Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Народицька ЦРБ (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=задача<.>
Загальна кількість знайдених документів : 126
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
657.15(075.8)
Б73


    Богатко, Надежда Геннадиевна.
    Финансовый учет: вопросы, задачи, тесты [] : учеб. пособие / Н. Г. Богатко, Л. П. Толстова, А. А. Самсонова. - К. : А.С.К., 2004. - 664 с. : табл. - (Университетская библиотека). - Библиогр. в конце разд. - Лит.: с. 660. - ISBN 966-319-037-Х : 30.00 грн
УДК
ББК 65.052.226я73
Рубрики: Фінансовий облік--Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
бухгалтерский учет -- учет активов -- облік активів -- учет обеспечений -- облік забезпечень -- учет обязательств -- облік зобов'язань -- учет собственного капитала -- облік власного капіталу -- учет доходов -- облік доходів -- учет расходов -- облік витрат -- учет финансовых результатов -- облік фінансових результатів -- финансовая отчетность -- фінансова звітність -- сквозная задача -- наскрізна задача
Анотація: Программа по учебной дисциплине "Финансовый учет", планы занятий, включающие необходимую для их проведения нормативную, основную и дополнительную литературу, задания и тесты, которые помогут студентам овладеть практическими навыками финансового учета.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Толстова, Людмила Павловна; Самсонова, Анна Александровна
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
519.85
О-92


    Охріменко, М. Г.
    Дослідження операцій [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / М. Г. Охріменко, І.Ю. Дзюбан. - К. : Центр навч. л-ри, 2006. - 182 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 182. - ISBN 966-364-328-5 : 029.00 грн, 027.00 грн
УДК
ББК 22.183.4
Рубрики: Математичне програмування--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
математична модель -- математическая модель -- розподілу ресурсів -- распределения ресурсов -- симплекс-метод -- спряжені (двоїсті) задачі -- спряженые (двойные) задачи -- лінійне програмування -- линейное программирование -- виробничо-транспортна задача -- производственно-транспортная задача -- модель оптимального керування -- модель оптимального руководства -- динамічне програмування -- динамическое программирование -- розподіл робочих місць -- распределение рабочих мест
Анотація: Принципи та задачі дослідження операцій, основи прийняття рішень в умовах визначеності за допомогою математичних моделей.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Дзюбан, І.Ю.; Леонтьєв, В.В. (математик); Понтрягін, Л.С. (математик); Беллман, Р. (математик)
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

3.


    Сорокіна, Л. В.
    Інформаційні технології як інструмент оптимізації управління збалансованим економічним розвитком підприємства [Текст] / Л. В. Сорокіна // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - К. : ВНЗ " Національна академія управління", 2007. - N 10. - С. 189-197. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Математичні методи, моделі та інформац. технології в економіці
   
Кл.слова (ненормовані):
темпи економічного зростання -- оптимізаційна задача

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
Шифр: rish/2008/3/4
   Журнал

