Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=споживчий ринок<.>
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20  
1.
Шифр: etde/2006/8
   Журнал

Економіка та держава [Текст]. - 2004 . - Виходить щомісячно
2006р. N 8
Зміст:
Криклій, А. С. Фондовий ринок України: становлення, проблеми та етапи розвитку / А. С. Криклій, Р. В. Пікус, О. В. Мельникова. - С.3-6
Кл.слова: ФОНДОВИЙ РИНОК, ФОНДОВЫЙ РЫНОК
Захожай, В. Б. Інформаційнр- аналітичне забезпечення управління інноваційним потенціалом / В. Б. Захожай. - С.6-8
Кл.слова: ІННОВАЦІЇ, ИННОВАЦИИ
Манцуров, І. Г. Роль держави в покращенні співвідношення між інтенсивними та екстенсивними факторами економічного розвитку України / І. Г. Манцуров. - С.8-12
Гречан, А. П. Основи визначення інноваційного розвитку економіки / А. П. Гречан, Т. Є. Воронкова. - С.12-15
Кл.слова: ІННОВАЦІЙНИЙ РОЗВИТОК ЕКОНОМІКИ, ИННОВАЦИОННОЕ РАЗВИТИЕ ЭКОНОМИКИ
Щурик, М. В. Динамика і структура сільськогосподарських угідь фермерських господарств Карпатського макрорегіону / М. В. Щурик. - С.15-19
Кл.слова: ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО, ФЕРМЕРСКОЕ ХОЗЯЙСТВО
Ільяшенко, В. А. Структура продовольчого ринку України / В. А. Ільяшенко. - С.19-23
Кл.слова: ПРОДОВОЛЬЧИЙ РИНОК, ПРОДОВОЛЬСТВЕННЫЙ РЫНОК
Колос, І. В. Звітність як елемент системи управління підприємством / І. В. Колос. - С.26-32
Кл.слова: УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ, УПРАВЛЕНИЕ ПРЕДПРИЯТИЕМ
Волинець, В. В. Шляхи удосконалення галузевої структури економіки України / В. В. Волинець. - С.32-35
Кл.слова: ЕКОНОМІКА УКРАЇНИ, ЭКОНОМИКА УКРАИНЫ
Карлова, О. А. Актуальні проблеми соціально- економічного оздоровлення міст / О. А. Карлова. - С.35-38
Вініченко, І. І. Формування умов інвестування економічного розвитку підприємства / І. І. Вініченко. - С.38-41
Кл.слова: ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВА, ЭКОНОМИКА ПРЕДПРИЯТИЙ
Василенко, А. В. Інтегральна оцінка інвестиційної діяльності страхових компаній / А. В. Василенко. - С.44-47
Кл.слова: СТРАХУВАННЯ, СТРАХОВАНИЕ
Салига, К. С. Порівняльна характеристика методів економічного обгрунтування інвестиційних проектів / К. С. Салига. - С.47-50
Кл.слова: ІНВЕСТИЦІЇ, ИНВЕСТИЦИИ
Бондаренко, О. С. Організаційні моделі управління запасами промислових і торговельних підприємств / О. С. Бондаренко. - С.50-54
Кл.слова: ЕКОНОМІКА ПІДПРИЄМСТВ, ЭКОНОМИКА ПРЕДПРИЯТИЙ
Буланьков, В. В. Принципи формування економічної системи в умовах глобалізаціїї / В. В. Буланьков, О. В. Бєлов, В. О. Котляров. - С.54-56
Замороко, Т. Л. Національна вовняна сировина для легкої промисловості України / Т. Л. Замороко, Д. О. Денисенко. - С.56-59
Кл.слова: ЛЕГКА ПРОМИСЛОВІСТЬ, ЛЕГКАЯ ПРОМЫШЛЕННОСТЬ
Гринченко, Н. О. Модель розвитку споживчого ринку і оцінки його впливу на рівень життя населення / Н. О. Гринченко, Г. В. Басько, Ю. С. Алєксєєв. - С.59-64
Кл.слова: СПОЖИВЧИЙ РИНОК, ПОТРЕБИТЕЛЬССКИЙ РЫНОК
Пахомова, Т. І. Механізми управління кризами суспільного розвитку в системі державного управління / Т. І. Пахомова. - С.64-67
Кл.слова: ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ, ГОСУДАРСТВЕННОЕ УПРАВЛЕНИЕ
Пісмаченко, Л. М. Контроль в системі державного управління економікою: стан, проблеми та напрями вирішення / Л. М. Пісмаченко. - С.67-70
Кл.слова: ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ, ГОСУДАРСТВЕННОЕ УПРАВЛЕНИЕ
Єганов, В. В. Взаємозв"язок категорій "стиль" та "діяльність" в державному управлінні / В. В. Єганов. - С.70-73
Кл.слова: ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ, ГОСУДАРСТВЕННОЕ УПРАВЛЕНИЕ
Шимшир'ян, Г. В. Удосконалення взаємодії органів державної влади у сфері національної інформаційної безпеки / Г. В. Шимшир'ян, В. А. Соболь ; Г. В. Шимшир"ян, В. А. Соболь. - С.73-75
Кл.слова: ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ, ГОСУДАРСТВЕННОЕ УПРАВЛЕНИЕ
Докучаєв, О. А. Методи дослідження механізму мотивації персоналу підприємства / О. А. Докучаєв. - С.79-82
Кл.слова: МОТИВАЦІЯ ПРАЦІ, МОТИВАЦИЯ ТРУДА
Шардулевич, Р. Г. Ранговая корреляция и агализ причин внутрисменных потерь времени на предприятих всех форм собстенности / Р. Г. Шардулевич. - С.82-84
Кл.слова: ЭКОНОМИКА ТРУДА ( АНАЛИЗ ПРИЧИН ВНУТРИСМЕННЫХ ПОТЕРЬ РАБОЧЕГО ВРЕМЕНИ НА ПРОМЫШЛЕННЫХ ПРЕДПРИЯТИЯХ), ЕКОНОМІКА ПРАЦІ
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі

