Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Топузов, О. М.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-13 
1.
Шифр: pips/2014/1
   Журнал

Педагогіка і психологія. Вісник АПН України [Текст]. - К. : Пед. преса, 1993 - . - ISSN 23040629. - Виходить кожного кварталу
2014р. N 1
Зміст:
Скільський, Д. М. Освітньо-виховні проблеми у творах Т. Г. Шевченка / Д. М. Скільський. - С.5-11. - Л-ра в кінці ст.
Бех, І. Д. Інноваційна виховна технологія: сутнісні положення і шляхи реалізації / І. Д. Бех. - С.12-17. - Л-ра в кінці ст.
Петрочко, Ж. В. Соціально-педагогічні виховні технології у викликах часу / Ж. В. Петрочко. - С.17-24. - Л-ра в кінці ст.
Мельник, О. В. Післяіндустріальний світ: нові виклики до професійної орієнтації дітей та учнівської молоді / О. В. Мельник. - С.24-30. - Л-ра в кінці ст.
Алєксєєнко, Т. Ф. Доброчинність як засіб формування соціально значущих якостей особистості: теоретико-методологічний аспект / Т. Ф. Алєксєєнко. - С.31-37. - Л-ра в кінці ст.
Назаренко, Г. А. Використання сучасних виховних технологій у процесі ціннісного становлення учнівської молоді / Г. А. Назаренко. - С.37-44. - Л-ра в кінці ст.
Гуржій, А. М. Електронні підручники, аудіовізуальні електронні засоби і охорона здоров'я учнів / А. М. Гуржій, О. М. Топузов В. П., Дідковський І. В. Волинський В. П. - С.45-50. - Л-ра в кінці ст.
Гірний, О. І. Проблема творчості у навчанні / О. І. Гірний, М. М. Савчин. - С.51-56. - Л-ра в кінці ст.
Овдієнко, Л. Н. Соціально-історична сутність освіти: сучасний вимір / Л. Н. Овдієнко. - С.56-63. - Л-ра в кінці ст.
Янченко, Т. В. Біхевіоризм Дж. Уотсона як підгрунтя розвитку педології / Т. В. Янченко. - С.64-71. - Л-ра в кінці ст.
Михайленко, Л. А. Становлення і розвиток медичної освіти з підготовки сімейних лікарів у США: історія та сучасність / Л. А. Михайленко. - С.72-79. - Л-ра в кінці ст.
Леонтьєва, І. В. Теорія особистості О. Ф. Лазурського / І. В. Леонтьєва. - С.80-87. - Л-ра в кінці ст.
Карпенко, О. В. Реформування системи надання освітніх послуг: досвід Фінляндії / О. В. Карпенко, Є. Ф. Демида. - С.88-98. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.


    Гуржій, А. М.
    Електронні підручники, аудіовізуальні електронні засоби і охорона здоров'я учнів [] / А. М. Гуржій, О. М. Топузов, В. П., Дідковський І. В. Волинський В. П. // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the APS of Ukraine. - 2014. - N 1. - С. 45-50. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
Рубрики: Електронні підручники--Загальноосвітні школи
   Охорона здоров'я


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Топузов, О. М.; Волинський В. П., В. П., Дідковський І. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: pips/2014/2
   Журнал

