Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинговая деятельность<.>
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-22 
1.
658(075.8)
Е45


   
    Економіка підприємства [] : підручник / за ред. А. В. Шегди. - К. : Знання, 2006. - 614 с. - Бібліогр.: с. 610-614 . - ISSN 9789-6634. - ISBN 966-346-134-9 : 58.00 грн, 98.00 грн, 60.00-грн грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)290я73
Рубрики: Економіка підприємства--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
форми підприємств -- формы предпримятий -- об'єднання підприємств -- объединения предприятий -- підприємницька діяльність -- предпринимательская деятельность -- структура підприємства -- структура предприятия -- управління підприємством -- управление предприятием -- планування діяльності підприємства -- планирование деятельности предприятия -- виробничі запаси -- производственные запасы -- нематеріальні активи -- нематериальные активы -- оборотні кошти -- оборотные средства -- персонал підприємства -- персонал предприятия -- оплата праці -- оплата труда -- виробничий процес -- производственный процесс -- проектна діяльність -- проектная деятельность -- витрати виробництва -- издержки производства -- ціноутворення -- ценообразование -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- фінансова діяльність -- финансовая деятельность -- економічні ризики -- экономические риски -- зовнішньоекономічна діяльність -- внешнеэкономическая деятельность -- реструктуризація підприємства -- реструктуризация предприятия
Анотація: Фундаментальні та прикладні питання управління підприємством у ринкових умовах господарювання.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Шегда, А.В. \ред.\
Примірників всього: 3
ЧЗ (2), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (2), ВВ (1)
Знайти схожі

2.
658.8
Б 69


    Близнюк, Станіслав Васильович.
    Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку [] : [наук. видання] / С. В. Близнюк. - 2-ге вид., випр. і допов. - К. : Політехніка, 2009. - 400 с. : табл. - Л-ра: с. 373-379. - ISBN 966-622-122-5 : 55.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Україна--Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- споживчий ринок -- потребительский рынок -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- сегментація ринку -- сегментация рынка -- стратегічний маркетинг -- стратигический менеджмент -- конкурентоспроможність підприємства -- конкурентоспособность предприятия -- маркетинг на підприємстві -- маркетинг на предприятии -- стратегічне планування маркетингу -- стратигическое планирование маркетинга -- маркетинговые информационные системы -- маркетинговые информационные системы
Анотація: Розглянуто сутність сучасного маркетингу та проблеми його застосування в підприємницькій діяльності на вітчизняному споживчому ринку, визначено основні історичні та організаційні засади впровадження його в діяльність торгівельних підприємств.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

3.
339.9(075.8)
Ч49


    Черномаз, Петро Олексійович.
    Міжнародний маркетинг [] : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.] / П. О. Черномаз. - К. : Академвидав, 2010. - 272 с. : граф., табл. - (Альма-матер). - Дод.: с. 257-258. - Термін. слов.: с. 259-266. - Л-ра: с. 267-270. - ISBN 978-966-8226-91-5 : 41.80 грн, 43.70 грн, 69.00 грн
УДК
ББК 65.5я73 + 65.050.24я73
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- міжнародні ринки -- международные рынки -- міжнародна конкуренція -- международная конкуренция -- зарубіжні ринки -- зарубежные рынки -- товарна політика -- товарная политика -- цінова політика -- ценовая политика -- ціноутворення -- ценообразование -- збутова політика -- сбытовая политика -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- реклама -- паблік рілейшнз -- паблик рилейшнз
Анотація: Важливою умовою успішної зовнішньоекономічної політики є вміння фахівців кваліфіковано досліджувати міжнародне ділове середовище, цільові ринки, обирати ефективну товарну, цінову, збутову, комунікаційну політику.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 4
ФОНД (2), ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

