Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=реклами<.>
Загальна кількість знайдених документів : 187
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
159.938
Л 71


    Ложкін, Георгій Володимирович.
    Економічна психологія [] : навч. посібник / Г. В. Ложкін, В. В. Спасєнніков, В. Л. Комаровська. - К. : Професіонал, 2004. - 304 с. - Бібліогр.: с. 294-302. - ISBN 966-8556-42-9 : 32.00 грн
УДК
ББК 88.49я73
Рубрики: Економічна психологія--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
экономическое поведение -- економічна поведінка -- грошова поведінка -- денежное поведение -- психологія реклами -- психология рекламы -- психологія підприємництва -- психология предпринимательства -- психологія багатства -- психология богатства -- психологія бідності -- психология бедности
Анотація: Основні проблеми економічної психології: економічна свідомість, її складові, особливості економічної поведінки.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Спасєнніков, Валерій Валентинович; Комаровська, Вероніка Леонідовна
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
338.3:659.1(477)(075.8)
П12


    Пазуха, Микола Дмитрович.
    Реклама у підприємницькій діяльності [] : навч. посібник / М. Д. Пазуха, М. В. Ігнатович . - К. : Центр навч. л-ри, 2006. - 176 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 128-129. - ISBN 966-364-268-8 : 24.20 грн, 23.50 грн грн, 24.00 грн грн
УДК
ББК 65.42-803я73
Рубрики: Економіка торгівлі
   Реклама

   
Кл.слова (ненормовані):
еволюція реклами -- революция рекламы -- понятие рекламы -- поняття реклами -- рекламный процесс -- рекламний процес -- імпорт-експорт реклами -- импорт-экспорт рекламы -- міжнародна реклама -- международная реклама -- прямой маркетинг -- прямий маркетинг -- паблік рілейшенз -- паблик рилейшенз -- рекламний менеджмент ЗЕД -- рекламный менеджмент ЗЕД -- рекламні агентства -- рекламные агентства -- психологія реклами -- психология рекламы
Анотація: Розвиток реклами в Україні та аналіз зарубіжного досвіду в системі маркетингових комунікацій та менеджменту.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Ігнатович, М.В.
Примірників всього: 4
ЧЗ (1), ФОНД (2), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (2), ВВ (1)
Знайти схожі

3.
336.22(075.8)
В 21


    Ватуля, І. Д.
    Податки, збори, платежі [] : навч. посібник / І. Д. Ватуля, М. І. Ватуля, Л. В. Рибалко. - К. : Центр навч. л-ри, 2006. - 352 с. : табл. - Бібліогр.: с. 348. - ISBN 966-364-262-9 : 33.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)261.4я73
Рубрики: Податкова система--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
прожитковий мінімум -- прожиточный минимум -- загальнодержавні податки -- общегосударственные налоги -- местные налогимісцеві податки -- мінімальна зарплата -- минимальная зарплата -- ПДВ -- НДС -- акцизний збір -- акцизный сбор -- мито -- пошлина -- рентні платежі -- рентные платежи -- комунальний податок -- комунальный налог -- податок з реклами -- налог с рекламы -- курортний збір -- курортный сбор
Анотація: Висвітлено законодавче та нормативно-правове забезпечення податкової системи України. За результатами опрацювання нормативних актів систематизовано і подано у вигляді нормативних карток по всіх податках, зборах, платежах єдині та обов`язкові до виконання вимоги до платників податків.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ватуля, М. І.; Рибалко, Л.В.
Примірників всього: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

