Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Хельде, А.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
Шифр: mire/2016/9
   Журнал

Маркетинг и реклама [Текст]. - Х. : Студцентр, 1996 - . - Періодичність f1
2016р. N 9
Зміст:
Титарчук, А. Каждое событие - это "отдельная история" / А. Титарчук. - С.18-19
Соловьев, А. Перфоманс-маркетинг: представление, которое работает / А. Соловьев. - С.20-25
Ромат, Е. Адвергейминг: понятие и основные типы / Е. Ромат. - С.38-46. - Лит. в конце ст.
Юрчак, А. Стандарты В2В - начинаем! / А. Юрчак. - С.47-51
Хельде, А. Противоречивость рекламных коммуникаций / А. Хельде. - С.52-59. - Лит. в конце ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Хельде, А.
    Противоречивость рекламных коммуникаций [] / А. Хельде // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 9. - С. 52-59. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Реклама--Комунікації
Кл.слова (ненормовані):
рекламні комунікації -- рекламные коммуникации -- психологія рекламної діяльності -- психология рекламной деятельности -- соціальна орієнтованість -- социальная ориентированность

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)