Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Ковальчук, С.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 39
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-39 
1.
94(477.42-25)-051"1941/1945"
І-95


   
    Їх іменами названі вулиці Житомира [] : до 60-річчя Перемоги у Великій Вітчизняній війні 1941-1945 рр. / [уклад.: М. М Жайворон, В. К. Процюк, О. П. Ремезов]. - Житомир : Вид. газ. "Житомир", 2004. - 99, [1] с. : портр., фот. - ISBN 5-7592-0558-7 : 16.53 грн
    Зміст:
Площа Перемоги, вулиця Перемоги . - С .6-8
Момот, Ю. Вулиця генерала Баранова / Ю. Момот. - С .9-14 : іл.
Волковська, О. Вулиця Бородія / О. Волковська;. - С .15-21 : іл.
Худякова, Г. Вулиця Бугайченка / Г. Худякова, Я. Білецький. - С .22-24
Харчук, О. Вулиця генерала Ватутіна / О. Харчук. - С .25-29 : фото
Грабовська, О. Вулиця Вітрука / О. Грабовська, К. Домащук. - С .30-34 : фото
Носова, Є. Вулиця Вітрука / Є. Носова, Г. Ольшевська. - С .35-42 : фото
Суріпова, А. Вулиця маршала Гречка / А. Суріпова. - С .43-46 : фото
Ковальчук, С. І. Вулиця Жуйка / С. І. Ковальчук, Д. Будяшевська. - С .47-49
Рисинський, А. Вулиця Маршала Жукова / А. Рисинський. - С .50-57 : фото
Дейнека, Н. Вулиця генерала Красовського / Н. Дейнека, О. Волковська. - С .58-59 : фото
Максимов, А. М. Вулиця генерала Леселідзе / А. М. Максимов. - С .60-62 : фото
Корнійчук, О. Вулиці Максютова, Орлова, Огурцова, Басова, Ємельянова / О. Корнійчук. - С .63-67 : фото
Башинський, М. І. Вулиця Малікова / М. І. Башинський. - С .68-69 : фото
Москалик, М. Вулиця маршала Рибалка / М. Москалик. - с.70-74 : фото
Плоткіна, О. Вулиця генерала Сабурова / О. Плоткіна. - С .75-78
Камлук, С. Вулиця Саєнка / С. Камлук. - С .79-83
Корчак, А. Вулиця генерала Черняховського / А. Корчак. - С .84-86 : фото
Тітова, І. Вулиця Шелушкова / І. Тітова, Ю. Пекарчук. - С .87-90
Сидорчук, Ю. Вулиця Маршала Якубовського / Ю. Сидорчук. - С .91-94 : фото
Провулок Олександра Степановича Якубця . - С .97-98
УДК
ББК 63.3(4УКР-4ЖИТ)624.1
Рубрики: Друга світова війна--Історія--Україна, 1941 - 1945--Популярні видання
   Топоніміка--Вулиці--Житомир, місто--Популярні видання

   Житомир, місто--Друга світова війна--Георої та героїзм, 1941 - 1945 -- Популярні видання
    Житомир, місто--Топоніміка--Вулиці -- Популярні видання

Анотація: Учнівські роботи, відібрані за підсумками тематичного конкурсу серед учнів загальноосвітніх шкіл та гімназій Житомира про вулиці Житомира, що носять імена героїв Великої Вітчизняної війни. Кожна стаття містить біографічний матеріал про героя, чиє ім'я носить вулиця.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Жайворон, М. М. \уклад.\; Процюк, В. К. \уклад.\; Ремезов, О. П. \уклад.\
Примірників всього: 9
КР (1), АБ (4), ЧЗ (1), ФОНД (3)
Свободны: КР (1), АБ (4), ЧЗ (1), ФОНД (3)
Знайти схожі