4.
659.1(075.8)
Д40


    Джефкінс, Френк.
    Реклама [] = Advertising : практ. посіб. / Френк Джефкінс ; допов. і ред. Деніела Ядіна. - 4-те вид. - Київ : Знання, 2001. - 455 с. - Літ.: с. 431-455 . - ISBN 966-620-053-8 : 19.11 грн.
УДК
ББК 65.42-803я73
Рубрики: Реклама--Практичні посібники
Кл.слова (ненормовані):
спонсорство -- копірайтинг -- засоби реклами -- стимулювання збуту -- реклама поштою -- контактна реклама -- фірмовий стиль -- дизайн і макет -- виставки -- рекламне агентство -- корпоративна реклама -- кадрова реклама -- рекламна діяльність -- індустріальна реклама -- рекламне агенство -- торговельна реклама -- рекламні дослідження -- роздрібна реклама -- рекламодавець -- фінансова реклама -- онлайн реклама -- рекламна кампанія -- відділ реклами
Анотація: Організація реклами, ринки збуту продукції, забезпечення і проведення рекламної кампанії.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Ядін, Деніел \ред.\
Примірників всього: 5
ЧЗ (1), ВВ (3), БГ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (3), БГ (1)
Знайти схожі

5.
Шифр: vnad/2006/4
   Журнал

Вісник Національної академії державного управління при Президентові України [Текст]. - К. : НАДУ при президентові України. - Виходить кожного кварталу
2006р. N 4
Зміст:
богданович, В. Методичний підхід до формалізації стратегічного планування у сфері державного управління забезпеченням національної безпеки держави / В. богданович, А. Семенченко. - С.5-24
Кл.слова: СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ, БЕЗПЕКА ДЕРЖАВИ
Войтович, Р. "Корпоративна держава" та її роль в умовах глобалізації / Р. Войтович. - С.24-35
Кл.слова: ГЛОБАЛІЗАЦІЯ
Загороднюк, С. Інноваційний підхід у професійній діяльності державних службовців: методологічно-прикладні аспекти / С. Загороднюк. - С.42-54
Кл.слова: ІННОВАЦІЇ, ДЕРЖАВНА СЛУЖБА
Шкурат, і. Демократичний потенціал державного управління в контексті економічного розвитку / і. Шкурат. - С.71-79
Кл.слова: ДЕМОКРАТІЯ, ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ
Матвієнко, П. До питання державного регулювання оплати праці в Україні / П. Матвієнко. - С.79-90
Кл.слова: ЗАРОБІТНА ПЛАТА
Байцим, В. Фінансові інструменти та стратегічні напрями збалансованої цінової політики й хеджування / В. Байцим. - С.90-96
Кл.слова: ЦІНОВА ПОЛІТИКА
Науменко, Р. Становлення державного регулювання позашкільної освіти в Україні (1917 - 1920 роки) / Р. Науменко. - С.96-103. - Освіта
Романенко, Є. Європейський та євроатлантичний курс країни: пошук моделі органів і громадянського суспільства / Є. Романенко. - С.103-111
Кл.слова: ГРОМАДЯНСЬКЕ СУСПІЛЬСТВО
Попова, І. Стан та перспективи розвитку національно-культурних відносин на Херсонщині / І. Попова. - С.111-120
