Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=підручникотворення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.
378
Ф95


    Фурман, Анатолій Васильович.
    Психодидактична експертиза модульно-розвивальних підручників [] = Psychodidactical examination of module-developing textbooks : монографія / А. В. Фурман, А. Н. Гірняк. - Т. : ТНЕУ, 2009. - 312 с. : табл., рис. - Глосарій: с. 156-165. - Л-ра: с. 166-177. - Дод.: с. 178-310. - Ім. покажч.: с. 311-312. - 25.00 грн
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта--Вища--Підручникотворення
   
Кл.слова (ненормовані):
традиційний підручник -- традиционный учебник -- текстовий компонент підручника -- текстовой компонент учебника -- інноваційні підручники -- инновационные учебники -- експертиза якості підручника -- экспертиза качества учебника -- розвивальна ефективність підручника -- развивающая эфективность учебника
Анотація: Уперше об'єктом різноаспектного теоретико-методичного обгрунтування є оригінальна авторська система визначення якості та ефективності книжок нового покоління для середньої і вищої школи, що створена у теорії та практиці модульно-розвивального навчання як інноваційній освітній моделі національного походження.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Гірняк, А. Н.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
373.547:371.671(477)
С 50


    Смагін, Ігор Іванович.
    Підручник із суспільствознавства в українській школі 1920-1990 рр.: проблеми створення і функціонування [] : [монографія] / І. І. Смагін ; [наук. ред. О. І. Пометун] ; Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. - Житомир : Полісся, 2010. - 412 с. : табл., рис. - Скор.: с. 5. - Л-ра: с. 366-411. - ISBN 978-966-655-518-5 : 11.54 грн
УДК
ББК 74.03(4УКР) + 74.266.0(4УКР)
Рубрики: Суспільствознавство--Підручники--Історія, 1920 - 1990 рр.--Наукові видання
   Житомирський інститут післядипломної освіти--Суспільствознавство--Підручники--Історія--Житомир місто, 1920 - 1990 рр. -- Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- підручникотворення -- создание учебников
Анотація: У монографії досліджено методичні засади створення і функціонування шкільних підручників із суспільствознавствознавчих предметів на тлі розвитку вітчизняної шкільної суспільствознавчої освіти радянського періоду. В роботі використано матеріали наукового архіву Житомирського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Пометун, О. І. \ред.\; Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Примірників всього: 1
КР (1)
Свободны: КР (1)
Знайти схожі

