Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=брендинг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 62
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Поліщук, Т. В.
    Методологічні підходи до визначення сутності та призначення глобального бренду [Текст] / Т. В. Поліщук // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - К. : ВНЗ " Національна академія управління", 2007. - N 6. - С. 100-107
Рубрики: Економіка та управління підприємствами
   
Кл.слова (ненормовані):
торгова марка -- бренд -- брендинг -- управління брендом

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
658.8
М 27


   
    Маркетинг і менеджмент інноваційного розвитку [] / за ред. С. М. Ілляшенка. - Суми : Унів. кн., 2006. - 728 с. : табл. - Бібліогр.: с. 724-725. - ISBN 966-680-298-8 : 083.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Управління економікою
   
Кл.слова (ненормовані):
Брендинг -- Брендинг -- Інноваційна політика -- Инновационная политика -- Інноваційний розвиток -- Инновационное развитие -- Інноваційний продукт -- Инновационний продукт -- Инноваційний ризик -- Инновационный риск
Анотація: Управління інноваційним розвитком на макро- та мікрорівнях.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Ілляшенко, С.М. \ред.\
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

3.
658(075.8)
М 69


    Михайлова, Л. І.
    Інноваційний менеджмент [] : навч. посібник / Л. І. Михайлова, С. Г. Турчіна. - К. : Центр навч. л-ри, 2007. - 248 с. - Бібліогр.: с. 326-327. - ISBN 978-966-364-480-6 : 037.00 грн, 033.60 грн
УДК
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Менеджмент інноваційний
   
Кл.слова (ненормовані):
лізінг -- лизинг -- експортно-імпортний контроль -- экспортно-импортный контроль -- корпоративні облігації -- корпоративные облигации -- митна справа -- таможенное дело -- посередництво -- посредничество -- реклама -- брендінг -- брендинг -- факторінг -- факторинг -- форфейтинг -- АПК -- агропромисловий комплекс -- агропромышленный комплекс -- сільськогосподарська політика -- сельскохозяйственная политика -- інжиніринг -- инжиниринг -- морські перевезення -- морские перевозки -- зовнішньоекономічна діяльність -- внешнеэкономическая деятельность -- трудова міграція -- трудовая миграция -- патентно-ліцензійна робота -- патентно-лицензионная работа
Анотація: Теоретичні, практичні та тестові завдання з інноваційного менеджменту.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Турчіна, С.Г.
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

4.
338.486(075.8)
М 26


    Маркетинг туризму [Текст] : навч. посібник : у 2 ч. / Г. Б. Мунін [та ін.] ; Європейський ун-т. - К. : Вид-во Європейського ун-ту, 2006. - ISBN 966-301-051-7.
   Ч. 2. - 427 с. : табл. - Дод.: с. 345-354. - Терм. слов.: с. 355-419. - Л-ра: с. 420-426. - ISBN 966-301-084-3 : 42.00 грн
УДК
ББК 75.814я73 + 65.433я73
Рубрики: Туризм--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   Економіка--Туризм--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові інформаційні системи -- маркетинговые информационные системы -- інтернет-маркетинг -- интернет-маркетинг -- сегментація туристичного ринку -- сегментация туристического рынка -- турпродукт -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- туристичний брендинг -- туристический брендинг
Анотація: Теоретичні та методичні питання й принципи формування маркетингової діяльності в туризмі, розробка стратегії маркетингу, продуктова й цінова політика, політика просування та продажу турпродукту, комунікаціна політика тощо.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Мунін, Георгій Благоєвич; Тимошенко, Зоя Іванівна; Самарцев, Євген Вікторович; Змійов, Андрій Олексійович; Європейський університет
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
339.97(075.8)
У 67


   
    Управління зовнішньоекономічною діяльністю [] / ред. І. І. Дахно. - К. : Центр учбов. л-ри, 2007. - 328 с. - Л-ра: с.326. - ISBN 978-966-364-478-3 : 043.20 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)8я73
Рубрики: Зовнішньоекономічна діяльність--Управління
   
Кл.слова (ненормовані):
фінансовий лізинг -- финансовый лизинг -- факторинг -- факторинг -- форфейтинг -- форфейтинг -- експортно-імпортний контроль -- экспортно-импортный контроль -- контракти -- контракты -- корпоративні облігації -- корпоративные облигации -- посередницькі послуги -- посреднические услуги -- реклама в ЗЕД -- реклама в ЗЭД -- патентно-ліцензійна робота -- патентно-лицензионная работа -- брендинг -- брендинг
Анотація: Висвітлено важливі аспекти управління зовнішньоекономічною діяльністю в Україні.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Дахно, І.І. \ред.\
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