Кл.слова: КУЛЬТУРА
Курносенко, Л. Ефективність державного управління аграрним сектором економіки регіону / Л. Курносенко. - С.120-126
Кл.слова: АГРАРНА ЕКОНОМІКА
Ковбасюк, Ю. Економіка підприємтництва України: регіональний досвід / Ю. Ковбасюк. - С.126-135
Воробей, Р. Роль волосних правлінь як виконавчих органів станового самоврядування у здійсненні державного управління (друга половина ХІХ - початок ХХ століття) / Р. Воробей. - С.135-141
Кл.слова: САМОВРЯДУВАННЯ
Лазор, О. Законодавче забезпечення реформування системи місцевого самоврядовання та муніципальної служби Італії / О. Лазор, І. Шелепницька. - С.141-157
Пірен, М. Проблеми духовності в системі управлінської культури політико-владної еліти в сачасній Україні / М. Пірен. - С.157-167
Кальниш, Ю. формування теоретико-методологічних засад сучасної політичної аналітики в Україні / Ю. Кальниш. - С.167-176
Козаков, В. Ціннісні ознаки діяльності державно-владних структур / В. Козаков. - С.176-188
Бондаренко, І. Владно-управлінські відносини в системі державногоуправління України / І. Бондаренко. - С.188-194
Бутирська, Т. Методологічні проблеми сучасного державного будівництва України / Т. Бутирська. - С.194-207
Богданович, В. Шляхи подолання демографічної кризи в умовах соціально-економічнї трансформацій / В. Богданович, В. Нестеровський. - С.207-214
Шульга, Л. Вітчизняний досвід розбудови системи управління освітою (20-30 роки ХХ століття) / Л. Шульга. - С.214-222
Кабаченко, Н. Традиційні підходи та інноваційні програми для бездомних / Н. Кабаченко. - С.229-235
Некрутенко, Н. Сучасні тенденції державного регулювання модлодіжного ринку праці в Україні / Н. Некрутенко. - С.235-242
Москаленко, С. взаємодія держави і громадських організацій як суб'єктів соціальної політики / С. Москаленко. - С.242-249
Лазар, І. / І. Лазар [та ін.] . - С.249-259
Інші автори: , , Нормативно-правове регулювання гендерної політики України як важливий інтрумент її реалізації
Кравченко, С. Держвне-управлінський підхід до розуміння змісту реформування державного управління / С. Кравченко. - С.266-275
Бенюх, Н. Соціалізація інноваційного розвитку фармацевтичної галузі - фактор стабілізації ринку України / Н. Бенюх. - С.275-284
Банна, О. Особливості політичної реклами на виборах 2006 року в Україні: державно-управлінський аспект / О. Банна. - С.293-299
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Банна, О.
    Особливості політичної реклами на виборах 2006 року в Україні: державно-управлінський аспект [] / О. Банна // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України : наук. журнал. - 2006. - N 4. - С. 293-299
Рубрики:
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
159.938
Л 71


