Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Сисоєва, С.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-18 
1.


    Сисоєва, С.
    Роль освіти в сучасному світі [] / С. Сисоєва // Рідна школа. - 2008. - N 11. - С. 3-6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Організація освіти в Україні

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

2.
Шифр: rish/2010/11
   Журнал

Рідна школа [Текст]. - К. : Фенікс, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Виходит раз на два місяця
2010р. N 11
Зміст:
Сисоєва, С. Інтерактивні технології навчання дорослих / С. Сисоєва. - С.3-8. - Л-ра в кінці ст.
Міщенко, В. Зарубіжний досвід та вітчизняні актуалітети організації неперервної освіти / В. Міщенко. - С.9-16. - Л-ра в кінці ст.
Кушнір, В. Педагогічні умови формування творчих умінь математично обдарованих учнів / В. Кушнір, Г. КушнірН. Рожкова. - С.17-22. - Л-ра в кінці ст.
Редько, В. Засоби формування іншомовної комунікативної компетенції у змісті шкільних підручників з іноземних мов / В. Редько. - С.23-32. - Л-ра в кінці ст.
Матяш, Н. Кореляційний підхід до створення методичної системи навчання біології / Н. Матяш. - С.33-36. - Л-ра в кінці ст.
Назаренко, Т. Формування системи географічних понять у старшокласників / Т. Назаренко, Н. Шиліна. - С.37-40. - Л-ра в кінці ст.
Муранова, Н. Гарантом якості професійного навчання мають стати державні стандарти / Н. Муранова. - С.41-44. - Л-ра в кінці ст.
Локшин, В. Формування професійної компетентності майбутніх менеджерів соціокультурної сфери у ВНЗ / В. Локшин. - С.45-49. - Л-ра в кінці ст.
Смірнова, О. Методичні аспекти підготовки майбутніх учителів історії до інноваційної педагогічної діяльності / О. Смірнова. - С.50-53. - Л-ра в кінці ст.
Столяренко, О. Проблема формування толерантних міжособистісних стосунків у молодіжному середовищі / О. Столяренко. - С.54-60. - Л-ра в кінці ст.
Задорожній, А. Моделювання ціннісно-смислової картини світу молодшого школяра: пошук підходів / А. Задорожній. - С.60-64. - Л-ра в кінці ст.
Порох, Л. Система діагностики та моніторингу психологічного розвитку учнів як запорука успішної навчально-виховної роботи гімназії / Л. Порох, М. Наровлянська. - С.65-68. - Л-ра в кінці ст.
Романовський, О. Корпоративна культура вищого навчального закладу / О. Романовський, Ю. РомановськаО. Романовська. - С.69-74. - Л-ра в кінці ст.
Шеверун, Н. До проблем змісту іншомовної освіти у загальноосвітніх навчальних закладах Польщі / Н. Шеверун. - С.75-78. - Л-ра в кінці ст.
Ничкало, Н. Педагогіка мистецтва у контексті творчого розвитку суб'єктів освітнього процесу / Н. Ничкало. - С.79-80
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Сисоєва, С.
    Інтерактивні технології навчання дорослих [] / С. Сисоєва // Рідна шк. - 2010. - N 11. - С. 3-8. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Методи навчання

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

4.
Шифр: shos/2011/2
   Журнал

Шлях освіти [Текст]. - К. : Пед. преса, 1995 - . - Виходить кожного кварталу
2011р. N 2
Зміст:
Кононенко, В. І. Мовно-культурні процеси в освітньому просторі / В. І. Кононенко. - С.2-5. - Л-ра в кінці ст.
Сисоєва, С. О. Освіта як об'єкт дослідження / С. О. Сисоєва. - С.5-11. - Л-ра в кінці ст.
Хриков, Є. М. Педагогічні умови як складова наукових знань / Є. М. Хриков. - С.11-15
Онищук, Л. А. Фундаментальність - категорія якості освіти та освіченості сучасної людини / Л. А. Онищук. - С.15-19. - Л-ра в кінці ст.
Першукова, О. О. Іноземні мови у формуванні світогляду американських школярів / О. О. Першукова. - С.20-26. - Л-ра в кінці ст.
Носенко, Е. Л. Погляд на проблеми модернізації освіти крізь призму існуючої ієрархії позитивних цінностей і рис особистості педагогів та студентів / Е. Л. Носенко. - С.26-28. - Л-ра в кінці ст.
Волик, Л. В. Комп'ютерна анімація як еволюційний інструментарій медіаосвіти / Л. В. Волик. - С.29-33. - Л-ра в кінці ст.
Березівська, Л. Д. Статут єдиної школи (1919) як проект диференційованого підходу до розвитку шкільної освіти в Україні / Л. Д. Березівська. - С.34-37. - Л-ра в кінці ст.
Джус, О. В. Ціннісні імперативи творчої спадщини Софії Русової у контексті сучасних націотворчих процесів в Україні / О. В. Джус. - С.38-40. - Л-ра в кінці ст.
Міхно, О. П. Проблема формування національної самосвідомості в публікаціях С. Русової в журналі "Світло" (1910 - 1914 рр.) / О. П. Міхно. - С.41-44. - Л-ра в кінці ст.
Ільїн, В. В. Григорій Сковорода як відповідь на виклик епохи / В. В. Ільїн, Л. І. Ткаченко. - С.44-47
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.


