Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Пилипчук, В.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-34 
1.
Шифр: mvuk/2007/1
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2007р. N 1
Зміст:
Зав'ялова, Г. В. Практика оподаткування транспортного засобу / Г. В. Зав'ялова. - С.8-9
Яковлева, М. Програми лояльності бренду SKODA в Україні / М. Яковлева. - С.10-11
Сокол, М. Стратегія просуваня автомобілів HYUNDAI в Україні / М. Сокол. - С.11-16
Омельчук, О. Ефективний продавець-консультант як чинник зростання продажу в автосалонах / О. Омельчук. - С.17-20
Масієнко, Ю. Автомобіль - елемент стилю життя? Мотивація та бар"єри у виборі автомобілів київськими споживачами / Ю. Масієнко. - С.21-22
Раупов, Р. Телекомунікаційні технології на ринку маркетингових комунікацій України / Р. Раупов. - С.23-27
Гаврилова, І. Ринок косметики: сегментація перемагає / І. Гаврилова. - С.30-31
Ажнюк, Ю. Інтернет для оптимального вибору пасажирських залізничних подорожей / Ю. Ажнюк, І. Чучка. - С.32-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Шумейко, В. Тенденції у формуванні маркетингової товарної політики олійно- жирових підприємств / В. Шумейко. - С.36-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладунов, О. Регіональний аспект інноваційної діяльності / О. Гладунов. - С.40-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Добривечір, А. Незалежний аудит як спосіб переконання в об"єктивності медіадосліджень / А. Добривечір. - С.44-45
Дочинець, Н. Дослідження конс"юмеристських настроїв та ставлення громадян до державних органів із захисту прав споживачів у Закарпатській області / Н. Дочинець. - С.46-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Пилипчук, В. Професійні компетенції бакалаврів із маркетингу / В. Пилипчук, Т. Примак, І. Лилик. - С.52-59
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: mvuk/2007/2
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2007р. N 2
Зміст:
Лилик, І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2006: експертна оцінка та аналіз УАМ / І. Лилик. - С.4-7
Буковинський студентський фестиваль реклами: перший діалог між маркетинг- освітою та бізнесом у регіоні. - С.10-12
Фарат, О. Перспективність технологій пошукового просування / О. Фарат, Д. Лалак. - С.14-20
Діброва, Т. Реалії ринку інтернет- реклами в Україні / Т. Діброва. - С.21-24
Гаврилова, І. Як правильно написати дослідницький бриф / І. Гаврилова. - С.28-29
Дідківська, Л. Розвиток власних торговельних марок у конкурентному процесі / Л. Дідківська. - С.30-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Лошенюк, І. Розвиток торговельної мережі на буковині: проблеми, шляхи, рішення / І. Лошенюк. - С.36-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Старостіна, А. Урахування зовнішньоекономічних ризиків під час оцінювання привабливості міжнародних товарних ринків / А. Старостіна. - С.40-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Окландер, М. Особливості маркетингової системи підприємства залізничого транспорту / М. Окландер, І. Жарська. - С.45-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Гриценко, С. Стратегія випереджального розвитку транспортно- логістичних кластерів в Україні / С. Гриценко. - С.56-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Пилипчук, В. Професійні компетенції магістрів із маркетингу / В. Пилипчук. - С.61-65
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: mvuk/2007/5
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2007р. N 5
Зміст:
Головкіна, Н. Рекламна аудиторія: чому важливо розуміти поведінку покупця? / Н. Головкіна. - С.4-10. - Бібліогр. в конці ст.
Фарат, О. Підвищення конверсії відвідувачів: ефективність сайту з точки зору пошукової оптимізації / О. Фарат, Д. Лалак. - С.11-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Кочкіна, Н. Оцінка ефективності рекламної кампанії: вдосконалення наявної методики / Н. Кочкіна. - С.16-18
Захаренко-, Анжела. Рекламні посередники на регіональному ринку товарів та послуг / Селезньова А. Захаренко-. - С.19-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Решетнікова, Г. Визначення профілю цільового сегмента за допомогою дерева рішень / Г. Решетнікова, А. Жидков. - С.24-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковальчук, С. Роль маркетингових досліджень у впровадженні сучасних банківських технологій та технологій продажів на нетрадиційних ринках збуту (на прикладі сільського населення Хмельницької області) / С. Ковальчук. - С.28-35
Кравченко, В. Сучасні страндарти ризик- менеджменту: основа дієвої системи управління маркетинговими ризиками компанії / В. Кравченко. - С.36-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Норіцина, Н. Маркетингове ціноутворення як чинник прибуткової діяльності підприємства / Н. Норіцина. - С.41-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Пилипчук, В. Мультибрендовий формат торгівлі на ринку спортивних товарів України / В. Пилипчук, В. Логвінова. - С.44-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Новікова, И. Дев'ять життів споживача. Глобальне дослідження поведінки споживачів в Інтернеті від мережі Proximity Worldwide / И. Новікова. - С.49-50
Личова, Г. Міжнародний імідж України очима американських екпертів / Г. Личова. - С.51-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Міхолап, С. Регіональні особливості зовнішньоекономічної діяльності підприємств республіки Білорусь / С. Міхолап. - С.55-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Віктор, Ян. Євромаркетинг як навчальний предмет на факультеті менеджменту і маркетингу в Польщі / Ян Віктор. - С.64-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Старостіна, А. Сучасні технології підготовки маркетологів в Україні / А. Старостіна. - С.68-70
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Пилипчук, В.
    Професійні компетенції бакалаврів із маркетингу [] / В. Пилипчук, Т. Примак, І. Лилик // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 1. - С. 52-59 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг
   
Кл.слова (ненормовані):
економічна освіта "бакалавр- магістр" -- маркетинг

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Примак, Т.; Лилик, І.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

5.


