Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Дічек, Н. П.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-34 
1.


    Дічек, Н. П.
    З історії соціального виховання: до започаткування в українському радянському шкільництві колективних форм організації життєдіяльності дітей [] / Н. П. Дічек // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2008. - N 3. - С. 71-82. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1817-3764
Рубрики: Історія соціальної педагогіки

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

2.


    Дічек, Н. П.
    До історії соціального виховання: школа радості Н.Шульмана і С.Рівеса (початок 20-х років ХХ ст.) [] / Н. П. Дічек // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2008. - N 4. - С. 93-109. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1817-3764
Рубрики: Соціальна педагогіка

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: shos/2011/4
   Журнал

Шлях освіти [Текст]. - К. : Пед. преса, 1995 - . - Виходить кожного кварталу
2011р. N 4
Зміст:
Сухомлинська, О. В. Колектив і особистість у контексті філософії освіти / О. В. Сухомлинська. - С.2-5. - Л-ра в кінці ст.
Гірний, О. І. Творчість як педагогічна проблема: тренінг творчості / О. І. Гірний, М. М. Савчин. - С.5-10. - Л-ра в кінці ст.
Харченко, Т. Г. Індивідуальний підхід у підготовці майбутніх учителів як чинник гуманізації педагогічної освіти у Франції / Т. Г. Харченко. - С.11-18. - Л-ра в кінці ст.
Волик, Л. В. Екстраполяція ідей університетської освіти у дитяче середовище / Л. В. Волик. - С.18-21. - Л-ра в кінці ст.
Хоружий, Г. Ф. Вища освіта на шляху оптимізації / Г. Ф. Хоружий. - С.22-27. - Л-ра в кінці ст.
Дічек, Н. П. Диференційований підхід до навчального процесу: спроба ретроаналізу / Н. П. Дічек. - С.28-33. - Л-ра в кінці ст.
Лашко, М. В. Становлення Марії Грінченко як педагога-просвітника / М. В. Лашко. - С.33-37. - Л-ра в кінці ст.
Квас, О. В. Світ дитинства епохи середньовіччя / О. В. Квас. - С.38-41. - Л-ра в кінці ст.
Новицька, О. В. Організація науково-дослідної роботи як складової реформування системи освіти в Україні (1920 - 1924) / О. В. Новицька. - С.42-47. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Дічек, Н. П.
    Диференційований підхід до навчального процесу: спроба ретроаналізу [] / Н. П. Дічек // Шлях освіти. - 2011. - N 4. - С. 28-33. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Педагогіка--Історія--Російська імперія, 19 ст.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
Шифр: pips/2012/3
   Журнал

Педагогіка і психологія. Вісник АПН України [Текст]. - К. : Пед. преса, 1993 - . - ISSN 23040629. - Виходить кожного кварталу
2012р. N 3
Зміст:
Кравченко, Т. В. Формування образу професійного майбутнього старшокласників у взаємодії сім'ї та школи / Т. В. Кравченко. - С.5-10. - Л-ра в кінці ст.
Кофанова, О. В. Діагностування навчальних досягнень студентів-екологів із дисциплін хімічного спрямування з позицій компетентнісного і модульно-рейтингового підходів / О. В. Кофанова. - С.11-22. - Л-ра в кінці ст.
Терентьєва, Н. О. Основні тенденції розвитку сучасної університетської освіти: європейський вимір / Н. О. Терентьєва. - С.22-27. - Л-ра в кінці ст.
Стецюк, К. В. Ідеї фасилітації в процесі формування екологічної культури майбутніх агрономів / К. В. Стецюк. - С.27-31. - Л-ра в кінці ст.
Кожедуб, Л. Г. Лінгвостилістичний аналіз та інтерпретація оригінальних художніх текстів у процесі навчання читання майбутніх філологів / Л. Г. Кожедуб. - С.32-36. - Л-ра в кінці ст.
Самбор, А. М. Інноваційні підходи до проведення практичних занять з використанням інклюзивних методик для майбутніх учителів трудового навчання / А. М. Самбор. - С.36-39. - Л-ра в кінці ст.
Щекатунова, Г. Д. Інноваційний розвиток вітчизняних загальноосвітніх навчальних закладів: творення школи майбутнього / Г. Д. Щекатунова. - С.40-48. - Л-ра в кінці ст.
Приходченко, К. І. Феноменологія проективної методики як інтерактивної технології / К. І. Приходченко. - С.49-53. - Л-ра в кінці ст.
Жовтянська, В. В. Міфологія моди в просторі культури / В. В. Жовтянська. - С.53-60. - Л-ра в кінці ст.
Набок, М. В. Підвищення ефективності управління - визначальний чинник розвитку загальної середньої освіти / М. В. Набок. - С.61-66. - Л-ра в кінці ст.
Вікторова, Л. В. Психолого-педагогічні засади формування комунікативної компетентності іноземних студентів в університетах Польщі / Л. В. Вікторова. - С.67-70. - Л-ра в кінці ст.
Дічек, Н. П. Прояви диференційованого підходу до організації дитинства у 20-ті рр. ХХ ст. / Н. П. Дічек. - С.71-80. - Л-ра в кінці ст.
Скільський, Д. М. Вчення К. Д. Ушинського про народність виховання / Д. М. Скільський. - С.80-87. - Л-ра в кінці ст.
Гоштанар, І. В. Й. Ф. Гербарт про виховання як естетичне відображення світу / І. В. Гоштанар. - С.88-92
Карпенко, О. В. Організаційно-педагогічні засади реформування системи надання освітніх послуг у Франції / О. В. Карпенко, Л. І. СамчукО. В. Довгань. - С.93-98. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: shos/2012/3
   Журнал

