Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=комунікаційна політика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-17 
1.
339.138(075.8)
Г11


    Гірченко, Тетяна Дмитрівна.
    Маркетинг [] / Т. Д. Гірченко, О.В. Дубовик. - Київ : ІНКОС, 2007. - 255 с. - ISBN 966-8347-46-3 : 37.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- управління маркетингом -- маркетингові дослідження -- сегментація ринку -- цільові ринки -- конкуренція -- товар -- життєвий цикл товарів -- цінова політика -- збутова політика -- комунікаційна політика
Анотація: Соціально-етичний маркетинг, його функції та інструментарій впливу на споживачів, ефективні стратегії позиціонування та конкурентоспроможності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Дубовик, Олена Вікторівна
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
339.138(075.8)
Г 20


    Гаркавенко, С. С.
    Маркетинг [] : підручник / С. С. Гаркавенко. - 5-е вид., допов. - К. : Лібра, 2007. - 718 с. : рис. - Бібліогр.: с. 710-717. - ISBN 978-966-7035-89-1 : 078.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Управління економікою--Навчальні видання для вищої школи
   Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
сущность и содержание маркетингу -- сутність і зміст маркетингу -- внешняя среда маркетинга -- зовнішнє середовище маркетингу -- маркетинові дослідження -- маркетинговые исследования -- прогнозування ринку -- прогнозирование рынка -- сегментування ринку -- сегментация рынка -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- товарна політика -- товарная политика -- конкурентоспроможність товара -- конкурентоздатность товара -- управління товаром -- управление товаром -- цінова політика -- ценовая политика -- політика розподілу -- политика распределения -- товарорух -- товародвижение -- комунікаційна політика -- политика комуникаций -- планування реклами -- планирование рекламы -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- персональний продаж -- маркетинг предприятия -- маркетинг підприємства -- практикум маркетингу
Анотація: Викладено теоретичні основи маркетингу, його функції та практикум, що включає типові маркетингові ситуації та завдання до них.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

3.
658.8(075.8)
М 27


    Маркетинг для магістрів [Текст] = Marketing : в 2 т. / за ред. М. М. Єрмошенка, С. А. Єрохіна. - К. : Нац. акад. управління, 2007.
   Т. 2. - 544 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-8406-19-5 : 034.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Управління економікою
   Маркетинг

   
Кл.слова (ненормовані):
банківський маркетинг -- банковский маркетинг -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг -- інформаційні технології -- информационные технологии -- електронний маркетинг -- электронный маркетинг -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- коньюнктура -- кон'юнктура -- світові ринки -- мировые рынки -- товарные рынки -- товарні ринки -- цінова політика -- ценовая политика -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- рекламний менеджмент -- рекламный менеджмент -- стратегический маркетинг -- стратегічний маркетинг -- конкуренція -- конкуренция -- посередницькі організації -- посреднические организации -- маркетинг персоналу -- маркетинг персонала -- карьера -- кар'єра -- ринок праці -- рынок труда
Анотація: Зміст усіх нормативних дисциплін по спеціальності "Маркетинг".

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Єрмошенко, М.М. \ред.\; Єрохін, С.А. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободных экз. нет
Знайти схожі

4.
336.71(075.8)
Н11


    Нікітін, Андрій Валерійович.
    Маркетинг у банку [] : навч. посібник / А. В. Нікітін, Г. П. Бортніков, А. В. Федорченко; за ред. А.В. Нікітіна. - Київ : КНЕУ, 2006. - 432 с. - ISBN 966-574-909-9 : 86.50 грн
УДК
ББК 65.262.1я73
Рубрики: Банки--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
банківський ринок -- маркетингові дослідження -- конкурентоспроможність -- стратегічний маркетинг -- комерційний банк -- планування -- товарна політика -- ціноутворення -- банківські продукти -- комунікаційна політика -- аудиторський контроль
Анотація: Теоретичні основи, методологія досліджень та практичні завдання з банківського маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Бортніков, Г.П.; Федорченко, А.В.; Нікітина, А.В. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
334.7:658](075.8)
О-75


   
    Основи бізнесу [] : навч. посібник / [Я. С. Ларіна [та ін.]. - Київ : Академія, 2009. - 384 с. : табл. - (Альма-матер). - Короткий термін. слов.: с. 374-382. - Л-ра: с. 383. - ISBN 978-966-580-283-9 : 46.00 грн, 43.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)09я73
Рубрики: Бізнес--Навчальні видання для вищої школи
   Підприємництво--Навчальні видання для вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
підприємницька діяльність -- підприємці -- виробниче підприємництво -- види підприємств -- власна справа -- організація бізнесу -- етика бізнесу -- попит і пропозиція -- конкуренція -- економіка підприємства -- маркетинг -- товарна політика підприємства -- цінова політика підприємств -- збутова політика -- комунікаційна політика -- фінанси підприємств -- економічні ризики -- менеджмент -- організація агробізнесу -- торгівельна діяльність -- ринок банківських послуг -- ринок цінних паперів -- міжнародний бізнес
Анотація: Висвітлено засади бізнесу, подано практичні рекомендації щодо організації власної справи, форм і методів конкурентної боротьби, маркетингової стратегії підприємства, розглянуто його діяльність у різних сферах.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ларіна, Я. С.; Мочерний, С. В.; Фомішина, В. М.; Чеботар, С. І.
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Знайти схожі