    Ложкін, Георгій Володимирович.
    Економічна психологія [] : навч. посібник / Г. В. Ложкін, В. В. Спасєнніков; М-во освіти і науки України ; М-во освіти і науки України. - 2-ге вид., переробл. і допов. - К. : Професіонал, 2006. - 400 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 386-397 . - ISBN 966-8556-42-9 : 038.00 грн
УДК
ББК 88.49я73
Рубрики: Економічна психологія--Навчальні видання
   
Кл.слова (ненормовані):
економічна поведінка -- экономическое поведение -- споживацька поведінка -- потребительское поведение -- грошова поведінка -- денежное поведение -- психологія реклами -- психология рекламы -- психологія підприємництва -- психология предпринимательства -- психологія багатства -- психология богатства -- психологія бідності -- психология бедности
Анотація: Основні проблеми економічної психології: економічна свідомість, її складові, особливості економічної поведінки.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Спасєнніков, Валерій Валентинович; Міністерство освіти і науки України
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

8.
Шифр: mvuk/2007/2
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2007р. N 2
Зміст:
Лилик, І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2006: експертна оцінка та аналіз УАМ / І. Лилик. - С.4-7
Буковинський студентський фестиваль реклами: перший діалог між маркетинг- освітою та бізнесом у регіоні. - С.10-12
Фарат, О. Перспективність технологій пошукового просування / О. Фарат, Д. Лалак. - С.14-20
Діброва, Т. Реалії ринку інтернет- реклами в Україні / Т. Діброва. - С.21-24
Гаврилова, І. Як правильно написати дослідницький бриф / І. Гаврилова. - С.28-29
Дідківська, Л. Розвиток власних торговельних марок у конкурентному процесі / Л. Дідківська. - С.30-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Лошенюк, І. Розвиток торговельної мережі на буковині: проблеми, шляхи, рішення / І. Лошенюк. - С.36-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Старостіна, А. Урахування зовнішньоекономічних ризиків під час оцінювання привабливості міжнародних товарних ринків / А. Старостіна. - С.40-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Окландер, М. Особливості маркетингової системи підприємства залізничого транспорту / М. Окландер, І. Жарська. - С.45-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Гриценко, С. Стратегія випереджального розвитку транспортно- логістичних кластерів в Україні / С. Гриценко. - С.56-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Пилипчук, В. Професійні компетенції магістрів із маркетингу / В. Пилипчук. - С.61-65
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: mvuk/2007/3
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текст]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Виходит раз на два місяця
2007р. N 3
Зміст:
Кирилюк, М. Тенденції розвитку ринку нерухомості у Чернівцях на 2007 рік / М. Кирилюк. - С.12-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Головкіна, Н. Оцінювання програм інтегрованих маркетингових комунікацій: світові дослідження методів оцінювання повідомлень / Н. Головкіна. - С.16-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Решетнікова, Г. Нейрони мережі як засіб аналізу і моделювання поведінки споживача / Г. Решетнікова, А. Жидков. - С.22-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Яцюк, Д. Реклама як основний чинник формування і функціонування бренду / Д. Яцюк. - С.28-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Карпенко, Н. Партизанський маркетинг у практиці малого та середнього бізнесу Полтавщини / Н. Карпенко. - С.33-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Кощій, О. Проблеми вигоьовлення екологічно чистих продуктів харчування в Україні / О. Кощій. - С.40-44
Ладиченко, К. Управління відносинами готельних підприємств зі споживачами: проблеми та перспективи розвитку / К. Ладиченко. - С.45-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Лилик, І. Маркетинг: виклик XXI століття / І. Лилик, І. Сайчук. - С.49-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Качура, Ю. Латеральне мислення для менеджера: час нагострити клинок / Ю. Качура. - С.52-54
"Консолідована система директив і керівництв у сфері реклами та практики маркетингових комунікації ІСС. - С.55-58
Дискусії за крунлим столом: "Легка промисловість: партнерство і конкуренція на вітчизняному ринку". - С.61-66
Омельчук, О. Рівень якості обслуговування в роздрібних мережах Києва: результати моніторингу Marketing LAB / О. Омельчук. - С.67-68
Гладунов, О. Американські дипломати в гостях в УАМ / О. Гладунов. - С.69
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.
159.98(075)
Ц 61


    Цимбалюк, І. М.
    Психологія торгівлі [] : навч. посібник / Іван Цимбалюк. - К. : Професіонал, 2007. - 368 с. : рис. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-370-035-1 : 040.00 грн
УДК
ББК 88.491я73
Рубрики: Психологія торгівлі--Навчальні видання
   Торгова етика--Навчальні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
психологія продавця -- психология продавца -- темперамент продавця -- темперамент продавца -- психологія реалізації товару -- психология реализации товара -- психологія реклами -- психология рекламы -- етика торгівлі -- этика торговли -- торгове спілкування -- торговое общение -- кофлікти -- конфликты -- психічни процеси продавця -- психические процессы продавца -- рекламний менеджмент -- професійна поведінка продавця -- профессиональное поведение продавца -- емоції продавця -- почуття продавця -- эмоции продавца -- психологія праці -- психология труда -- професійна мораль -- профессиональная мораль -- ділові стосунки -- деловые отношения -- рекламный менеджмент -- чувства продаца -- пам'ять продавця -- память продавца -- мислення продавця -- мышление продавца -- здібності продавця -- способности продавца -- особистість продавця -- личность продавца -- уява продавця -- воображение продавца -- увага продавця -- внимание продавца -- психологічний клімат -- психологический климат -- педагогічна грамотність -- педагогическая грамотность -- сенс життя -- смысл жизни -- формування особистості -- формирование личности -- знаки зодіаку -- знаки зодиака -- імена -- имена -- менталітет -- менталитет
Анотація: Аналіз і виклад системи знань про психологію продавця і покупця, їх взаємини, особливості процесу купівлі, етики поведінки при вирішенні конфліктних ситуацій, прогресивних методів торгівлі, психології торгового колективу, психологічних особливостей торгової реклами, формування іміджу працівника торгівлі.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 2
ВВ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
Шифр: sops/2007/спец.
   Журнал

