Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Ковальчук, Світлана$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.


    Ковальчук, Світлана.
    Житомирські телевізійники знімають фільм у Білорусі [] / Світлана Ковальчук // Уряд. кур'єр : газ. Центр. органів викон. влади України. - 2013. - N 92(25 трав.). - С. 16. - (Екран)
Рубрики: Телебачення--Документальне кіно--Житомир, місто
   Житомир, місто--Телебачення--Документальне кіно
Анотація: На міжнародній універсальній виставці-ярмарку "Весна у Гомелі" телевізійна бригада Житомирської обласної телерадіокомпанії знімає документальний фільм про широку презентацію економічного потенціалу Житомирщини на виставці та участь її представників у Гомельському економічному форумі.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Зв'язок 4.05

Є примірники у відділах: всього 2 : ФП (1), БГ (1)
Вільні: ФП (1), БГ (1)

Знайти схожі

2.
659.113(075.8)
К56


    Ковальчук, Світлана Володимирівна.
    Рекламний менеджмент [] : навч. посіб. / С. В. Ковальчук, Р. В. Бойко, А. В. Корюгін. - Львів : Новий Світ - 2000, 2018. - 269, [1] с. : табл., рис. - (Вища освіта в Україні). - Літ.: с. 251-258. - Дод.: с. 259-267. - ISBN 978-617-7519-12-5 : 230.00 грн
УДК
ББК 65.42-803.8
Рубрики: Реклама--Навчальні видання для вищої школи
   Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
сутність рекламного менеджменту -- законодавча база рекламної діяльності -- класифікація реклами -- рекламний бюджет -- моделі рекламних комунікацій -- рекламне звернення -- комунікативний простір -- копірайтинг -- ефект рекламних комунікацій -- класична реклама -- рекламні повідомлення -- засоби масової інформації -- медіа-планування -- моделі викорстання рекламоносіїв -- планування рекламної кампанії
Анотація: Положення, котрі розкривають сутність, завдання рекламного менеджменту, які доводится вирішувати рекламістам та маркетологам на всіх етапах даного процесу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бойко, Руслан Васильович; Корюгін, Андрій Валерійович
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

3.
Шифр: mvuk/2020/5
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2020р. N 5
Зміст:
Сокол, Михаил. Классификация рынка грузовых автомобилей / М. Сокол. - С.14-20 : рис.
Ларіна, Ярослава. Мотиви споживання органічних продуктів та їх вплив на маркетингові рішення / Я. Ларіна. - С.27-35. - Джерела: с. 34-35 : рис.
Ковальчук, Світлана. Брендинг у сфері виробництва органічної продукції / С. Ковальчук, К. Добровольська. - С.36-50. - Літ.: с. 50 : рис.
Дрожжина, Юлія. HARD SKILLS vs SOFT SKILLS: що важливіше та які саме навички цінують роботодавці? / Ю. Дрожжина. - С.53-56 : рис.
Серпухов, Максим. Маркетингові технології як інструмент вітчизняних підприємств / М. Серпухов, А. Нестеренко. - С.63-69 : рис.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Ковальчук, Світлана.
    Брендинг у сфері виробництва органічної продукції [] / С. Ковальчук, К. Добровольська // Маркетинг в Україні. - 2020. - N 5. - С. 36-50 : рис. - Літ.: с. 50 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Органічна продукція--Вирощування--Виробництво
Кл.слова (ненормовані):
переваги органічної продукції -- органічне агровиробництво -- недоліки органічної продукції -- продаж органічної продукції -- ринок органічних продуктів -- формування бренда органічної продукції

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Добровольська, Катерина

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)