6.
339.9(075.8)
Ч49


    Черномаз, Петро Олексійович.
    Міжнародний маркетинг [] : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.] / П. О. Черномаз. - К. : Академвидав, 2010. - 272 с. : граф., табл. - (Альма-матер). - Дод.: с. 257-258. - Термін. слов.: с. 259-266. - Л-ра: с. 267-270. - ISBN 978-966-8226-91-5 : 41.80 грн, 43.70 грн, 69.00 грн
УДК
ББК 65.5я73 + 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- міжнародні ринки -- международные рынки -- міжнародна конкуренція -- международная конкуренция -- зарубіжні ринки -- зарубежные рынки -- товарна політика -- товарная политика -- цінова політика -- ценовая политика -- ціноутворення -- ценообразование -- збутова політика -- сбытовая политика -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- реклама -- паблік рілейшнз -- паблик рилейшнз
Анотація: Важливою умовою успішної зовнішньоекономічної політики є вміння фахівців кваліфіковано досліджувати міжнародне ділове середовище, цільові ринки, обирати ефективну товарну, цінову, збутову, комунікаційну політику.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 4
ФОНД (2), ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

7.
327.7(075.8)
Є24


   
    Європейська інтеграція [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / [С. В. Федонюк та ін. ; за ред. С. В. Федонюка, В. Й. Лажніка] ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. - 2-ге вид., переробл. й допов. - Луцьк : Волин. нац. ун-т ім. Л. Українки, 2011. - 760 с. : табл. - (Посібники та підручники ВНУ ім. Л. Українки). - Л-ра: с. 726-743. - Скор.: с. 744-747. - Ім. покажч.: с. 748-749. - Предм. покажч.: с. 750-757. - Бібліогр. в підрядковій прим. - ISBN 978-966-600-531-4 : 119.00 грн
УДК
ББК 66.4(4)62я73
Рубрики: Європейська інтеграція--Європейський Союз--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
європейська економічна інтеграція -- европейская экономическая интеграция -- Європейський Союз -- Европейский Союз -- європейська валютна система -- европейская валютная система -- бюджетна політика -- бюджетная политика -- конкурентна політика -- конкурентная политика -- торговельна політика -- торговая политика -- організація ринку -- организация рынка -- промислова політика -- промышленная политика -- сільськогосподарська політика -- сельскохозяйственная политика -- політика безпеки -- политика безопасности -- Єврокорпус -- Еврокорпус -- гуманітарна допомога -- гуманитарная помощь -- розширення Європейського Союзу -- расширение Европейского Союза -- соціальна політика -- социальная политика -- культурне співробітництво -- культурное сотрудничество -- молодіжна політика -- молодежная политика -- екологічна політика -- экологическая политика -- науково-технічна політика -- научно-техническая политика -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- мовна політика -- языковая политика -- права громадян -- права граждан -- регіональна політика -- региональная политика
Анотація: Основні положення регіональної економічної інтеграції, історичні етапи європейської інтеграції, галузева політика Європейського Союзу, відносини між Україною та ЄС, особливості процесів розширення економічної інтеграції.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Федонюк, С. В.; Коцан, Н. Н.; Павліха, Н. В.; Тихомирова, Є. Б.; Федонюк, С. В. \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Волинський національний університет імені Лесі Українки
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
658
М26


    Маркова, Вера Дмитриевна.
    Маркетинг услуг [] / В. Д. Маркова. - М. : Финансы и статистика, 1996. - 127 с. : рис., табл. - Лит.: с. 127. - ISBN 5-279-01552-0 : 6500.00 р.
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Послуги--Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
классификация услуг -- класифікація послуг -- купівельні ризики -- покупательские риски -- сбыт товаров -- збут товарів -- сервисные услуги -- сервісні послуги -- организация сервиса -- організація сервісу -- целевые рынки -- цільові ринки -- конкуренция -- конкуренція -- продвижение услуг -- просування послуг -- банковский маркетинг -- банківський маркетинг -- коммуникационная политика -- комунікаційна політика -- маркетинговая стратегия -- маркетингова стратегія
Анотація: Специфика услуг и их место в экономике; услуги, связанные со сбытом и эксплуатацией технически сложных товаров, маркетинг в сфере нематериальных услуг на примере банковской деятельности.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
339.33(075.8)
Г58


    Гоголь, Галина Петрівна.
    Міжнародний маркетинг [] : навч. посібник / Г. П. Гоголь ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Львівська політехніка". - Львів : Вид-во Нац. ун-ту "Львів. політехніка", 2004. - 2004 с. - ISBN 966-553-343-6 : 21.00 грн
УДК
ББК 65.5я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
види міжнародного маркетингу -- маркетингові дослідження -- стратегічні рішення -- планування -- планирование -- вибір цільових ринків -- контрактно-цінова політика -- комунікаційна політика
Анотація: Висвітлено основні аспекти формування міжнародної маркетингової діяльності, а також шляхи виходу на світовий ринок. Дається визначення маркетингових політик як інструментів впливу на цільові групи маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Національний університет "Львівська політехніка"
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

10.
339.138(075.8)
М21


    Мальська, Марта Пилипівна.
    Міжнародна маркетингова діяльність: теорія та практика [] : підручник / М. П. Мальська, І. С. Пурська ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - К. : Центр учбов. л-ри, 2013. - 286, [1] с. : табл. - Дод.: с. 258-267. - Термін. слов.: с. 268-286. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-673-119-1 : 67.00 грн, 68.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг -- --Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- діяльність підприємств -- деятельность предприятий -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- економіка зарубіжних країн -- экономика зарубежных стран -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ринки -- рынки -- цінова політика -- ценовая политика -- збутно-розподільча політика -- политика распределения и сбыта -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- реклама -- управління маркетинговою діяльністю -- управление маркетинговой деятельностью
Анотація: Теоретичні, методологічні та організаційно-практичні засади організації міжнародної маркетингової діяльності.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Пурська, І. С.; Львівський національний університет імені Івана Франка
Примірників всього: 3
ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

 1-10    11-17 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)