Соціальна психологія [Текст]. - К. : Укр. центр політ. менеджменту, 2003 - . - Виходит раз на два місяця
2007р. спец.
Зміст:
Татенко, В. Відношення політики і моралі як предмет наукового інтересу та актуальна проблема суспільного життя / В. Татенко. - С.5-13
Балл, Г. Актуальні методологічні питання дослідження моралі і моральної поведінки / Г. Балл. - С.14-22. - Л-ра в кінці ст.
Васютинський, В. Самовизначення мовних спільнот в сучасній Україні: між ідеологією і мораллю / В. Васютинський. - С.23-29. - Л-ра в кінці ст.
Лавренко, О. Діалектика моралі і політики / О. Лавренко. - С.30-36. - Л-ра в кінці ст.
Фролов, П. Стан і тенденції розвитку суспільної моралі в інформаційному суспільстві / П. Фролов. - С.37-43. - Л-ра в кінці ст.
Зернецька, О. Засоби масової комунікації в сучасній світовій політичній ситуації / О. Зернецька. - С.44-52. - Л-ра в кінці ст.
Сіленко, А. Політичний вплив технологій інформаційного суспільства / А. Сіленко. - С.53-61. - Л-ра в кінці ст.
Плющ, О. Трансформація ролі ЗМІ в умовах глобалізації / О. Плющ. - С.62-70. - Л-ра в кінці ст.
Петрунько, О. Соціалізаційний потенціал медіасередовища / О. Петрунько. - С.71-83. - Л-ра в кінці ст.
Зливков, В. Українські ЗМІ: проблема маніпулювання свідомістю / В. Зливков. - С.84-90. - Л-ра в кінці ст.
Баришполець, О. Лжеінформація в комунікаційних процесах / О. Баришполець. - С.91-100. - Л-ра в кінці ст.
Череповська, Н. Психологічний захист від маніпулятивного впливу реклами / Н. Череповська. - С.101-107. - Л-ра в кінці ст.
Мироненко, Г. Оптимізація часового існування підлітків в умовах масово-комунікаційного впливу / Г. Мироненко. - С.108-115. - Л-ра в кінці ст.
Кайгер, В. Особливості процесу соціалізації особистості в сучасних умовах / В. Кайгер. - С.116-120. - Л-ра в кінці ст.
Овдієнко, Л. Мораль і право у системі соціальних уявлень / Л. Овдієнко. - С.121-128. - Л-ра в кінці ст.
Копилов, С. Сучасний етос як діалог етичних культур / С. Копилов. - С.129-135
Ліщинська, О. Якість психосоціального простору як передумова безпеки спільноти / О. Ліщинська. - С.136-141. - Л-ра в кінці ст.
Кочубей, Л. Деструктивні технології виборчих кампаній: морально-політичний аспект / Л. Кочубей. - С.142-149. - Л-ра в кінці ст.
Виноградова, В. Проблеми соціалізації студентської молоді / В. Виноградова. - С.150-154. - Л-ра в кінці ст.
Ващенко, І. Формування моральної поведінки як напрям віктимологічної профілактики / І. Ващенко. - С.155-162. - Л-ра в кінці ст.
Мосюнзь, О. Деякі морально-правові аспекти віктимної поведінки молоді / О. Мосюнзь. - С.163-171. - Л-ра в кінці ст.
Барданова, О. Аморальна поведінка як соціально-перцептивний чинник віктимності / О. Барданова. - С.172-180. - Л-ра в кінці ст.
Кравченко, Т. Вплив сім'ї на соціалізацію підлітків / Т. Кравченко. - С.181-188. - Л-ра в кінці ст.
Петровська, Т. Спортивна діяльність як засіб соціальної адаптаціїї підлітків з асоціальною поведінкою / Т. Петровська. - С.189-198. - Л-ра в кінці ст. : табл.
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВСМЛ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВСМЛ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