    Пилипчук, В.
    Професійні компетенції магістрів із маркетингу [] / В. Пилипчук // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 2. - С. 61-65 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг
   
Кл.слова (ненормовані):
фахівці із маркетингу

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

6.


    Пилипчук, В.
    Мультибрендовий формат торгівлі на ринку спортивних товарів України [] / В. Пилипчук, В. Логвінова // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 5. - С. 44-48. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Бренди
   
Кл.слова (ненормовані):
ринок спортивних товарів

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Логвінова, В.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

7.
Шифр: mvuk/2008/2
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2008р. N 2
Зміст:
Положенння про іспити кваліфікаційного комітету української асоціації маркетингу. - С.4-10
Лилик, І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2007 року: експертна оцінка та аналіз УАМ / І. Лилик. - С.18-22 : табл.
Головкіна, Н. Персоналізація маркетингових комунікацій: новий стратегічний простір / Н Головкіна. - С.27-33. - Л-ра: с. 33
Старицький, Т. Мерчендайзинг як інструмент отримання додаткового прибутку / Т. Старицький, О. Старицька. - С.34-38. - Л-ра: с. 38 : табл.
Романюха, С. Нейромаркетинг. Застосування метаморфної моделі Дж. Залтмана (ZMET) у вивченні споживчих реакцій, намірів і очікувань / С. Романюха. - С.39-43. - Л-ра: с. 43
Ткаченко, Т. Ринок послуг з організації виставок та ярмарків в Україні: стан та проблеми розвитку / Т. Ткаченко, Т. Дупляк. - С.44-49 : табл.
Антонюк, К. Просування на ринку морозива: торговельна марка чи товарна категорія / К. Антонюк. - С.50-55
Полонець, В. Формування маркетингових стратегій росту на ринку лакофарбових матеріалів України / В. Полонець. - С.56-60. - Л-ра: с. 60
Пилипчук, В. Сучасні бізнес- тенденції та розвиток маркетингу вітчизняних компаній / В. Пилипчук. - С.61-67. - Л-ра: с. 67
Хамідова, А. Соціально відповідальний маркетинг підприємств: огляд нормативної бази / А. Хамідова. - С.68-69. - Л-ра: с. 69
Всеукраїнська студентська олімпіада з маркетингу у Донецьку. - С.70-71
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: mvuk/2008/3
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2008р. N 3
Зміст:
Посадові функції (обов'язки) маркетолога, базовий рівень- фахівець відділу / Кваліфікаційний комітет УАМ. - С.12
Посадові функції (обов'язки) маркетолога, управлінський рівень / Кваліфікаційний комітет УАМ. - С.13-14
Дайновський, Ю. Репрезентативність маркетингових досліджень: підходи та критерії / Ю. Дайновський. - С.18-22. - Л-ра: с. 22 : граф.
Ткаченко, Т. Інтернет технології у виставковій діяльності / Т. Ткаченко, Т. Дупляк. - С.23-28. - Л-ра: с. 28 : табл.
Окландер, М. Комплекс інтернет- комунікацій у маркетингу / М. Окландер, І. Литовченко. - С.29-35. - Л-ра: с. 35 : табл.
Бісвас, Парімал Чандра. Управління персоналом на іноземних підприємствах в Україні / Парімал Чандра Бісвас. - С.36-39. - Л-ра: с. 39
Пилипчук, В. Формування та тенденції розвитку мережевого маркетингу / В. Пилипчук. - С.40-45. - Л-ра: с. 45
Маліч, Ю. Маркетингові альянси у стратегіях інноваційного розвитку підприємств / Ю. Маліч. - С.46-52. - Л-ра: с. 52 : табл.
Юдіна, Н. Неймінг та створення нового бренду на ринку продуктів тваринництва / Н. Юдіна, М. Терещенко. - С.53-56. - Л-ра: с. 56
Родинне становище середнього класу в Україні та Росії: сучасне і майбутнє. - С.57-60 : табл.
Ходько, Н. Середній клас в Україні: погляд дослідників будівельних ринків / Н. Ходько, В. Пасічник. - С.61-65. - Л-ра: с. 65
Решетнікова, І. Логістична послуга як об'єкт маркетингової діяльності / І. Решетнікова. - С.68-70
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Пилипчук, В.
    Сучасні бізнес-тенденції та розвиток маркетингу вітчизняних компаній [] / В. Пилипчук // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 2. - С. 61-67. - Л-ра: с. 67 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг--Теорія маркетингу
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

10.


    Пилипчук, В.
    Формування та тенденції розвитку мережевого маркетингу [] / В. Пилипчук // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 3. - С. 40-45. - Л-ра: с. 45 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-34 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)