Педагогіка і психологія. Вісник АПН України [Текст]. - К. : Пед. преса, 1993 - . - ISSN 23040629. - Виходить кожного кварталу
2014р. N 2
Зміст:
Кремень, В. Г. Про діяльність НАПН України у 2013 р. та завдання на 2014 р.: доповідь на загальних зборах НАПН України / В. Г. Кремень. - С.5-13
Луговий, В. І. Становлення системи основних понять і категорій компетентністного підходу в умовах парадигмальних змін в освіті / В. І. Луговий, О. М. СлюсаренкоЖ. В. Таланова. - С.14-24. - Л-ра в кінці ст.
Савченко, О. Я. Упровадження компетентністного підходу в початкову освіту: здобутки і нерозв'язані проблеми / О. Я. Савченко. - С.25-32. - Л-ра в кінці ст.
Локшина, О. І. Компетентнісна ідея в зарубіжній освіті: успіхи та проблеми реалізації / О. І. Локшина. - С.33-40. - Л-ра в кінці ст.
Ільченко, В. Р. Компетентністна модель освітньої галузі як неодмінна умова ефективної освіти / В. Р. Ільченко. - С.41-46. - Л-ра в кінці ст.
Бех, І. Д. Феномен одухотворення навчального змісту як виховний засіб / І. Д. Бех. - С.47-51. - Л-ра в кінці ст.
Гуржій, А. М. Створення електронних підручників: проблеми і завдання / А. М. Гуржій, О. М. ТопузовВ. П. Волинський. - С.52-57. - Л-ра в кінці ст.
Татенко, В. О. Суб'єктна парадигма в українській та російській психології: історія, проблеми, перспективи розвитку / В. О. Татенко. - С.57-67. - Л-ра в кінці ст.
Дічек, Н. П. Методологічні аспекти модернізації вітчизняних історико-педагогічних досліджень / Н. П. Дічек. - С.67-75. - Л-ра в кінці ст.
Мельник, О. В. Почуття самодостатності як чинник професійного успіху особистості на ринку праці / О. В. Мельник. - С.76-83. - Л-ра в кінці ст.
Бондар, Л. С. Дидактичні засади підручникотворення для школи першого ступеня (40 - 80-ті рр. ХХ ст.) / Л. С. Бондар. - С.84-90. - Л-ра в кінці ст.
Карпенко, О. В. Децентралізація надання освітніх послуг школами Фінляндії / О. В. Карпенко, Є. Ф. Демида. - С.91-98. - Л-ра в кінці ст.
Бех, І. Д. Формування людини не лише розумної, а передусім духовної / І. Д. Бех, О. В. Мельник. - С.99-101
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Гуржій, А. М.
    Створення електронних підручників: проблеми і завдання [] / А. М. Гуржій, О. М. Топузов, В. П. Волинський // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the APS of Ukraine. - 2014. - N 2. - С. 52-57. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
Рубрики: Електронні підручники--Загальноосвітні школи

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Топузов, О. М.; Волинський, В. П.

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
373.5:911.2
К65


   
    Концепція географічної освіти в основній школі [] / Нац. акад. пед. наук України, Ін-т педагогіки ; [за заг. ред. О. М. Топузова та ін.]. - К. : Пед. думка, 2014. - 29, [1] с. : сх. - Ім. покажч.: с. 29. - ISBN 978-966-644-367-3 : 17.00 грн
УДК
ББК 74.262.6
Рубрики: Географія--Навчання--Загальноосвітні школи--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
географічна освіта -- географическое образование -- шкільна географія -- школьная география -- географічна культура -- географическая культура -- методологія географічної освіти -- методология географического образования -- дидактика географічної освіти -- дидактика географического образования
Анотація: Інститут педагогіки НАПН України пропонує для широкого обговорення проект Концепції георафічної освіти в основній школі з метою залучення педагогічної громадськості до процесів перспективного формування основних освітніх документів у галузі цивільної географії.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Топузов, О. М. \ред.\; Надтока, О. Ф. \ред.\; Вішнікіна, Л. П. \ред.\; Доброскок, А. С. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України; Інститут педагогіки
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
Шифр: pips/2016/4
   Журнал

Педагогіка і психологія. Вісник АПН України [Текст]. - К. : Пед. преса, 1993 - . - ISSN 23040629. - Виходить кожного кварталу
2016р. N 4
Зміст:
Ляшенко, О. І. Стратегічні пріоритети розвитку загальноосвітньої школи України / О. І. Ляшенко. - С.5-10. - Л-ра в кінці ст.
Сухомлинська, О. В. Мета стратегії розвитку загальної середньої освіти / О. В. Сухомлинська. - С.11-13
Максименко, С. Д. Теоретико-методологічні проблеми особистісного розвитку учнів / С. Д. Максименко. - С.14-15
Топузов, О. М. Психолого-педагогічний експеримент як умова результативності реформування освіти / О. М. Топузов. - С.16-18
Засенко, В. В. Освіта "особливих" дітей: стан і перспективи розвитку / В. В. Засенко. - С.19-23. - Л-ра в кінці ст.
Сорочан, Т. М. Методологія змін у системі післядипломної педагогічної освіти / Т. М. Сорочан. - С.24-31. - Л-ра в кінці ст.
Луговий, В. І. Об'єктивне і суб'єктивне оцінювання якості освіти: світовий досвід для України / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.32-40. - Л-ра в кінці ст.
Трофименко, Л. І. Особистісний розвиток дітей дошкільного віку з тяжкими мовленнєвими розладами / Л. І. Трофименко. - С.41-46. - Л-ра в кінці ст.
Бабушко, С. Р. Вивчення дорослими іноземної мови у неформальному освітньому середовищі як засіб міжкультурного діалогу / С. Р. Бабушко, Л. С. Соловей. - С.47-54. - Л-ра в кінці ст.
Музиченко, І. В. Проблема співвідношення понять: "етнічна свідомість" та "національна свідомість" / І. В. Музиченко. - С.55-60. - Л-ра в кінці ст.
Андросович, К. А. Методичне зебезпечення супроводу процесу соціалізації обдарованих старшокласників в умовах інтернет-середовища / К. А. Андросович. - С.61-64. - Л-ра в кінці ст.
Кузнецов, Ю. Б. Зигмунд Фройд: історія створення психоаналізу / Ю. Б. Кузнецов. - С.65-71. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.