2.
Шифр: apek/2007/1
   Журнал

Актуальні проблеми економіки [Текст] : наук. економ. журнал. - К. : Нац. акад. управління, 2000 - . - ISSN 19936788
2007р. N 1
Зміст:
Кавтиш, О. П. Шляхи формування корпоративних утворень в економічних системах сучасості / О. П. Кавтиш. - С.4-13
Чайка, В. В. Тенденции развития черной металлургии Украины как объекта инвестиций / В. В. Чайка. - С.13-26
Венгер, Л. А. Еволюція формування системи корпоративного управління: світовий досвід та українська практика / Л. А. Венгер. - С.26-34
Ковальчук, С. О. Дослідження ефективності маркетингових товарних стратегій швейних підприємств / С. О. Ковальчук. - С.34-41
Кудря, Я. В. Поведінковий аспект управління корпоративними підприємствами / Я. В. Кудря. - С.41-48
Кузьмін, О. Є. Дегресивні і прогресивні витрати в економічному оцінюванні виробничо- господарської діялності підприємств та інжинірингу / О. Є. Кузьмін, У. І. Когут. - С.48-63
Лапина, Н. Н. Система внутрихозяйственных экономических отношений в сельскохозяйственных предприятиях / Н. Н. Лапина. - С.63-69
Макаренко, И. О. Учет факторов экономического риска при принятии решений на предприятии / И. О. Макаренко. - С.69-76
Пашнюк, Л. О. Теоретичні аспекти адаптації підприємства до ринкових умов господарювання / Л. О. Пашнюк. - С.76-82
Сорокіна, Л. В. Роль актуальних пропорцій в управлінні безпечним розвитком підприємства / Л. В. Сорокіна. - С.82-91
Чайковська, В. П. Промислові підприємства України: проблеми і перспективи розвитку / В. П. Чайковська. - С.97-104
Товстиженко, О. В. Роль іноземних інвестицій в інтенсифікаціїї розвитку вітчизняного виробництва / О. В. Товстиженко. - С.104-109
Точилін, В. О. Моделі стратегічного планування: світовий досвід та практика впровадження / В. О. Точилін, І. С. Вербицький. - С.109-117
Голян, В. А. Еколого- економічні проблеми землекористування в Україні / В. А. Голян, А. І. Крисак. - С.117-125
Абакуменко, О. В. Сутність та механізм фінансового інжинірингу / О. В. Абакуменко. - С.125-131
Башлай, С. В. Злиття та приєднання в банківському секторі України / С. В. Башлай, О. В. Мірошниченко. - С.131-139
Зимовець, В. В. Фінансовий потенціал банківської системи України та ефективність його використання / В. В. Зимовець, Н. М. Шелудько. - С.139-156
Кузьменко, Є. С. Методика рейтинговой оценки надежности банков / Є. С. Кузьменко. - С.164-176
Зелински, В. Технико-экономические и математические оценки процессов искрения в коллекторах электромашин постоянного тока / В. Зелински. - С.176-182
Сєріков, А. В. Економіко- математичне моделювання необхідних умов участі банку в проектному фінансуванні підприємства / А. В. Сєріков, О. В. Марченко. - С.186-191
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Ковальчук, С. О.
    Дослідження ефективності маркетингових товарних стратегій швейних підприємств [Текст] / С. О. Ковальчук // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - К. : ВНЗ " Національна академія управління", 2007. - N 1. - С. 34-41
Рубрики: Ринок готового одягу--Україна
   Маркетингові товарні стратегії

   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
63.3(4УКР-4Ж)624.1
Ї 95


    Ковальчук, С. І.
    Вулиця Жуйка [Текст] / С.І. Ковальчук, Д. Будяшевська, К. Дятел; кер. А.М. Васильєва // Їх іменами названі вулиці Житомира : зб. учнівських робіт : до 60-річчя Перемоги у Великій Вітчизняній війні / уклад.: М.М. Жайворон, В. К. Процюк, О. П. Ремезов. - Житомир : Вид. газ. "Житомир", 2004. - С. 47-49 . - ISBN 5-7592-0558-7
ББК 63.3(4УКР-4Ж)624.1
Рубрики:
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Жайворон, М.М. \уклад.\; Процюк, В.К. \, уклад.\; Ремезов, О.П. \уклад.\; Будяшевська, Д.; Дятел, К.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

5.
Шифр: mvuk/2007/5
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2007р. N 5
Зміст:
Головкіна, Н. Рекламна аудиторія: чому важливо розуміти поведінку покупця? / Н. Головкіна. - С.4-10. - Бібліогр. в конці ст.
Фарат, О. Підвищення конверсії відвідувачів: ефективність сайту з точки зору пошукової оптимізації / О. Фарат, Д. Лалак. - С.11-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Кочкіна, Н. Оцінка ефективності рекламної кампанії: вдосконалення наявної методики / Н. Кочкіна. - С.16-18
Захаренко-, Анжела. Рекламні посередники на регіональному ринку товарів та послуг / Селезньова А. Захаренко-. - С.19-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Решетнікова, Г. Визначення профілю цільового сегмента за допомогою дерева рішень / Г. Решетнікова, А. Жидков. - С.24-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковальчук, С. Роль маркетингових досліджень у впровадженні сучасних банківських технологій та технологій продажів на нетрадиційних ринках збуту (на прикладі сільського населення Хмельницької області) / С. Ковальчук. - С.28-35
Кравченко, В. Сучасні страндарти ризик- менеджменту: основа дієвої системи управління маркетинговими ризиками компанії / В. Кравченко. - С.36-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Норіцина, Н. Маркетингове ціноутворення як чинник прибуткової діяльності підприємства / Н. Норіцина. - С.41-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Пилипчук, В. Мультибрендовий формат торгівлі на ринку спортивних товарів України / В. Пилипчук, В. Логвінова. - С.44-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Новікова, И. Дев'ять життів споживача. Глобальне дослідження поведінки споживачів в Інтернеті від мережі Proximity Worldwide / И. Новікова. - С.49-50
Личова, Г. Міжнародний імідж України очима американських екпертів / Г. Личова. - С.51-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Міхолап, С. Регіональні особливості зовнішньоекономічної діяльності підприємств республіки Білорусь / С. Міхолап. - С.55-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Віктор, Ян. Євромаркетинг як навчальний предмет на факультеті менеджменту і маркетингу в Польщі / Ян Віктор. - С.64-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Старостіна, А. Сучасні технології підготовки маркетологів в Україні / А. Старостіна. - С.68-70
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
336(075.8)
К 56