    Сисоєва, С. О.
    Освіта як об'єкт дослідження [] / С. О. Сисоєва // Шлях освіти. - 2011. - N 2. - С. 5-11. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Освіта--Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
Шифр: rish/2012/4/5
   Журнал

Рідна школа [Текст]. - К. : Фенікс, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Виходит раз на два місяця
2012р. N 4/5
У змісті:
Васянович, Григорій. На джерельних краплях : [вірші] / Г. Васянович. - С.80
Кремень, В. Інноваційність і освіта / В. Кремень. - С.7-12
Андрущенко, В. "Педагогічна матриця" української освіти: її значення для України і європейського світу / В. Андрущенко. - С.13-18
Зязюн, І. Немає педагогіки без педагога... / І. Зязюн. - С.19-23
Ничкало, Н. Філософія педагогіки серця Яна Павла ІІ / Н. Ничкало. - С.24-31. - Л-ра в кінці ст.
Дем'яненко, Н. Підготовка педагогічних кадрів: пошук інноваційної моделі / Н. Дем'яненко. - С.32-38. - Л-ра в кінці ст.
Адаменко, о. Особливості і тенденції розвитку педагогічної науки в Україні у другій половині ХХ століття / о. Адаменко, В. Курило. - С.39-43. - Л-ра в кінці ст.
Огнев'юк, В. Освітологія - науковий напрям іетегрованого дослідження сфери освіти / В. Огнев'юк, С. Сисоєва. - С.44-51. - Л-ра в кінці ст.
Завалевський, Ю. Управління процесом професійного зростання вчителя / Ю. Завалевський. - С.52-57. - Л-ра в кінці ст.
Вербицький, В. Модернізація позашкільної освіти України: орієнтир на Болонський процес / В. Вербицький. - С.59-63. - Л-ра в кінці ст.
Максимова, Н. Роль школи у формуванні позитивних дитячо-батьківських стосунків у родині / Н. Максимова, Л. Порох. - С.64-68. - Л-ра в кінці ст.
Гуржій, А. Новий підручник для майбутніх фахівців з практичної психології та соціальної роботи / А. Гуржій. - С.69-70
Визнаний авторитет у царині педагогіки : до ювілею Олександри Савченко. - С.71-72
Фундаменталізація змісту навчання - стратегічний напрям розвитку освіти ХХІ століття. - С.73-74
Штурмак, Л. "Мальовнича країна - футбольна країна" : всеукраїнський конкурс з квітникарства та ландшафтного дизайну позашкільних і загальноосвітніх навчальних закладів / Л. Штурмак. - С.75-76
Соломаха, С. На варті збереження національних художніх традицій / С. Соломаха. - С.77-79
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Огнев'юк, В.
    Освітологія - науковий напрям іетегрованого дослідження сфери освіти [] / В. Огнев'юк, С. Сисоєва // Рідна шк. - 2012. - N 4/5. - С. 44-51. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Освіта --Україна

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Сисоєва, С.

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

8.
Шифр: rish/2012/12
   Журнал

Рідна школа [Текст]. - К. : Фенікс, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Виходит раз на два місяця
2012р. N 12
Зміст:
Бех, І. Рефлексивно-експліцитний метод у вихованні особистості / І. Бех. - С.3-7. - Л-ра в кінці ст.
Сисоєва, С. Суспільство і особистість: гармонізація розвитку / С. Сисоєва. - С.8-12. - Л-ра в кінці ст.
Редько, В. Концепція підручників з іноземних мов для основної школи (5 - 9-ті класи) / В. Редько. - С.13-20
Пасічник, О. Особливості репрезентації гендерних стереотипів у змісті вітчизняних підручників з англійської мови / О. Пасічник. - С.21-27. - Л-ра в кінці ст.
Онопрієнко, В. Практично-просвітницька і виховна функції андрагогіки / В. Онопрієнко. - С.28-32. - Л-ра в кінці ст.
Цвєткова, Г. Професійно-педагогічне самовдосконалення викладачів ВНЗ: специфіка, структура, етапи / Г. Цвєткова. - С.33-38. - Л-ра в кінці ст.
Шапран, Ю. Педагогічне моделювання у процесі формування професійної компетентності майбутнього вчителя біології / Ю. Шапран. - С.39-43. - Л-ра в кінці ст.
Прокоф'єва, М. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів / М. Прокоф'єва. - С.44-48. - Л-ра в кінці ст.
Набока, О. Організаційно-педагогічні умови застосування професійно-орієнтованих технологій навчання у фаховій підготовці майбутніх економістів / О. Набока. - С.48-53. - Л-ра в кінці ст.
Кравченко, О. Медсестринська етика у вимірах педагогічної дії / О. Кравченко. - С.54-56. - Л-ра в кінці ст.
Піддубна, О. Системний аналіз передісторії дитячого оздоровчого табору "Артек" : кінець XVIII - перша чверть XX ст. / О. Піддубна. - С.57-61. - Л-ра в кінці ст.
Дубасенюк, О. Проблема становлення і розвитку науково-педагогічних шкіл / О. Дубасенюк, О. Антонова. - С.65-71
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Сисоєва, С.
    Суспільство і особистість: гармонізація розвитку [] / С. Сисоєва // Рідна шк. - 2012. - N 12. - С. 8-12. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Особистість--Виховання

