегия маркетинга -- глобальний маркетинг -- глобальный маркетинг -- паблік рілейшенз -- паблик рилейшнз -- PR -- ціноутворення -- ценообразование -- реклама -- маркетинговая логистика -- маркетингова логістика
Анотація: Разнообразные направления и методы маркетинга, опыт рыночных изменений, перспективы развития маркетинга.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Третьяк, О. А. \ред.\; Волкова, Л. А. \ред.\; Каптуревский, Ю. Н. \ред.\; Бугаев, М. \пер.\; Бугаева, Е. \пер.\; Вихрова, А. \пер.\; Жильцов, С. \пер.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

2.


    Бебік, В. М.
    Інформаційно-комунікаційна діяльність суспільних організацій в Інтернеті [Текст] / В. М. Бебік // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2007. - N 5. - С. 28-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інтернет
   Технології--інформаційно-комунікаційні

   Інтернет--PR-заходи

   Комунікації--політичні

   Інтернет-реклама

   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

3.
659.4
А72


    Антипов, К. В.
    Паблик рилейшнз [] : учебное пособие / К. В. Антипов, Ю. К. Баженов. - 2-е изд., перераб. и доп. - М. : Изд. дом "Дашков и К", 2001. - 148 с. - Библиогр.: с. 144-145. - ISBN 5-8316-0076-9 : 5.90 грн
УДК
ББК 88.53
Рубрики: Психологія--Паблик рилейшнз--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
усна комунікація -- устная коммуникация -- реклама -- брендінг -- брэндинг -- синектика -- громадська думка -- общественное мнение -- информационные войны -- інформаційні війни -- PR -- пресс-релиз -- прес-реліз -- pablik relations -- пиар -- піар
Анотація: Основные понятия "паблик рилейшнз", методы и приёмы, используемые в коммерческой деятельности, практические рекомендации в сфере бизнеса.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Баженов, Ю.К.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
821.161.2
Д 40


    Джангіров, Д.
    Іміджмейкер із Москви [] / Д. Джангіров. - К. : Нора-Друк, 2006. - 272 с. - ISBN 966-8321-87-1 : 016.50 грн
УДК
ББК 84(4УКР)6
Рубрики: Художня література--Україна, 21 ст.
   
Кл.слова (ненормовані):
політтехнології -- политтехнологии -- піар -- пиар -- PR
Анотація: Легкий стиль Дмитра Джангірова, присмачений гумором на манір І. Нечуя-Левицького, створив бувальщину про те, як живуть і виживають у світі, де все вирішують дві видимості: імідж та гроші.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ВУ (1)
Свободных экз. нет
Знайти схожі

5.
659.4(075.8)
М 74


    Мойсеєв, В. А.
    Паблік рілейшнз [] : навч. посібник / В. А. Мойсеєв. - К. : Академвидав, 2007. - 224 с. - (Альма-матер). - Бібліогр.: с. 220-223. - Термінол. слов.: с. 212-219. - ISBN 978-966-8226-44-1 : 024.00 грн
УДК
ББК 88.53я73
Рубрики: Паблик рілейшнз--Психологія--Навчальні видання для вищої школи
   Паблик рілейшнз --Комунікації--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
журналістика -- журналистика -- політика -- политика -- публічний виступ -- публичное выступление -- реклама -- інформаційно-комунікаційні технології -- информационно-коммуникационные технологии -- прес-служба -- пресс-служба -- псевдотехнології -- псевдотехнологии -- громадські зв'язки -- общественные связи -- PR
Анотація: Сутність, принципи, нормативно-правові, етичні засади паблік рілейшнз (ПР) як сфери професійної діяльності, організаційно-психологічні умови їх ефективності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

6.
32.973.235я2
Б 94


    Буш, Дэвид
    Цифровая фотография для "чайников" [] = Digital Photography for Dummies All-in-one desk reference / [пер. с англ. И. Б. Тараброва]. - 2-е изд. - М. : Вильямс, 2005. - 688 с. : рис., фото. - ISBN 5-8459-0813-2 : 60.36 грн
ББК 32.973.235я2 + 37.94
Рубрики: Читаючі машини--Довідкові видання
   Фотографія--Цифрова фотографія--Довідкові видання