6.
658.8(075.8)
М27


   
    Маркетинговий менеджмент [] = Marketing management : [підручник] / Ф. Котлер, К. Л. Келлер та укр. кол. співавт. - Перше укр. адапт. вид. - К. : Хімджест, 2008. - 720 с. : рис., табл., фото. кольор. - Л-ра: с. 683-707. - Покажч.: с. 708-717. - ISBN 978-966-8537-56-1 : 187.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Управління--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
цінові стратегії -- ценовые стратегии -- управління торгівлею -- управление торговлей -- оптова торгівля -- оптовая торговля -- роздрібна торгівля -- розничная торговля -- стимулювання збуту -- стимулирование сбыта -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационнная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- покупці -- покупатели -- маркетинг баз данних -- маркетинг баз данных -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- бізнес-ринки -- бизнес-рынки -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- марочний капітал -- марочный капитал -- торгова марка -- торговая марка -- брендинг -- конкуренція -- конкуренция -- товарна стратегія -- товарная стратегия -- диференціювання товарів -- дифференцирование товаров -- класифікація товарів -- классификация товаров -- маркування товарів -- маркировка товара -- упаковка товарів -- упаковка товаров -- гарантія товарів -- гарантия товаров -- управління сервісом -- управление сервисом -- якість послуг -- качество продукции -- ціни -- цены -- ценообразование -- ціноутворення -- маркетингові канали -- маркетинговые каналы -- партнерські мережі -- партнерские сети -- ринкова логістика -- рыночная логистика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникациии -- масові комунікації -- массовые коммуникации -- реклама -- маркетингові плани -- маркетинговые планы -- спонсорство -- PR -- зв'язки з громадськістю -- связи с общественностью -- особливі комунікації -- особенные коммуникации -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- інтерактивний маркетинг -- интерактивный маркетинг -- торгові представники -- торговые представители -- особистий продаж -- личная продажа -- ринкові пропозиції -- рыночные предложения -- організація маркетингу -- организация маркетинга -- маркетингові організції -- маркетинговые организации
Анотація: В основу першого українського адаптованого видання покладено 12-те видання американських класиків маркетингу Ф. Котлера та К. Л. Келлера, яке доповнене великою кількістю прикладів про діяльність компаній на українському ринку.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Котлер, Філіп; Келлер, Кевін Лейн
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
Шифр: frvv/2008/5
   Журнал