3.
Шифр: rish/2014/4/5
   Журнал

Рідна школа [Текст]. - К. : Фенікс, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Виходит раз на два місяця
2014р. N 4/5
Зміст:
До інноваційної освіти: контекст модернізації НАПН України : доповідь президента НАПН України Василя Кременя. - С.3-6
Спільна робота МОН і НАПН сприятиме розвитку освіти в Україні : виступ міністра освіти і науки України Сергія Квіта. - С.6
Стабільність держави багато в чому залежить від освіти : виступ голови Комітету Верховної Ради України з питань науки і освіти Лілії Гриневич. - С.7
Основу системи національно-патріотичного виховання має становити ідея української державності : виступ доктора педагогічних наук, академіка НАПН України, ректора Луганського національного університету імені Тараса Шевченка Віталія Курила. - С.8-9
Вітчизняній школі - якісне навчально-методичне забезпечення : виступ доктора педагогічних наук, директора Інституту педагогіки НАПН України Олега Топузова. - С.10-11
Савченко, О. Упровадження компетентнісного підходу в початову освіту: здобутки і нерозв'язані проблеми / О. Савченко. - С.12-16. - Л-ра в кінці ст.
Красняков, Є. Державна політика у сфері позашкільної освіти: сучасний стан та перспективи вдосконалення / Є. Красняков. - С.17-20. - Л-ра в кінці ст.
Бех, І. Виховання як духовно-моральне удосконалення особистості / І. Бех. - С.21-26. - Л-ра в кінці ст.
Радул, В. Соціально-професійне середовище у формуванні якісних характеристик особистості / В. Радул. - С.27-31. - Л-ра в кінці ст.
Сидоркін, Є. Формування інформаційної компетентності учнів засобами комп'ютерних технологій / Є. Сидоркін. - С.53-56. - Л-ра в кінці ст.
Мариновська, О. Інтегроване навчання: технологічний аспект / О. Мариновська. - С.32-36. - Л-ра в кінці ст.
Митник, О. Розвиток суб'єктності практичного психолога у процесі професійної підготовки / О. Митник. - С.37-40. - Л-ра в кінці ст.
Кириленко, К. Інтеграційні процеси в сучасному природничо-науковому і науково-гуманітарному знанні та шляхи їх відображення у змісті університетської освіти / К. Кириленко. - С.41-46. - Л-ра в кінці ст.
Кіян, О. Виховання громадянськості в учнів молодшого підліткового віку засобами вчительсько-батьківської взаємодії / О. Кіян. - С.47-51. - Л-ра в кінці ст.
Сидоркін, Є. Формування інформаційної компетентності учнів засобами комп'ютерних технологій / Є. Сидоркін. - С.53-56. - Л-ра в кінці ст.
Бережна, Т. Педагогічні технології здоров'язбереження молодших підлітків у загальноосвітньому навчальному закладі / Т. Бережна. - С.57-61. - Л-ра в кінці ст.
Войцях, Т. Тренінговий табір для тренерів як спеціальна форма неформальної додаткової професійної освіти та розвитку професійної компетентності соціального педагога / Т. Войцях. - С.62-67. - Л-ра в кінці ст.
Головко, М. Видатні постаті вітчизняної дидактики : до 90-річчя від дня народження професора Олександра Івановича Бугайова / М. Головко. - С.68-72. - Л-ра в кінці ст.
Бондар, Л. Розвиток підручникотворення в галузі початкової освіти України (40 - 80-ті роки ХХ ст.) / Л. Бондар. - С.72-76. - Л-ра в кінці ст.
Компетентнісний підхід в освіті: теоретичні засади і практика реалізації : бібліографічний список. - С.77-80
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: pips/2014/2
   Журнал

Педагогіка і психологія. Вісник АПН України [Текст]. - К. : Пед. преса, 1993 - . - ISSN 23040629. - Виходить кожного кварталу
2014р. N 2
Зміст:
Кремень, В. Г. Про діяльність НАПН України у 2013 р. та завдання на 2014 р.: доповідь на загальних зборах НАПН України / В. Г. Кремень. - С.5-13
Луговий, В. І. Становлення системи основних понять і категорій компетентністного підходу в умовах парадигмальних змін в освіті / В. І. Луговий, О. М. СлюсаренкоЖ. В. Таланова. - С.14-24. - Л-ра в кінці ст.
Савченко, О. Я. Упровадження компетентністного підходу в початкову освіту: здобутки і нерозв'язані проблеми / О. Я. Савченко. - С.25-32. - Л-ра в кінці ст.
Локшина, О. І. Компетентнісна ідея в зарубіжній освіті: успіхи та проблеми реалізації / О. І. Локшина. - С.33-40. - Л-ра в кінці ст.
Ільченко, В. Р. Компетентністна модель освітньої галузі як неодмінна умова ефективної освіти / В. Р. Ільченко. - С.41-46. - Л-ра в кінці ст.
Бех, І. Д. Феномен одухотворення навчального змісту як виховний засіб / І. Д. Бех. - С.47-51. - Л-ра в кінці ст.
Гуржій, А. М. Створення електронних підручників: проблеми і завдання / А. М. Гуржій, О. М. ТопузовВ. П. Волинський. - С.52-57. - Л-ра в кінці ст.
Татенко, В. О. Суб'єктна парадигма в українській та російській психології: історія, проблеми, перспективи розвитку / В. О. Татенко. - С.57-67. - Л-ра в кінці ст.
Дічек, Н. П. Методологічні аспекти модернізації вітчизняних історико-педагогічних досліджень / Н. П. Дічек. - С.67-75. - Л-ра в кінці ст.
Мельник, О. В. Почуття самодостатності як чинник професійного успіху особистості на ринку праці / О. В. Мельник. - С.76-83. - Л-ра в кінці ст.
Бондар, Л. С. Дидактичні засади підручникотворення для школи першого ступеня (40 - 80-ті рр. ХХ ст.) / Л. С. Бондар. - С.84-90. - Л-ра в кінці ст.
Карпенко, О. В. Децентралізація надання освітніх послуг школами Фінляндії / О. В. Карпенко, Є. Ф. Демида. - С.91-98. - Л-ра в кінці ст.
Бех, І. Д. Формування людини не лише розумної, а передусім духовної / І. Д. Бех, О. В. Мельник. - С.99-101
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Бондар, Л.
    Розвиток підручникотворення в галузі початкової освіти України (40 - 80-ті роки ХХ ст.) [] / Л. Бондар // Рідна шк. - 2014. - N 4/5. - С. 72-76. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Підручники--Історія--Україна, 1940 - 1980 рр.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