Рідна школа [Текст]. - К. : Фенікс, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Виходит раз на два місяця
2008р. N 3/4
Зміст:
Липова, Л. Спецкурси як вагомий чинник профільного навчання і профорієнтації / Л. Липова, П. ЗамаскінаВ. Малишев. - С.3 - 6. - Бібліогр. в кінці ст.
Буринська, Н. Задача як вид навчального завдання / Н. Буринська, В. Староста. - С.6 - 9. - Бібліогр. в кінці ст.
Величко, Л. Загальнокультурний контекст шкільної хімічної освіти / Л. Величко. - С.9 - 12. - Бібліогр. в кінці ст.
Лодатко, Є. Методологічні засади моделювання соціокультурних процесів / Є. Лодатко. - С.13 - 20. - Бібліогр. в кінці ст.
Рижиков, В. Професійне самовизначення випускників ВНЗ в умовах ринкової економіки / В. Рижиков. - С.20 - 21. - Бібліогр. в кінці ст.
Скрябіна, Т. Модель формування інноваційного стилю діяльності майбутнього вчителя історії / Т. Скрябіна. - С.22 - 24. - Бібліогр. в кінці ст.
Власенко, К. До проблеми формування професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів / К. Власенко. - С.25 - 27. - Бібліогр. в кінці ст.
Авдіянц, Г. Роль юридичної освіти в становленні особистості майбутнього працівника / Г. Авдіянц. - С.27 - 29. - Бібліогр. в кінці ст.
Столяренко, О. Створення моделі виховання ціннісного ставлення до людини на основі ідей відкритої школи / О. Столяренко. - С.30 - 33. - Бібліогр. в кінці ст.
Бабінець, С. Моніторингові дослідження ефективності інноваційних процесів як засіб забезпечення якості шкільної освіти / С. Бабінець. - С.34 - 36. - Бібліогр. в кінці ст.
Дабіжук, Т. Індивідуальне навчально-дослідне завдання як форма організації самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання / Т. Дабіжук, О. Блажко. - С.37 - 39. - Бібліогр. в кінці ст.
Корнєєв, О. Формування краєзнавчих знань учнів з географії / О. Корнєєв. - С.39 - 42. - Бібліогр. в кінці ст.
Надтока, О. Посилення проблемного підходу у навчанні географії як один із аспектів осучаснення шкільного курсу "Материки і океани" / О. Надтока. - С.42 - 43. - Бібліогр. в кінці ст.
Сопільняк, М. Психолого-педагогічні властивості живопису як засобу формування творчої особистості / М. Сопільняк. - С.44 - 47. - Бібліогр. в кінці ст.
Пономарьов, Ю. До проблеми розвитку і виховання вокального слуху студентів мистецько-педагогічних факультетів / Ю. Пономарьов. - С.47 - 49. - Бібліогр. в кінці ст.
Шкурат, Л. Молодь в освітніх інноваціях: самореалізація вчителів та розвиток учнів / Л. Шкурат. - С.50 - 52
Іванова, Т. Формування екологічного мислення та здатності ліцеїстів будувати гармонійні відносини з природою / Т. Іванова. - С.53 - 54. - Бібліогр. в кінці ст.
Пушкарьова, Т. Діагностування та розвиток пізнавальних процесів молодшого школяра за умови психологічного супроводу експериментальної програми "Росток" / Т. Пушкарьова. - С.55 - 57. - Бібліогр. в кінці ст.
Зяблюк, Н. До питання "Чумацтво на батьківщині Тараса Шевченка" / Н. Зяблюк. - С.58 - 60. - Бібліогр. в кінці ст.
Дічек, Н. Спільна спадщина / Н. Дічек. - С.61 - 64. - Бібліогр. в кінці ст.
Сипченко, О. Функції навчально-педагогічної літератури (друга половина XIX - початок ХХ ст.) / О. Сипченко. - С.64 - 68. - Бібліогр. в кінці ст.
Скиба, М. Шкільний підручник з біології 20-30-х років ХХ ст. / М. Скиба, Ю. Скиба. - С.68 - 71. - Бібліогр. в кінці ст.
Свириденко, О. Навчально-методичний комплекс з педагогіки / О. Свириденко, О. Біда. - С.77
Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), АБ (1)
Вільні: ФП (1), АБ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: zvez/2008/4
   Журнал

Звезда [Текст]. - СПб. : Журн. "Звезда", 1924 - . - ISSN 03211878. - Періодичність f1
2008р. N 4
Зміст:
Вайнер, Михаил. Старые записи / Михаил Вайнер. - С.53-84
Андрей Владимирович, великий князь. Записки великого князя Андрея Владимировича / Владимирович, великий князь Андрей Владимирович. - С.113-160
Яржембовский, С. Изгнание из рая: познание как обратная задача / С. Яржембовский. - С.218-224
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Яржембовский, С.
    Изгнание из рая: познание как обратная задача [Текст] / С. Яржембовский // Звезда. - 2008. - N 4. - С. 218-224 . - ISSN 0321-1878
Рубрики: Пізнання
   Релігія та знання

   Філософія релігії

   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

7.


    Буринська, Н.
    Задача як вид навчального завдання [] / Н. Буринська, В. Староста // Рідна школа. - 2008. - N 3/4. - С. 6 - 9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Організація учбового процесу
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Староста, В.

Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), АБ (1)
Вільні: ФП (1), АБ (1)