Формування ринкових відносин в Україні [Текст]. - К. : НДЕІ, 1999 - . - Виходить щомісячно
2008р. N 5
Зміст:
Галенко, О. М. Фактори кризових процесів на підприємстві / О. М. Галенко. - С.3-6. - Л-ра: с. 6
Білик, Т. О. Оцінка та вибір фінансово- економічних моделей прогнозування прибутку підприємства / Т. О. Білик. - С.7-9. - Л-ра: с. 9
Дяченко, О. О. Особливості входу України до системи світового господарства / О. О. Дяченко, О. П. Пристайко. - С.10-14. - Л-ра: с. 14
Гончарова, Н. В. Проблеми функціонування ринку цінних паперів України / Н. В. Гончарова. - С.15-17. - Л-ра: с. 17
Попрозман, Н. В. Регулювання функціонування соціально- економічних процесів в умовах інерційного розвитку економіки / Н. В. Попрозман. - С.18-21. - Л-ра: с. 21
Сакевич, І. А. Централізація та децентралізація функцій управління в організаційній структурі підприємства / І. А. Сакевич. - С.22-25. - Л-ра: с. 25
Попов, В. Ю. Господарський механізм національної економіки в умовах інституційних змін / В. Ю. Попов. - С.26-30. - Л-ра: с. 30
Бердар, М. М. Впровадження прогресивних методів управління фінансовими ресурсами підприємтсв у зовнішньоекономічній діяльності / М. М. Бердар. - С.31-36. - Л-ра: с. 36
Фомін, І. с. Політика України у сфері антидемпінгових і компенсаційних заходів / І. с. Фомін. - С.37-41. - Л-ра: с. 41
Бондарук, Т. Г. Зарубіжний досвід використання місцевих податків / Т. Г. Бондарук. - С.42-45. - Л-ра: с. 45
Бесчастна, М. В. Особливості застосування методів державного управління в розвинутих країнах світу / М. В. Бесчастна. - С.46-48. - Л-ра: с. 48
Царик, І. М. Розвиток корпоративної соціальної відповідальності в Україні / І. М. Царик. - С.49-51. - Л-ра: с. 51
Гладчук, Г. Г. Управління витратами виробництва як необхідна ланка ефективного господарювання / Г. Г. Гладчук. - С.52-56. - Л-ра: с. 56
Котляр, М. Л. Методи та прийоми аналізу фінансового стану підприємтсва / М. Л. Котляр. - С.57-60. - Л-ра: с. 60
Кириченко, В. М. Україна та СОТ: перспективи, переваги та суперечності / В. М. Кириченко, М. М. Корабльов. - С.61-64. - Л-ра: с. 64
Наріжна, Н. В. Організація управління ризиком ліквідності в баківських установах / Н. В. Наріжна. - С.65-69. - Л-ра: с. 69
Мартиненко, В. П. Основні напрями розвитку оподаткування доходів фізичних осіб / В. П. Мартиненко. - С.70-73. - Л-ра: с. 73
Козьменко, К. В. Міжнародний досвід аутсорсингу у фінансовому секторі- тенденції та протиріччя / К. В. Козьменко. - С.74-76. - Л-ра: с. 76
Лагун, М. І. Економічний потенціал як основа розвитку бізнесу / М. І. Лагун. - С.77-81. - Л-ра: с. 81
Головко, А. Я. Брендинг в Україні: генеза та перспективи / А. Я. Головко. - С.82-85. - Л-ра: с. 85
Корнілова, І. М. Тенденції розвитку ринку науково- технічних послуг в Україні / І. М. Корнілова, Л. Я. Шаповалова. - С.86-90. - Л-ра: с. 90
Івашина, Є. М. Розрахунки із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій / Є. М. Івашина. - С.91-94. - Л-ра: с. 94
Калівошко, О. М. До питання управління іпотечними ризиками / О. М. Калівошко. - С.95-99. - Л-ра: с. 99
Суслов, О. П. Моделювання процесу синхронного інвестиційного планування / О. П. Суслов. - С.100-102. - Л-ра: с. 102
Худолей, В. Ю. Засади альтернативного енергозабезпечення засобами інноваційної підтримки підприємств нафтогазового сектору / В. Ю. Худолей. - С.103-105. - Л-ра: с. 105
Какорін, М. О. Інформаційні технології [IT] як фактор інновацій у глобальній фінансовій системі / М. О. Какорін. - С.106-109. - Л-ра: с. 109
Слатвінський, М. А. Оцінка дохідності портфеля інноваційних проектів / М. А. Слатвінський. - С.110-114. - Л-ра: с. 114
Резнік, Н. П. Передумови інвестиційно- інноваційного розвитку аграрної сфери / Н. П. Резнік. - С.115-119. - Л-ра: с. 119
Черкаський, І. Б. Інтегральна система збору і обробки страхової інформації / І. Б. Черкаський. - С.120-123. - Л-ра: с. 123
Новикова, М. В. Організаційно- економічний механізм глобалізаційних процесів в авіаційній галузі / М. В. Новикова, І. Г. Михальченко. - С.124-130. - Л-ра: с. 130
Стрілець, Т. М. Ризики депозитної діяльності та їх зв'язок з іншими банківськими ризиками / Т. М. Стрілець, Н. В. Шаркаді. - С.131-134. - Л-ра: с. 134
Пруненко, Д. О. Оптимізація вибору інвестиційних проектів для кластера підприємств по виробництву нерудних матеріалів / Д. О. Пруненко. - С.135-137. - Л-ра: с. 137
Барановський, А. І. Шляхи формування та розвитку взаємодії органів державного фінансового контролю з аудиторськими організаціями / А. І. Барановський, І. В. Басанцов. - С.138-142. - Л-ра: с. 142
Скляренко, Ю. В. Прогнозування надання грошової та натуральної допомоги малозабезпеченним непрацездатним верствам населення / Ю. В. Скляренко. - С.143-145. - Л-ра: с. 145
Моргуновський, Д. З. Механізм реалізації концепціїї трансформації банківських продуктів і послуг / Д. З. Моргуновський. - С.146-149. - Л-ра: с. 149
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Головко, А. Я.
    Брендинг в Україні: генеза та перспективи [Текст] / А. Я. Головко // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. праць. - 2008. - N 5. - С. 82-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Макроекономічні аспекти сучасної економіки
   
Кл.слова (ненормовані):
ринок товарів та послуг

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

9.
Шифр: mvuk/2008/6
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2008р. N 6
Зміст:
Сидоренко, М. Висвітлення основних проблем і цілей у розрізі секторів (напрямів) статистики, зазначених у проекті розвитку системи державної статистики для моніторингу соціально - економічних перетворень / М. Сидоренко. - С.15-19
Найкрасивіші та найчарівніші чоловіки живуть в Італії. - С.20-23
Войчак, А. Маркетинговий аналіз стану та тенденцій розвитку ринку професійних офісних приміщень м. Києва / А. Войчак, В. Лівшиц. - С.24-27
Лазебник, М. Обсяг рекламно - комунікаційного ринку України у 2008 році та прогноз на 2009 рік / М. Лазебник. - С.28-32
Смоляр, С. "Цифра" покоряє зовнішній світ, або рух - це життя ! / С. Смоляр. - С.32-36
Ровінський, Д. Ризики впровадження CRM - системи у банку / Д. Ровінський. - С.37-39
Папоян, А. Маркетингове управління базами даних споживачів / А. Папоян. - С.40-44
Пилипчук, В. Стратегічне планування в мережі інтернет / В. Пилипчук. - С.45-48
Зозульов, О. Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку / О. Зозульов. - С.49-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Гевко, О. Брендинг у машинобудуванні : стан і перспективи / О. Гевко. - С.53-57
Берєзін, І. Середній бізнес Росії : якісні характеристики та кількісні оцінки / І. Берєзін. - С.60-63
Каніщенко, О. Міжнародне позиціонування українського коньячного бренду / О. Каніщенко, В. ЖурилоТ. Доця. - С.64-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Гевко, О.
    Брендинг у машинобудуванні : стан і перспективи [] / О. Гевко // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 6. - С. 53-57 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка машинобудування
   Бренд--Управління брендами


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)