6.


    Бондар, Л. С.
    Дидактичні засади підручникотворення для школи першого ступеня (40 - 80-ті рр. ХХ ст.) [] / Л. С. Бондар // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the APS of Ukraine. - 2014. - N 2. - С. 84-90. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
Рубрики: Підручники--Історія--Початкова школа--Україна, 1940 - 1980 рр.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
Шифр: rish/2014/8/9
   Журнал

Рідна школа [Текст]. - К. : Фенікс, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Виходит раз на два місяця
2014р. N 8/9
Зміст:
Бех, І. Групові феномени у корекційному контексті / І. Бех. - С.3-8. - Л-ра в кінці ст.
Абсалямова, Я. Роль самоменеджменту в стратегії професійної самореалізації викладача ВНЗ / Я. Абсалямова. - С.9-13. - Л-ра в кінці ст.
Міхненко, Г. Структура інтелектуальної мобільності майбутніх інженерів / Г. Міхненко. - С.14-19. - Л-ра в кінці ст.
Редько, В. Дидактичні та методичні підходи до побудови змісту уроків-параграфів шкільних підручників з іноземних мов: методологія та досвід підручникотворення / В. Редько. - С.20-31. - Л-ра в кінці ст.
Кучук, С. Теоретичні основи факультативу як форми організації навчання біології у старшій школі / С. Кучук. - С.32-35. - Л-ра в кінці ст.
Ярова, О. Тенденції розвитку природничо-наукової освіти в початковій школі країн Європейського Союзу / О. Ярова. - С.36-40. - Л-ра в кінці ст.
Шпарик, О. Пошук китайськими освітянами парадигми забезпечення якісної освіти у доробках американських науковців / О. Шпарик. - С.41-45. - Л-ра в кінці ст.
Матяш, Н. Систематизація знань про людину в навчальних програмах і підручниках з біології (1913 - 1931 рр.) / Н. Матяш. - С.46-49. - Л-ра в кінці ст.
Шевченко, С. Особливості розвитку шкіл національних меншин у контексті диференціації загальної середньої освіти в УРСР (50 - 60-ті роки ХХ ст.) / С. Шевченко. - С.50-56. - Л-ра в кінці ст.
Монь, А. Управління професійною адаптацією молодих учителів у творчості О. Г. Мороза (1940 - 2007 рр.) / А. Монь. - С.57-60. - Л-ра в кінці ст.
Моргун, В. Педагогіка добра: від А. Макаренка та В. Сухомлинського до О. Захарченка й І. Зязюна / В. Моргун. - С.61-66. - Л-ра в кінці ст.
"Моє педагогічне щастя" : до ювілею академіка Неллі Ничкало. - С.67-68
Шлях "під знаком географії": від учителя-методиста до директора інституту : до ювілею Олега Топузова. - С.69
Виткалов, С. Нова фестивальна вершина Академії дитячої творчості / С. Виткалов. - С.70-71
Зязюн, І. Сугестологічна природа психологічного досвіду особистості / І. Зязюн. - С.72-79. - Л-ра в кінці ст.
"Умирають майстри, залишаючи спогад як рану..." : пам'яті Івана Зязюна. - С.80
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.