   
Кл.слова (ненормовані):
фотообладнання -- фотооборудование -- студия цифровой фотографии -- студія цифрової фотографії -- передача зображення на комп'ютер -- передача изображений на компьютер -- фотографування людей -- фотографирование людей -- зйомка для газет -- съемка для газет -- PR-фотографія -- зйомка товарів -- съемка товаров -- спортивна фотографія -- спортивная фотография -- туристична фотографія -- туристическая фотография -- редактування зображень -- редактирование изображений -- редактор Adobe Photoshop -- дефекти цифрових фотографій -- дефекты цифровых фотографий -- відновлення зображень -- восстановление изображений -- відновлення старих фотографій -- восстановление старых фотографий -- друк цифрових фотографій -- печатание цифровых фотографий -- обмін зображень через Інтернет -- обмен изображений через Интернет
Анотація: Съемка современными цифровыми фотоаппаратами, устранение дефектов, редактирование и перенос изображений на компьютер.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

7.
02
С 32


    Сергеева, Ю. С.
    Библиотечное дело и библиотековедение [] / Ю. С. Сергеева. - М. : Приор-издат, 2006. - 176 с. - (Конспект лекций. В помощь студенту). - Библиогр.: с. 165. - ISBN 5-9512-0661-8 : 020.60 грн
УДК
ББК 78.3
Рубрики: Бібліотечна справа--Навчальні видання
   Бібліотекознавство--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
библиотеки -- бібліотеки -- библиотечная профессия -- бібліотечна професія -- библиотечно-библиографическое обслуживание -- бібліотечно-бібліографічне обслуговування -- библиотечные фонды -- бібліотечні фонди -- каталогизация -- каталогізація -- справочно-библиографический аппарат -- довідково-бібліографічний апарат -- библиотечный менеджмент -- бібліотечний менеджмент -- библиотечный маркетинг -- бібліотечний маркетинг -- библиотечное планирование -- бібліотечне планування -- библиотечный персонал -- бібліотечний персонал -- библиотечная документация -- бібліотечна документація -- библиотечное нормирование -- бібліотечне нормування -- библиотечная реклама -- бібліотечна реклама -- библиотечно-информационные услуги -- бібліотечно-інформаційниі послуги -- межбиблиотечный абонемент -- міжбібліотечний абонемент -- библиотечные каталоги -- бібліотечні каталоги -- методическая работа -- методична робота -- аттестация кадров -- атестація кадрів -- связи с общественностью -- зв'язки з громадськістю -- библиотечная практика -- бібліотечна практика -- информационная культура -- інформаційна культура -- выставочная деятельность -- виставкова діяльність -- библиотечные инновации -- бібліотечні інновації -- методический мониторинг -- методичний моніторинг -- библиотечные конференции -- бібліотечні конференції -- повышение квалификации -- підвищення кваліфікації -- пиар -- піар -- PR
Анотація: [Конкретизированная и систематизированная иформация по библиотечному делу в соответствии с учебной программой].

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
БГ (1)
Свободны: БГ (1)
Знайти схожі