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
Шифр: rish/2014/7
   Журнал

Рідна школа [Текст]. - К. : Фенікс, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Виходит раз на два місяця
2014р. N 7
Зміст:
Квіт, С. Лише спільними зусиллями можна досягти позитивних результатів у цій життєво необхідній справі / С. Квіт. - С.3-5
Гриневич, Л. Рівність полягає в тому, щоб до кожного ставитися особливо, а особливо - до наших дітей з особливими освітніми потребами / Л. Гриневич. - С.6-7
Сушкевич, В. Ресурс того, як можна розвивати дитину з особливими потребами, колосальний саме в дитинстві / В. Сушкевич. - С.8-10
Дзоз, В. На захист дитини має стати держава / В. Дзоз. - С.11
Бабічев, О. Основне завдання - допомогти студенту з особливими потребами інтегруватися в суспільство : (з досвіду роботи ЛНУ ім. Тараса Шевченка) / О. Бабічев. - С.12-13
Уманець, Г. Система післядипломної освіти керівних та педагогічних кадрів навчальних закладів спеціальної та інклюзивної освіти: досвід Донеччини / Г. Уманець. - С.14-15
Ленів, З. Підготовка висококваліфікованих кадрів для забезпечення якісної освіти дітям з порушенням психофізичного розвитку: інклюзивний аспект / З. Ленів. - С.16-17
Таргонський, Г. Досягнення та проблеми впровадження інклюзивної освіти в навчальних закладах Рівненщини: управлінський аспект / Г. Таргонський. - С.18-19
Загрева, В. Основні завдання щодо забезпечення якісних освітніх послуг дітям з особливими потребами: досвід Волині / В. Загрева. - С.20-22
Луценко, Л. "Стіна нерозуміння" для людини з вадами слуху - проблема всього суспільства / Л. Луценко. - С.23
Король, І. З досвіду роботи Тернопільського обласного навчально-реабілітаційного центру / І. Король. - С.24-25
Коморна, В. Основне питання інклюзії - врегулювання нормативно-правової бази / В. Коморна. - С.26
Яковенко, О. Проблема ранньої діагностики та кваліфікованої допомоги дітям з особливими потребами / О. Яковенко. - С.27
Шлях до знань дітям зі зниженим зором. - С.28
Красняков, Є. Парламентські слухання щодо питання освіти, охорони здоров'я та соціального забезпечення дітей з порушеннями психофізичного розвитку: аналіз представницького складу учасників / Є. Красняков, С. Кузнєцова. - С.29-31
Топузов, О. Педагогічна прогностика: теоретико-методична основа прогнозування розвитку педагогічних наук і педагогічної практики / О. Топузов. - С.32-37. - Л-ра в кінці ст.
Дем'яненко, Н. Всеукраїнські Морозівські педагогічні читання в науковій концепції Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова / Н. Дем'яненко. - С.38-41
Бондар, Л. В. О. Сухомлинський про підручник як засіб розумового розвитку молодших школярів / Л. Бондар. - С.42-46. - Л-ра в кінці ст.
Шумбар, О. Моральне виховання важких дітей у контексті гуманістичних поглядів В. О. Сухомлинського / О. Шумбар. - С.47-51. - Л-ра в кінці ст.
Грабовий, А. Дослідницька діяльність учнів з хімії в загальноосвітніх навчальних закладах / А. Грабовий. - С.52-57. - Л-ра в кінці ст.
Сіренко, А. Особливості дослідження рівнів сформованості у старших дошкільників упевненості в собі у груповій діяльності / А. Сіренко. - С.58-63. - Л-ра в кінці ст.
Решетняк, В. Сільська школа: проблеми і бачення перспектив / В. Решетняк. - С.64-67. - Л-ра в кінці ст.
Життя, осяяне мистецтвом : до ювілею Олени Отич. - С.68-69
Сисоєва, С. Дослідження культурологічних проблем освіти українськими та польськими вченими / С. Сисоєва. - С.71-78. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-10    11-18 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)