    Редько, В.
    Дидактичні та методичні підходи до побудови змісту уроків-параграфів шкільних підручників з іноземних мов: методологія та досвід підручникотворення [] / В. Редько // Рідна шк. - 2014. - N 8/9. - С. 20-31. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Підручники--Іноземні мови--Загальноосвітні школи
   Іноземні мови--Методика викладання--Загальноосвітні школи


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

9.
Шифр: rish/2016/1
   Журнал

Рідна школа [Текст]. - К. : Фенікс, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Виходит раз на два місяця
2016р. N 1
Зміст:
Радул, В. Особливості дослідження професійної самореалізації особистості у наукових теоріях та концепціях : (друга половина ХХ століття) / В. Радул. - С.3-10. - Л-ра в кінці ст.
Редько, В. Проблеми підручникотворення: спроби визначення сутності та шляхів розв'язання / В. Редько. - С.11-13
Ничкало, С. Естетичне виховання школярів у контексті викликів сучасності / С. Ничкало. - С.14-18. - Л-ра в кінці ст.
Мартиненко, С. Самодіагностика педагогічної діяльності вчителя: сучасний вимір / С. Мартиненко. - С.19-24. - Л-ра в кінці ст.
Кравчук, О. Феномен педагогічного новаторства у працях сучасних дослідників: багатоаспектність і різновекторність трактувань / О. Кравчук. - С.25-30. - Л-ра в кінці ст.
Гусак, Л. Впровадження методу асоціативних символів на початковому етапі вивчення іноземної мови / Л. Гусак, З. ЛещенкоО. Чухнова. - С.31-36. - Л-ра в кінці ст.
Бережна, Т. Моделювання здоров'язбережувального середовища загальноосвітнього закладу: обгрунтування структури і критеріїв / Т. Бережна. - С.37-42. - Л-ра в кінці ст.
Костюк, В. Кейс-технології у підготовці судноводіїв до професійно-орієнтованого спілкування: сутність і шляхи реалізації / В. Костюк. - С.43-47. - Л-ра в кінці ст.
Кузьмич, В. Гуманізація освіти як чинник формування гуманного ставлення до людей похилого віку / В. Кузьмич. - С.48-51. - Л-ра в кінці ст.
Дем'яненко, Н. "Громадівський соціалізм" М. П. Драгоманова: еволюція поглядів, концептуалізація ідей / Н. Дем'яненко. - С.52-56. - Л-ра в кінці ст.
Березівська, Л. Ідея національно-патріотичного виховання школярів у добу Української революції: за матеріалами журналу "Вільна українська школа" (1917 - 1920) / Л. Березівська. - С.57-62. - Л-ра в кінці ст.
Антипін, Є. Питання трудового виховання дітей у дидактичному доробку Володимира Фармаковського / Є. Антипін. - С.63-66. - Л-ра в кінці ст.
Окольнича, Т. Українські етнографічні дослідження народної педагогіки східних слов'ян : (ХІХ - початок ХХ ст.) / Т. Окольнича. - С.67-71. - Л-ра в кінці ст.
Пугач, А. Шлях Української асоціації Василя Сухомлинського: з нагоди 25-річчя від часу заснування / А. Пугач. - С.72-74
Ткаченко, Л. Ідеї В. Сухомлинського - революційний етап у розвитку вітчизняної педагогічної думки / Л. Ткаченко. - С.75-78
Погрібна, Н. Тьюторські технології як чинник модернізації сучасної освіти / Н. Погрібна. - С.78-79
Мануйленко, А. Сільська школа України: сучасний контекст : з досвіду роботи Золотоношківської загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів Драбівської районної ради Черкаської області / А. Мануйленко. - С.80
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Редько, В.
    Проблеми підручникотворення: спроби визначення сутності та шляхів розв'язання [] / В. Редько // Рідна шк. - 2016. - N 1. - С. 11-13 . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Підручники--Іноземні мови--Загальноосвітні школи

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)