Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=Маркетингові дослідження<.>
Загальна кількість знайдених документів : 81
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
338.432(075)
М14


    Майовець, Є. Й.
    Теорія аграрних відносин [] : навч. посіб. / Є. Й. Майовець. - Київ : Центр навч. л-ри, 2005. - 276 с. - Дод.: с. 264-271. - Бібліогр. в кінці глав. - ISBN 966-364-036-7 : 24.20 грн, 30.00 грн, 28.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)32я73
Рубрики: Аграрна економіка--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
аграрна політика -- аграрний ринок -- маркетингові дослідження сільськогосподарських ринків -- аграрне виробництво -- структура аграрного виробництва -- сільськогосподарський ринок -- продовольчий ринок -- маркетингові дослідження -- аграрні підприємства -- сільськогосподарське кредитування -- аграрне оподаткування -- земельна рента -- фінанси аграрних підприємств
Анотація: Зв'язок теоретичних положень із практикою становлення ринкових відносин в аграрній сфері України.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 3
ВВ (2), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (2), ФОНД (1)
Знайти схожі

2.


    Суліменко, Л. О.
    Економічна ефективність застосування маркетингових підходів у санаторно- курортній практиці [] / Л. О. Суліменко // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. праць. - 2007. - N 1. - С. 74-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економічні проблеми розвитку галузей та видів економ. діяльності
   
Кл.слова (ненормовані):
Маркетингові дослідження -- Рекреаційні підприємства

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

3.
339.138(075.8)
Г11


    Гірченко, Тетяна Дмитрівна.
    Маркетинг [] / Т. Д. Гірченко, О.В. Дубовик. - Київ : ІНКОС, 2007. - 255 с. - ISBN 966-8347-46-3 : 37.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- управління маркетингом -- маркетингові дослідження -- сегментація ринку -- цільові ринки -- конкуренція -- товар -- життєвий цикл товарів -- цінова політика -- збутова політика -- комунікаційна політика
Анотація: Соціально-етичний маркетинг, його функції та інструментарій впливу на споживачів, ефективні стратегії позиціонування та конкурентоспроможності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Дубовик, Олена Вікторівна
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
027(470)(08)
Б59


   
    Библиотеки. Население. Местная власть. Информационное сотрудничество продолжается [] / ред.- сост. И. Б. Михнова ; под общей ред. Т. Л. Маниловой. - М. : Либерея, 2003. - 192 с. - (Альманах "Приложение к журналу "Библиотекарь"). - ISBN 5-85129-171-0 : 40.50 грн
УДК
ББК 78.34(2)75я45
Рубрики: Бібліотечна справа--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
муниципальная библиотека -- муніципальна бібліотека -- информационные услуги -- інформаційні послуги -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- муниципальная связь -- муніципальна зв'язок -- информационный центр -- інформаційний центр
Анотація: В книгу вошли описания деятельности библиотек, представляющей общественный интерес, и библиотечные документы, которые могут быть использованы при разработке документационного обеспечения эффективной работы муниципальной библиотеки.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Михнова, И. Б. \ред.- сост.\; Манилова, Т. Л. \ред.\
Примірників всього: 2
МЕТ (1), ВНБТ (1)
Свободны: МЕТ (1), ВНБТ (1)
Знайти схожі

5.
025.1
С90


    Суслова, Ирина Марковна.
    Практический маркетинг в библиотеках [] : учеб.-метод. пособие / И. М. Суслова. - М. : Либерея, 2005. - 143, [1] с. : табл. - (Библиотекарь и время. XXI век. / отв. ред. О. Р. Бородин ; вып. 9). - Лит.: с. 141-142. - ISBN 5-85129-175-3 : 31.60 грн.
УДК
ББК 78.34
Рубрики: Бібліотечна справа--Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- паблик рилейшнз -- паблік рілейшнз -- библиотечная реклама -- бібліотечна реклама
Анотація: [В книге предложен принципиально новый подход к библиотечной деятельности, основанный на ее включении в систему некоммерческого маркетинга].

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ВНБТ (1), БГ (1)
Свободны: ВНБТ (1), БГ (1)
Знайти схожі

6.


    Шевченко, О. М.
    Маркетингове дослідження ринку молока і молокопродукції [Текст] / О. М. Шевченко // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - К. : ВНЗ " Національна академія управління", 2007. - N 11. - С. 32-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економіка та управління національним господарством
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- сегментація -- бренд

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

7.


    Лилик, І.
    Ринок маркетингових досліджень в Україні 2006: експертна оцінка та аналіз УАМ [] / І. Лилик // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 2. - С. 4-7 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

8.


    Решетнікова, Г.
    Визначення профілю цільового сегмента за допомогою дерева рішень [] / Г. Решетнікова, А. Жидков // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 5. - С. 24-27. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Жидков, А.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

9.


    Ковальчук, С.
    Роль маркетингових досліджень у впровадженні сучасних банківських технологій та технологій продажів на нетрадиційних ринках збуту (на прикладі сільського населення Хмельницької області) [] / С. Ковальчук // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 5. - С. 28-35 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг
   
Кл.слова (ненормовані):
банківський сектор економіки -- маркетингові дослідження

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

10.
658.8(075.8)
М 27


    Маркетинг для магістрів [Текст] = Marketing : в 2 т. / за ред. М. М. Єрмошенка, С. А. Єрохіна. - К. : Нац. акад. управління, 2007.
   Т. 1. - 604 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-8406-18-8 : 036.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Управління економікою
   Маркетинг

   
Кл.слова (ненормовані):
маркетинговий менеджмент -- маркетинговый менеджмент -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- товарознавство -- товароведение -- стандартизация -- стандартизація -- сертифікація -- сертификация -- логістика -- логистика -- товарна політика -- товарная политика -- інноваційна політика -- инновационная политика -- товарний ринок -- товарный рынок -- инфраструктура рынка -- інфраструктура ринку -- промисловий маркетинг -- промышленный маркетинг -- информационный маркетинг -- інформаційний маркетинг -- інформаційні технології -- информационные технологии -- международный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- споживач -- потребитель -- мерчендайзинг -- конкурентоспроможність -- конкурентноспособность
Анотація: Зміст усіх нормативних дисциплін по спеціальності "Маркетинг".

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Єрмошенко, М.М. \ред.\; Єрохін, С.А. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободных экз. нет
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)