    Топузов, О. М.
    Психолого-педагогічний експеримент як умова результативності реформування освіти [] / О. М. Топузов // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the APS of Ukraine. - 2016. - N 4. - С. 16-18 . - ISSN 2304-0629
Рубрики: Освіта--Реформування --Україна
   Педагогічна психологія


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
37.01(477)(082)
Н34


   
    Наукове забезпечення розвитку освіти в Україні: актуальні проблеми теорії і практики (до 25-річчя НАПН України) [] : [зб. наук. пр.] / Нац. акад. пед. наук України ; [редкол.: В. Г. Кремень (голова) та ін.]. - Київ : Сам, 2017. - 399, [1] с. : рис., табл. - Літ. в кінці ст. - Ім. покажч.: с. 392-398. - Скор.: с. 399. - ISBN 966-8714-15-6 : 281.50 грн
УДК
ББК 74.00(4УКР)
Рубрики: Освіта--Розвиток--Україна--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
розвиток загальної освіти -- професійна освіта -- освіта дорослих -- вища освіта -- реформи освіти -- фінансування освіти
Анотація: Книга містить праці провідних учених Національної академії педагогічних наук України з пріоритетних питань методології, теорії, історії освіти, педагогіки, психології, соціальної роботи. Особливу увагу приділено практичному впровадженню результатів фундаментальних і прикладних досліджень та експериментальних розробок з метою модернізації вітчизняної системи освіти в контексті глобалізації, європейської інтеграції та національної самоідентифікації.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Кремень, В. Г. \ред.\; Луговий, В. І. \ред.\; Топузов, О. М. \ред.\; Сисоєва, С. О. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
Шифр: upej/2018/3
   Журнал

Український педагогічний журнал [Текст] : наук. журнал/ засн. Ін-т педагогіки НАПН України. - Київ : Ін-т педагогіки НАПН України [та ін.] , 2015 - . - ISSN 24111317. - Виходить кожного кварталу
2018р. N 3
Зміст:
Васильєва, Д. В. Динамізм, гнучкість і автономність - три наріжні камені математичної освіти в державі Ізраїль / Д. В. Васильєва. - С.20-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Гривко, А. В. Оцінювання читацьких умінь учнів: аналіз актуального світового досвіду / А. В. Гривко. - С.26-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Охрей, В. В. Організаційні засади професійної підготовки фармацевтів у Канаді / В. В. Охрей. - С.33-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Топузов, О. М. Соціальне співробітництво в системі загальної середньої освіти / О. М. Топузов. - С.47-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламарчук, В. Ф. Педагогічні технології навчання в умовах Нової української школи: вектор розвитку / В. Ф. Паламарчук, О. В. Барановська. - С.60-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Пузіков, Д. О. Прогнозування розвитку загальної середньої освіти: рівень учителя / Д. О. Пузіков. - С.67-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Прохоренко, О. О. Чинники розвитку загальної середньої освіти: класифікація і характеристика / О. О. Прохоренко. - С.75-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Цимбалару, А. Д. Освітня програма як інноваційний ресурс розвитку початкової освіти / А. Д. Цимбалару. - С.84-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Шелестова, Л. В. Розвиток творчих здібностей учнів в умовах профільного навчання: кількісно-якісний аналіз емпіричних даних / Л. В. Шелестова. - С.99-108. - Бібліогр. в кінці ст.
Коренєва, І. М. Зміст і структура компетентності майбутніх учителів біології у сфері освіти для сталого розвитку / І. М. Коренєва. - С.109-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Опалюк, Т. Л. Таксономічна єдність дидактичних умов формування соціальної рефлексії майбутнього вчителя в процесі вивчення гуманітарних дисциплін / Т. Л. Опалюк. - С.118-125. - Бібліогр. в кінці ст.
Кришмарел, В. Ю. Навчання філософії в школі: основні тенденції / В. Ю. Кришмарел. - С.126-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Булгаков, В. П. Екологічно спрямовані дослідження геоморфологічних об'єктів у процесі навчання географії в основній школі / В. П. Булгаков, М. О. Баштова. - С.136-143. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Топузов, О. М.
    Соціальне співробітництво в системі загальної середньої освіти [] / О. М. Топузов // Укр. пед. журн. = Ukrainian Educational Journal : наук. журнал. - 2018. - N 3. - С. 47-59. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2411-1317
Рубрики: Загальна освіта--Соціальне партнерство--Історія, 21 ст.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-13 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)