Шлях освіти [Текст]. - К. : Пед. преса, 1995 - . - Виходить кожного кварталу
2012р. N 3
Зміст:
Радул, В. В. Деякі аспекти професійної соціалізації вчителя / В. В. Радул. - С.2-6. - Л-ра в кінці ст.
Богданова, Н. Г. Проблема формування творчої особистості / Н. Г. Богданова. - С.7-11. - Л-ра в кінці ст.
Першукова, О. О. Багатомовна освіта школярів Іспанії / О. О. Першукова. - С.12-16. - Л-ра в кінці ст.
Чернишова, Є. Р. Досвід міжнародного співробітництва у формуванні кадрового потенціалу вищих навчальних закладів / Є. Р. Чернишова. - С.17-23. - Л-ра в кінці ст.
Онаць, О. М. Самореалізація інноваційного управлінського потенціалу керівника ЗНЗ / О. М. Онаць. - С.24-29. - Л-ра в кінці ст.
Богуславський, М. В. Педагогічний світогляд О. І. Герцена : до 200-річчя від дня народження / М. В. Богуславський. - С.30-34. - Л-ра в кінці ст.
Бойко, А. М. Еволюція взаємин Г. Ващенка й А. Макаренка: ретроспектива і проекція на сучасність / А. М. Бойко. - С.35-39. - Л-ра в кінці ст.
Дічек, Н. П. Внесок Київського лікарсько-педагогічного кабінету в реалізацію диференційованого підходу до організації дитинства у 20-ті роки ХХ століття / Н. П. Дічек. - С.40-46. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Дічек, Н. П.
    Внесок Київського лікарсько-педагогічного кабінету в реалізацію диференційованого підходу до організації дитинства у 20-ті роки ХХ століття [] / Н. П. Дічек // Шлях освіти. - 2012. - N 3. - С. 40-46. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Дефектологія--Історія

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

8.


    Дічек, Н. П.
    Прояви диференційованого підходу до організації дитинства у 20-ті рр. ХХ ст. [] / Н. П. Дічек // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the APS of Ukraine. - 2012. - N 3. - С. 71-80. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
Рубрики: Педагогіка--Історія--Україна, 20-ті рр. 20 ст.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
Шифр: pips/2013/4
   Журнал

Педагогіка і психологія. Вісник АПН України [Текст]. - К. : Пед. преса, 1993 - . - ISSN 23040629. - Виходить кожного кварталу
2013р. N 4
Зміст:
Кокерилл, А. Сухомлинський і ХХІ століття / А. Кокерилл. - С.5-15. - Л-ра в кінці ст.
Дічек, Н. П. Екофільна етика В. О. Сухомлинського: внесок українського педагога в закладання основ екологічної етики / Н. П. Дічек. - С.15-23. - Л-ра в кінці ст.
Сметанський, М. І. Педагогічна альтернатива В. О. Сухомлинського / М. І. Сметанський. - С.23-30. - Л-ра в кінці ст.
Деркач, В. Ф. Робота педколективу Павлиської школи з розвитку творчих здібностей учнів / В. Ф. Деркач. - С.31-41. - Л-ра в кінці ст.
Бех, І. Д. Ідентифікація у вихованні та розвитку особистості / І. Д. Бех. - С.42-49. - Л-ра в кінці ст.
Луговий, В. І. Звязок складності та самостійності в освіті / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.50-58. - Л-ра в кінці ст.
Гуржій, А. М. Дидактичні основи створення динамічних аудіовізуальних електронних засобів / А. М. Гуржій, В. П. ВолинськийЛ. П. Ткачова. - С.58-64. - Л-ра в кінці ст.
Романенко, Ю. А. Контроль знань та вмінь учнів із хімії з погляду педагогічних вимірювань / Ю. А. Романенко. - С.65-73. - Л-ра в кінці ст.
Величко, Л. П. Теоретичні і практичні аспекти педагогічної майстерності та методичної культури педагога / Л. П. Величко, М. М. Савчин. - С.74-81. - Л-ра в кінці ст.
Шамне, А. В. Варіативно-типологічний підхід до розвитку у віковій психології / А. В. Шамне. - С.82-89. - Л-ра в кінці ст.
Карпенко, О. В. Корпоративна культура у сфері надання освітніх послуг вищими навчальними закладами Російської Федерації / О. В. Карпенко, Л. І. СамчукО. В. Кривоносова. - С.90-96. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Дічек, Н. П.
    Екофільна етика В. О. Сухомлинського: внесок українського педагога в закладання основ екологічної етики [] / Н. П. Дічек // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the APS of Ukraine. - 2013. - N 4. - С. 15-23. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
Рубрики: Педагоги українські
   Екологічне виховання


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович (педагог, публіцист, письм., поет ; 1918 - 1970) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-34 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)