2.


    Гринченко, Н. О.
    Модель розвитку споживчого ринку і оцінки його впливу на рівень життя населення [Текст] / Н. О. Гринченко, Г. В. Басько, Ю. С. Алєксєєв // Економіка та держава : Міжнародний науково- практичний журнал. - 2006. - N Авг. - С. 59-64
Рубрики:
   
Кл.слова (ненормовані):
Споживчий ринок -- Потребительсский рынок

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Басько, Г.В.; Алєксєєв, Ю.С.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

3.


    Грищенко, О. М.
    Прогнозування комерційного підприємництва на локальному ринку [Текст] / О. М. Грищенко, Ю. В. Білан // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - К. : ВНЗ " Національна академія управління", 2007. - N 5. - С. 95-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: підприємництво--україна
   
Кл.слова (ненормовані):
купівельна спроможність -- споживачі -- попит -- пропозиція -- споживчий ринок

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Білан, Ю.В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
339.37:311](477.42)(083.43)
Д46


   
    Динаміка роздрібних цін на товари тривалого користування [] : стат. збірник / Держ. ком. статистики України, Голов. упр. статистики у Житомир. обл. ; [відп. за вип. І. М. Шульга]. - Житомир : Голов. упр. статистики у Житомир. обл., 2007. - 34 с. : фото. - 36.40 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР-4ЖИТ)42
Рубрики: Внутрішня торгівля--Житомирська область, 2001-2006 рр.--Статистичні матеріали
   Житомирська область--Внутрішня торгівля, 2001-2006 рр. -- Статистичні матеріали
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- статистика Житомирщини -- споживчий ринок
Анотація: Подаються статистичні показники, які характеризують цінові процеси на споживчому ринку Житомирської області на товари тривалого користування. Додатково наведено інформацію про продаж цих товарів, їх наявність у домогосподарствах області та середню заробітню плату і її зміни у 2001-2006 роках.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Шульга, І. М. \відп. за вип.\; Торгівля. Кооперація 4.08Державний комітет статистики України; Головне управління статистики у Житомирській області
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