4.
658.5(075.8)
М37


    Мачкур, Анатолій Євстахійович.
    Економіка і управління підприємством [] : навч. посібник / Мачкур А. Є., Лещій Л. А., Коваль З. О. ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Львів. політехніка, 2010. - 156 с. : табл. - Л-ра: с. 152-154. - ISBN 978-966-553-888-2 : 66.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Підприємства--Управління--Навчальні видання для вищої школи
   Підприємства--Економіка--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
підприємництво -- предпринимательство -- класифікація підприємств -- классификация предприятий -- об'єднання підприємств -- объединение предприятий -- управління підприємством -- управление предприятием -- бізнес-план підприємства -- бизнес-план предприятия -- основні фонди підприємства -- основные фонды предприятия -- оборотні засоби підприємства -- оборотные средства предприятия -- нематеріальні ресурси підприємства -- нематериальные ресурсы предприятия -- активи підприємства -- активы предприятия -- персонал підприємства -- персонал предприятия -- оплата праці -- оплата труда -- продуктивність праці -- производительность труда -- витрати виробництва -- издержки производства -- собівартість продукції -- себестоимость продукции -- ціни -- цены -- ціноутворення -- ценообразование -- інвестиційна діяльність підприємства -- инвестиционная деятельность предприятия -- фінансові інвестиції підприємств -- финансовые инвестиции предприятия -- управління інвестиціями -- управление инвестициями -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- прибуток підприємства -- прибыль предприятия -- рентабельність підприємства -- рентабельность предприятия
Анотація: Висвітлено основні концептуальні положеня з економіки і управління підприємством.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Лещій, Леся Анатоліївна; Коваль, Зоряна Остапівна; Міністерство освіти і науки України; Національний університет "Львівська політехніка"
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

5.
657.6(082)*М
П78


    Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу [Текст] : міжнар. зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т ; [редкол.: Олійник О. В. та ін.]. - Житомир : ЖДТУ, 2005 - . - (Серія "Бухгалтерський облік, контроль і аналіз"). - ISSN 1994-1749.
   Вип. 3 (18). - 2010. - 448 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - Бібліогр. в підрядковій прим. - 27.00 грн
УДК
ББК 65.053
Рубрики: Бухгалтерський облік--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- господарський контроль -- хозяйственный контроль -- доход -- прибыль -- операційна діяльність -- операционная деятельность -- факторинг -- фінансово-господарський аналіз -- финансово-хозяйственній анализ -- управлінський облік -- управленческий учет -- теорії бухгалтерського обліку -- теории бухгалтерского учета -- облік зобов'язань -- учет обязательств -- звітність підприємства -- отчетность предприятия -- резерви -- резервы -- собівартість продукції -- себестоимость продукции -- фінансова економіка -- финансовая єкономика -- договір куплі-продажу -- договор купли-продажи -- малоцінні активи -- малоценные активы -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность
Анотація: Проблеми бухгалтерського обліку, контролю та аналізу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бутинець, Ф. Ф. \ред.\; Олійник, О. В. \ред.\; Малюга, Н. М. \ред.\; Валуєв, Б. І. \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

6.
658.8(075.8)
М26


   
    Маркетинговий менеджмент [] : навч. посібник / М. І. Белявцев [та ін.] ; за ред. М. І. Белявцева, В. Н. Воробйова. - К. : ЦУЛ, 2006. - 407 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 401-407. - ISBN 966-364-218-1 : 34.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Управління--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингове управління -- маркетинговое управление -- інформаційні системи -- информационные системы -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- упаравління фірмою -- управление фирмой -- ділова етика -- диловой этикет -- товарна політика -- товарная политика -- управління ринком -- управление рынком -- процес продажу -- процесс продажи -- маркетингова діяльнівсть -- маркетинговая деятельность -- маркетинговий аудит -- маркетинговий аудит
Анотація: Теоретичні та методичні основи маркетингового управління, його сутність, етапи становлення і розвитку, а також місце його у системі економічних наук.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Белявцев, М. І.; Воробйов , В. М.; Ніколайчук, В. Є.; Леонова, Г. Д.; Белявцев, М. І. \ред.\; Воробйов, В. Н. \ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

7.
62
В 53


    Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія: Технічні науки [Текст] = Journal Zhytomyr state technological university : наук. журнал / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Житомир. держ. технол. ун-т ; ред. Комашня С. А. - Житомир : ЖДТУ, 1994 - . - ISSN 1728-4260.
   Вип. 4 (55). - 2010. - 142 с. : рис., табл. - Л-ра в кінці ст. - Л-ра: с. 126-133. - 34.00 грн
УДК
ББК 30
Рубрики: Техніка--Наукові видання
   Житомир, місто--Житомирський державний технологічний університет--Періодичні видання
    Житомир, місто--Вищі навчальні заклади--Періодичні видання

Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- статутний капітал -- уставной капиталл -- аудит персоналу -- аудит персонала -- акціонерні товариства -- акционерные общества -- банківський контролінг -- банковский контролинг -- оплата праці -- оплата труда -- класифікація прибутку -- классификация прибыли -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность
Анотація: Статті за темами: машинознавство, прилади, інформатика.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Комашня, С. А. \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниЖитомирський державний технологічний університет
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

8.
316(075)
Э40


   
    Экономическая социология [] : учеб. пособие для студентов высш. учеб. заведений / [Э. А. Гансова и др.] ; под ред. В. Е. Пилипенко ; Межрегион. акад. упр. персоналом. - Киев : МАУП, 2002. - 295 с. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Библиогр. в конце глав. - ISBN 966-608-229-2 : 18.00 грн
УДК
ББК 60.56я73
Рубрики: Економічна соціологія--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
социологические науки -- соціологічні науки -- социальна политика -- соціальна політика -- социальная сфера -- соціальна сфера -- социальная структура общества -- соціальна структура суспільства -- субьекты экономических отношений -- суб'єкти економічних відносин -- социально-экономическое поведение -- соціально-економічна поведінка. -- социально-экономические ориентации -- соціально-економічні орієнтації -- мотивация деятельности -- мотивація діяльності -- теория управления -- теорія управління -- маркетинговая деятельность -- маркетингова діяльність -- социология инновационных процессов -- соціологія іноваційнних процесів -- структура организационной культуры -- структура організаційної культури
Анотація: В учебном пособии в систематизированном виде приводятся научные знания о социальных факторах экономической жизни общества, институтах и механизмах функционирования и развития экономики, ее социальных субъектах, социально-экономическом поведении личности в условиях рыночного реформирования общества.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Гансова, Э. А.; Казаков, В. С.; Нагорный, Б. Г.; Попова, И. М.; Пилипенко, В. Е. \ред.\; Межрегиональная академия управления персоналом
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

9.
658.8(075.8)*M
Б90


    Буднік, Ольга Миколаївна.
    Маркетинг [] : [навч. посібник] / О. М. Буднік ; Житомир. нац. агроекол. ун-т. - Житомир : ЖНАЕУ, 2012. - 227, [1] с. : табл., рис. - Літ.: с. 217-226. - ISBN 978-966-8706-62-2 : 60.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   Підприємства--Стратегічне управління--Житомир, місто--Навчальні видання для вищої школи

   Житомир, місто--Підприємства--Стратегічне управління -- Навчальні видання для вищої школи
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- елементи маркетингу -- види маркетингу -- маркетингове планування -- маркетинговое планирование -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетинговий аналіз -- маркетинговий контроль -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- ціноутворення -- ценообразование
Анотація: [В підручнику висвітлено загальні засади маркетингової діяльності підприємства].

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Житомирський національний агроекологічний університет
Примірників всього: 1
КР (1)
Свободны: КР (1)
Знайти схожі

10.
338.432:631.8](477.42)
Д18


    Данилко, Валерій Кирилович.
    Агрохімічний сервіс: реалії та перспективи [] : монографія = The agrochemical service: realities and prospects : monograph / В. К. Данилко, Л. В. Тарасович ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України. - Житомир : ЖДТУ, 2012. - 255, [1] с. : табл., граф., карти, рис. - Літ.: с. 204-225. - Дод.: с. 226-255. - ISBN 978-966-683-347-4 : 45.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР-4ЖИТ)32
Рубрики: Сільське господарство--Економіка--Україна--Наукові видання
   Житомирська область--Сільське господарство--Економіка -- Наукові видання
Кл.слова (ненормовані):
місцеві видання -- местные издания -- агрохімічні послуги -- агрохимические услуги -- хімізація в аграрному виробництві -- химизация в аграрном производстве -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность -- агрохімічні підприємства -- агрохимические предприятия
Анотація: Теоретичні, методологічні та практичні аспекти агрохімічного обслуговування аграрного виробництва. Ринок агрохімічних засобів та послуг, рівень їх використання в сільському господарстві України в цілому та Житомирської області зокрема.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Тарасович, Людмила Валеріївна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Примірників всього: 2
КР (1), ФОНД (1)
Свободны: КР (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-22 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)