    Ковальчук, С. В.
    Фінанси [] : навч. посібник / С. В. Ковальчук, І. В. Форкун. - Л. : Новий Світ-2000, 2006. - 568 с. : табл. - (Вища освіта в Україні). - Бібліогр. в кінці розд. - Бібліогр.: с. 542-567. - Термінол. слов.: с. 542-561. - ISBN 966-7827-77-1 : 058.00 грн
УДК
ББК 65.26я73
Рубрики: Фінанси загальні
   
Кл.слова (ненормовані):
фінансова система -- фінансова політика -- фінансове планування -- фінансовий контроль -- державні фінанси -- бюджет -- бюджетна система -- державний бюджет -- податки -- податкова система -- місцеві фінанси -- державні цільові фонди -- державний кредит -- державний борг -- страхування -- страховий ринок -- фінансовий ринок -- міжнародні фінанси
Анотація: Формування та становлення фінансових відносин та фінансової системи України.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Форкун, І.В.
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

7.


    Ковальчук, С.
    Роль маркетингових досліджень у впровадженні сучасних банківських технологій та технологій продажів на нетрадиційних ринках збуту (на прикладі сільського населення Хмельницької області) [] / С. Ковальчук // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 5. - С. 28-35 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг
   
Кл.слова (ненормовані):
банківський сектор економіки -- маркетингові дослідження

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

8.
Шифр: mvuk/2008/1
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2008р. N 1
Зміст:
Демчик, С. Митна вартість: підходи що до визначення / С. Демчик. - С.4-5
Сокол, М. Прогнози ринку легкових автомобілів на 2008-2010 роки (прогнози продажів учасників ринку, модель конкуренції на ринках легкових автомобілів України( / М. Сокол. - С.5-8
Бондарчук, О. В пошуках успішних рішень: маркетингові дослідження для автомобільної галузі / О. Бондарчук. - С.8-9
Головкіна, Н. Сучасні тенденції розвитку персонального продажу: аналіз, практика, управління / Н. Головкіна. - С.9-15. - Л-ра: с. 15
Галіцин, В. Оптимальне планування процесу розміщення рекламних повідомлень / В. Галіцин, В. Дем'яненкоС. Потапенко. - С.16-19. - Л-ра: с. 19
Гладунов, О. Практичний досвід формування регіональної інноваційної системи / О. Гладунов. - С.20-25. - Л-ра: с. 25 : граф.
Ковач, О. Ставлення населення регіону до екологічної проблематики : (за результатами маркетингових дослідження у Закарпатської області) / О. Ковач. - С.26-32. - Л-ра: с. 32 : табл.
Іванова, Л. Дослідження сучасного стану ринку готельних послуг в Україні / Л. Іванова. - С.33-38. - Л-ра: с. 38 : табл.
Ковальчук, С. Дослідження ринку страхових послуг: сегмент фізичні особи / С. Ковальчук, В. БастричевЄ. Забурмеха. - С.39-44 : табл.
Яшкіна, О. Використання кластерного аналізу в процесі сегментування респондентів / О. Яшкіна. - С.45-48. - Л-ра: с. 48
Бровченко, В. Холістична парадигма маркетингу / В. Бровченко. - С.49-50. - Л-ра: с. 50
Пригожина, Анжела. Райффазен Банк Аваль: досвід корпоративних комунікацій / А. Пригожина. - С.51-57
Гардис, фон Дитрих. Викладання маркетингу: співпраця КНЕУ та Бременського університету / фон Дитрих Гардис. - С.58-60
Едвардз, Джуліан. Саморегулювання бізнесу / Д. Едвардз. - С.61-68
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Ковальчук, С.
    Як "літературний помічник" допомагає виховувати вдумливого читача [] / С. Ковальчук, О. Ковальчук // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах : наук.-метод. та літ.-мист. журнал. - 2008. - N 6. - С. 48-51
Рубрики: викладання предметів--українська література--Овруч--Овруцький р-н--Житомирська обл.
   Овруч Овруцького рну Житомирської обл.--Середня освіта--викладання предметів--українська література
Кл.слова (ненормовані):
вчителі Житомирщини
Анотація: Сергій Ковпальчук, учитель української мови та літератури, <заслужений учитель України>; Ольга Ковальчук, учитель зарубіжної літератури м. Овруч Житомирської області

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Ковальчук, О.; Початкові і середні школи 12.03

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

10.


    Ковальчук, С.
    Дослідження ринку страхових послуг: сегмент фізичні особи [] / С. Ковальчук, В. Бастричев, Є. Забурмеха // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 1. - С. 39-44 : табл. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Страхування
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Бастричев, В.; Забурмеха, Є.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-39 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)