5.
658
П 12


    Павленко, А. Ф.
    Маркетингові комунікації: сучасна теорія і практика [] / А. Ф. Павленко, А. В. Войчак, Т. О. Примак. - К. : КНЕУ, 2005. - 408 с. - Бібліогр.: с. 386-402. - ISBN 966-574-801-7 : 082.00 грн
УДК
ББК 65.290-2
Рубрики: Маркетинг--Комунікації
   
Кл.слова (ненормовані):
комунікації -- коммуникации -- витрати підприємства -- расходы предприятия -- споживчий ринок -- потребительский ринок -- імідж підприємтсва -- имидж предприятия
Анотація: Комплекс маркетингових комунікацій на підприємствах споживчого ринку.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Войчак, А.В.; Примак, Т.О.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
330.341.1(075.8)
Щ 61


    Щербань, В. М.
    Товарна інноваційна політика [] : навч. посібник / В. М. Щербань, Л. Д. Козубенко. - К. : Кондор, 2006. - 400 с. : табл., рис. - Л-ра: с. 390-396. - ISBN 966-351-121-4 : 045.00 грн
УДК
ББК 65.268я73
Рубрики: Іновації--Товарна інноваційна політика--Маркетингова товарна політика
   
Кл.слова (ненормовані):
товар -- розробка товару -- разработка товара -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- інноваційний проект -- инновационный проект -- цільовий ринок -- целевой рынок -- споживчий ринок -- потребительский рынок -- джерела інновацій -- источники инноваций -- інноваційні методи -- инновационные методы -- новий продукт -- новый продукт -- тестирование продукта -- тестування продукту -- планування інновацій -- планирование инноваций -- управління якістю -- управление качеством -- промисловий дизайн -- промышленный дизайн -- бенчмаркінг -- оперативний контролінг -- оперативный контролинг
Анотація: Теоретичні та методологічні основи формування товарної інноваційної політики сучасного підприємства.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Козубенко, Л.Д.
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

7.


    Папоян, А.
    Маркетингове управління базами даних споживачів [] / А. Папоян // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 6. - С. 40-44 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
споживчий ринок

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

8.


    Зозульов, О.
    Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку [] / О. Зозульов // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 6. - С. 49-52. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Бренд--Управління брендами
Кл.слова (ненормовані):
споживчий ринок

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

9.
339(075.8)
Я 47


    Яковлєв, Юрій Прокопович.
    Економіка торгівлі [] : навч. посібник / Ю. П. Яковлєв. - Херсон : ОЛДІ-плюс, 2009. - 356 с. : табл. - Літ.: с. 354-355. - ISBN 966-8447-24-7 : 55.00 грн, 60.00 грн
УДК
ББК 65.42я73
Рубрики: Торговельні підприємства--Економіка--Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
товарообіг -- кооперативні ринки -- роздрібний товарообіг -- споживчий ринок -- товарообіг підприємств харчування -- товарні запаси -- товарные запасы -- оптовий товарообіг -- цінова політика -- цінова еластичність -- витрати обігу -- екзотичні методи торгівлі -- торговельний прибуток -- рентабельність -- дисконтування -- господарські ризики
Анотація: Основний зміст курсу економіки торгівлі, сучасні методи вітчизняного і закордонного досвіду досліджень в економіці торгівлі.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 3
ФОНД (1), ВВ (2)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (2)
Знайти схожі

10.
658.8
Б 69


    Близнюк, Станіслав Васильович.
    Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку [] : [наук. видання] / С. В. Близнюк. - 2-ге вид., випр. і допов. - К. : Політехніка, 2009. - 400 с. : табл. - Л-ра: с. 373-379. - ISBN 966-622-122-5 : 55.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Україна--Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- споживчий ринок -- потребительский рынок -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- стратегічний маркетинг -- стратигический менеджмент -- конкурентоспроможність підприємства -- конкурентоспособность предприятия -- маркетинг на підприємстві -- маркетинг на предприятии -- стратегічне планування маркетингу -- стратигическое планирование маркетинга -- маркетинговые информационные системы -- маркетинговые информационные системы
Анотація: Розглянуто сутність сучасного маркетингу та проблеми його застосування в підприємницькій діяльності на вітчизняному споживчому ринку, визначено основні історичні та організаційні засади впровадження його в діяльність торгівельних підприємств.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)