Знайти схожі

8.
Шифр: viur/2009/2
   Журнал

Відкритий урок : розробки, технології, досвід [Текст]. - К. : Плеяди, 2001 - . - Виходить двічі на рік
2009р. N 2
Зміст:
Бєлий, В. Інновація у шкільних формах: шляхи формалізації / В. Бєлий. - С.8-11
Найда, Ю. М. Українська освіта має бути демократичною / Ю. М. Найда. - С.12-13
Ковальчук, В. Лідерство в умовах трансформації / В. Ковальчук. - С.14-15
Іванова-Комарщук, О. Користь інтерактивних методів навчання / О. Іванова-Комарщук. - С.16-17
Пісарєв, В. Об'єктивне оцінювання - фундаментальна задача освіти / В. Пісарєв, В. Пісарєва. - С.22-26
Гатаулліна, А. Інтерактивне й мультимедійне обладнання у школі / А. Гатаулліна. - С.27-28
Петрухін, В. Акмеологічні технології в підвищенні якості освіти / В. Петрухін. - С.29-31
Стратегії виховання в сучасній школі. - С.32-35
Мажикеєв, Т. Учитель нової формації як великий учитель / Т. Мажикеєв. - С.36-37
Круглов, О. Який він, шкільний психолог / О. Круглов. - С.38-39
Ніжегородцева, Н. Підказки починаючому шкільному психологу / Н. Ніжегородцева. - С.40-41
Кудря, Н. Шкільна методична комісія - осередок зростання педагогів / Н. Кудря, О. Криворотова. - С.42-44
Павленко, О. Урізноманітнення форм навчання / О. Павленко. - С.45-46
Чабан, С. Українські народні ігри / С. Чабан. - С.47-49
Відкритий урок: яким він має бути?. - С.51-52
Боровіков, Л. Що таке майстер-клас / Л. Боровіков. - С.53-54
Пелагейченко, В. Ключові компоненти компетентності вчителя / В. Пелагейченко. - С.55-56
До перевірки готов!. - С.57-60
Щєлко, В. Свято авторського слова / В. Щєлко. - С.61
Усова, О. Формування звичок здорового способу життя / О. Усова. - С.62-63
Строкань, Т. Подорож до країни словниковії : Сценарій виховного заходу / Т. Строкань. - С.65-66
Педагогічна освіта батьків. - С.67-69
Діти та проблема шкільної дисципліни. - С.70-71
Рішення проблеми шкільної дисципліни. - С.72-73
Вовчук, І. Батьківський всеобуч : На допомогу класному керівнику / І. Вовчук, Ю. Петік. - С.74-77
Сокіл, О. Права жінок захищено кодексом / О. Сокіл. - С.88-89
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: viur/2009/3
   Журнал

Відкритий урок : розробки, технології, досвід [Текст]. - К. : Плеяди, 2001 - . - Виходить двічі на рік
2009р. N 3
Зміст:
Аванесов, В. Протидія корупції та бюрократії в освіті / В. Аванесов. - С.8-11
Огнев'юк, В. Наша мета - висококваліфікований сучасний учитель / В. Огнев'юк. - С.12-13
Ковальчук, В. Комунікативні компетенції керівника / В. Ковальчук. - С.14-17
Пісарєв, В. Об'єктивне оцінювання - фундаментальна задача освіти / В. Пісарєв, В. Пісарєва. - С.22-26
Які вони, сучасні педагогічні технології?. - С.27-31
Кузнєцов, О. Як виховувати підлітків? / О. Кузнєцов. - С.33
Головльова, А. Психологічна служба школи / А. Головльова. - С.39-41
Петрухін, В. Акмеологія та підвищення якості освіти / В. Петрухін. - С.42-44
Соловов, О. Навички життя : Програма ранньої профілактики хімічної залежності / О. Соловов. - С.45-48
Творчість і технологічність сучасного вчителя. - С.49-50
Пинка, Н. Соняшник / Н. Пинка, О. Богун. - С.51-56
Федорищева, А. Моніторинг якості навчання / А. Федорищева. - С.57-59
Проект "Шкільна система моніторингу". - С.60-61
Шептухіна, Т. Виховна система класу у виховному просторі школи / Т. Шептухіна. - С.62-63
Роянова, А. Тарас Шевченко - нащадкам послання у вічність / А. Роянова, С. Коваленко. - С.64-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Батьківські збори на тему "Десять помилок у вихованні дитини". - С.69-70
Нікітіна, І. Статево-рольове виховання дітей / І. Нікітіна. - С.71-72
Вовчук, І. Батьківський всеобуч : На допомогу класному керівнику / І. Вовчук, Ю. Петік. - С.73-75
Жмутська, М. В Сорочинцях : До 200-річчя з дня народження М.В.Гоголя / М. Жмутська. - С.76-79
Сокіл, О. Профспілки та трудові відносини / О. Сокіл. - С.88-89
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Пісарєв, В.
    Об'єктивне оцінювання - фундаментальна задача освіти [] / В. Пісарєв, В. Пісарєва // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. - 2009. - N 2. - С. 22-26
Рубрики: Процес навчання


Дод.точки доступу:
Пісарєва, В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)