8.
658.8(075.8)
М27


   
    Маркетинговий менеджмент [] = Marketing management : [підручник] / Ф. Котлер, К. Л. Келлер та укр. кол. співавт. - Перше укр. адапт. вид. - К. : Хімджест, 2008. - 720 с. : рис., табл., фото. кольор. - Л-ра: с. 683-707. - Покажч.: с. 708-717. - ISBN 978-966-8537-56-1 : 187.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Управління--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
цінові стратегії -- ценовые стратегии -- управління торгівлею -- управление торговлей -- оптова торгівля -- оптовая торговля -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- стимулювання збуту -- стимулирование сбыта -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационнная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- покупці -- покупатели -- маркетинг баз данних -- маркетинг баз данных -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- бізнес-ринки -- бизнес-рынки -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- марочний капітал -- марочный капитал -- торгова марка -- торговая марка -- брендинг -- конкуренція -- конкуренция -- товарна стратегія -- товарная стратегия -- диференціювання товарів -- дифференцирование товаров -- класифікація товарів -- классификация товаров -- маркування товарів -- маркировка товара -- упаковка товарів -- упаковка товаров -- гарантія товарів -- гарантия товаров -- управління сервісом -- управление сервисом -- якість послуг -- качество продукции -- ціни -- цены -- ценообразование -- ціноутворення -- маркетингові канали -- маркетинговые каналы -- партнерські мережі -- партнерские сети -- ринкова логістика -- рыночная логистика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникациии -- масові комунікації -- массовые коммуникации -- реклама -- маркетингові плани -- маркетинговые планы -- спонсорство -- PR -- зв'язки з громадськістю -- связи с общественностью -- особливі комунікації -- особенные коммуникации -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- інтерактивний маркетинг -- интерактивный маркетинг -- торгові представники -- торговые представители -- особистий продаж -- личная продажа -- ринкові пропозиції -- рыночные предложения -- організація маркетингу -- организация маркетинга -- маркетингові організції -- маркетинговые организации
Анотація: В основу першого українського адаптованого видання покладено 12-те видання американських класиків маркетингу Ф. Котлера та К. Л. Келлера, яке доповнене великою кількістю прикладів про діяльність компаній на українському ринку.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Котлер, Філіп; Келлер, Кевін Лейн
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
Шифр: mvuk/2008/5
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2008р. N 5
Зміст:
Карпенко, Н. Сучасна парадигма споживчої кооперації України у громадянському суспільстві / Н. Карпенко. - С.12-13
Вихристенко, Б. Практико - правові аспекти діяльності громадських туристичних організацій України / Б. Вихристенко. - С.15-18
Міненко, М. Особливості діяльності галузевих асоціацій в Україні на сучасному етапі / М. Міненко. - С.19-23
Овчарек, В. Співпраця між професійними об'єднання - засіб розвитку підприємництва / В. Овчарек. - С.24
Березін, І. Ринок маркетингових послуг у 2207 році / І. Березін. - С.25-27
Житник, О. Дослідницька галузь в Україні : підсумки експертного опитування MARKETVIEW / О. Житник, А. Телейко. - С.28-30
Робул, Ю. Психографічне сегментування споживачів туристичних послуг на прикладі міста Одеси / Ю. Робул. - С.31-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Лазова, В. Еволюція "Зовнішки" : від 3Х6 до нових технологій / В. Лазова. - С.35-36
Панкратьєва, Є. Ринок PR у Європі. Європейське дослідження ринку PR у 2007 році : тенденції в управлінні комунікаціями з громадськістю / Є. Панкратьєва. - С.37-39
Дупляк, Т. Виставкові центри України : стан і проблеми розвитку / Т. Дупляк. - С.40-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Клименко, Н. Роль маркетингу в процесі девелопменту об'єкта комерційної нерухомості / Н. Клименко. - С.44-46
Артюхов, М. Особливості використання інтернету в системі маркетингу підприємства / М. Артюхов. - С.47-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Шрамко, І. Репутація компанії : створено інтернетом / І. Шрамко. - С.51-53
Каніщенко, О. Міжнародний ринок баштових кранів : український прорив / О. Каніщенко, А. Рубаняк. - С.54-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Данніков, О. Проблеми побудови та функціонування франчайзингових систем в україні / О. Данніков. - С.62-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
Шифр: vnbu/2009/1
   Журнал

Вісник Національного банку України [Текст]. - К. : Нац. банк України, 1995 - . - Виходить щомісячно
2009р. N 1
Зміст:
Гальчинський, А. Основи кейнсіанської моделі регулювання економічного циклу. Питання теорії / А. Гальчинський. - С.3-8
Папуша, А. Стабільність системи - надійна протидія фінансовій кризі / А. Папуша. - С.8-9
Литвицький, В. Дивергенція трендів / В. Литвицький. - С.10-18
Кравченко, І. Криза та регулювання фінансової системи : уроки і перспективи / І. Кравченко, Г. Багратян. - С.19-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Щукін, Л. Інформаційні загрози для банківської системи : уроки українського антикризового PR / Л. Щукін. - С.24-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Пацера, М. Світова фінансова криза та її наслідки для банківської системи України / М. Пацера. - С.28-33
МіщенкоВ. Ліквідність банківської системи України : сучасний стан, чинники та напрями підвищення ефективності регулювання / МіщенкоВ, А. Сомик. - С.34-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Черкашина, К. Банківський холдинг : переваги та недоліки для банківського сектору України / К. Черкашина. - С.42-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Аржевітін, С. Побудова системи нагляду за фінансовою сферою / С. Аржевітін. - С.46-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Круглий, С. Проблеми реформування управління Міжнародним валютним фондом / С. Круглий, О. Єременко. - С.50-53
Дмитров, С. Моделювання оцінки ризиків використання послуг банків з метою легалізації кримінальних доходів або фінансування тероризму / С. Дмитров, О. МеренковаЛ. Левченко. - С.54-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Заєць, О. Інноваційно - інвестиційний розвиток вітчизняних підприємств - шлях до подолання економічної кризи / О. Заєць. - С.60-62
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-48 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)