Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Комунікації: реклама, public relations<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.


    Раупов, Р.
    Телекомунікаційні технології на ринку маркетингових комунікацій України [] / Р. Раупов // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 1. - С. 23-27 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Комунікації: реклама, public relations
   
Кл.слова (ненормовані):
рекламний ринок України -- ринок маркетингових комунікацій

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

2.


    Фарат, О.
    Перспективність технологій пошукового просування [] / О. Фарат, Д. Лалак // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 2. - С. 14-20 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Комунікації: реклама, public relations
   
Кл.слова (ненормовані):
технології пошукового просування -- маркетингові комунікації

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Лалак, Д.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

3.


    Діброва, Т.
    Реалії ринку інтернет- реклами в Україні [] / Т. Діброва // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 2. - С. 21-24 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Комунікації: реклама, public relations
   
Кл.слова (ненормовані):
Інтернет- технології -- Інтернет- реклама

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

4.


    Головкіна, Н.
    Оцінювання програм інтегрованих маркетингових комунікацій: світові дослідження методів оцінювання повідомлень [] / Н. Головкіна // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 3. - С. 16-21. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Комунікації: реклама, public relations
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

5.


    Головкіна, Н.
    Інтегровані маркетингові комунікації: методи оцінювання поведінки респондентів [] / Н. Головкіна // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 4. - С. 9-13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Комунікації: реклама, public relations
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

6.


    Головкіна, Н.
    Рекламна аудиторія: чому важливо розуміти поведінку покупця? [] / Н. Головкіна // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 5. - С. 4-10. - Бібліогр. в конці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Комунікації: реклама, public relations
   
Кл.слова (ненормовані):
рекламодавці -- рекламовиробники

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

7.


    Фарат, О.
    Підвищення конверсії відвідувачів: ефективність сайту з точки зору пошукової оптимізації [] / О. Фарат, Д. Лалак // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 5. - С. 11-14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Комунікації: реклама, public relations
   
Кл.слова (ненормовані):
Інтернет- ресурси -- сайт -- пошуковий трафік

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Лалак, Д.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

8.


    Кочкіна, Н.
    Оцінка ефективності рекламної кампанії: вдосконалення наявної методики [] / Н. Кочкіна // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 5. - С. 16-18 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Комунікації: реклама, public relations
   
Кл.слова (ненормовані):
рекламна кампанія

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

9.


    Захаренко-Селезньова, Анжела.
    Рекламні посередники на регіональному ринку товарів та послуг [] / А. Захаренко-Селезньова // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 5. - С. 19-23. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Комунікації: реклама, public relations
   
Кл.слова (ненормовані):
ринок товарі та послуг -- рекламодавець

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

10.


    Коптєв, Д.
    Нові інтегровані технології у сфері BTL [] / Д. Коптєв, Ю. Бабенко // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 6. - С. 24-26 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Комунікації: реклама, public relations
   
Кл.слова (ненормовані):
реклама на телебаченні, у пресі -- рекламні технології

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Бабенко, Ю.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-14 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)