12.
339.138(075.8)
Г 20


    Гаркавенко, С. С.
    Маркетинг [] : підручник / С. С. Гаркавенко. - 5-е вид., допов. - К. : Лібра, 2007. - 718 с. : рис. - Бібліогр.: с. 710-717. - ISBN 978-966-7035-89-1 : 078.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Управління економікою--Навчальні видання для вищої школи
   Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
сущность и содержание маркетингу -- сутність і зміст маркетингу -- внешняя среда маркетинга -- зовнішнє середовище маркетингу -- маркетинові дослідження -- маркетинговые исследования -- прогнозування ринку -- прогнозирование рынка -- сегментування ринку -- сегментация рынка -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- товарна політика -- товарная политика -- конкурентоспроможність товара -- конкурентоздатность товара -- управління товаром -- управление товаром -- цінова політика -- ценовая политика -- політика розподілу -- политика распределения -- товарорух -- товародвижение -- комунікаційна політика -- политика комуникаций -- планування реклами -- планирование рекламы -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- персональний продаж -- маркетинг предприятия -- маркетинг підприємства -- практикум маркетингу
Анотація: Викладено теоретичні основи маркетингу, його функції та практикум, що включає типові маркетингові ситуації та завдання до них.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Знайти схожі

13.
Шифр: pome/2007/6
   Журнал

Політичний менеджмент [Текст]. - К. : Укр. центр політ. менеджменту, 2003 - . - Виходит раз на два місяця
2007р. N 6
Зміст:
Кремень, В. Приреченість на корпоративізм? / В. Кремень, В. Ткаченко. - С.3-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Бішоп, Д. Ф. Ілюзія громадської думки: факт і артефакт в американських опитуваннях / Д. Ф. Бішоп. - С.22-36 - (Закінчення. Поч: №5, 2007). - Бібліогр. в кінці ст.
Акімов, Д. До питання технологізації політичної діяльності в сучасній Україні / Д. Акімов. - С.37-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Кіндратець, О. Форми та умови неконфлікної взаємодії влади і опозиції / О. Кіндратець. - С.47-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Симоненко, О. Моделі політичного лідерства в Україні / О. Симоненко. - С.58-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Медвідь, Ф. Політико-правові засади концепції національних інтересів України / Ф. Медвідь. - С.66-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Золін, А. Політична субкультура як частина загальної культури суспільства / А. Золін. - С.74-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Карнаух, А. Громадянська освіта як засіб формування політичної культури молоді / А. Карнаух. - С.82-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Єрмаков, п. Можливі чинники дестабілізації етнополітичної сфери / п. Єрмаков. - С.89-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Шпортько, О. Особливості політичної реклами як елемент комунікативного процесу / О. Шпортько. - С.96-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Шульга, М. Цивілізаційна рубіжність України у дзеркалі російської науки / М. Шульга. - С.106-114. - (Геополітика). - Бібліогр. в інці ст.
Барановський, Ф. Чинники та мотиви європейської інтерграції України / Ф. Барановський. - С.115-124. - (Регіональна інтеграція). - Бібліогр. в кінці ст.
Гуцало, М. Процеси глобалізації і деякі чинники ескалації терористичних проявів / М. Гуцало. - С.125-132. - (Міжнародний тероризм). - Бібліогр. в кінці ст.
Остроухов, В. Ісламістський релігійний екстремізм та ваххабізм / В. Остроухов, О. Лікаренко, В. Петрик. - 133-142. - (Ісламський фактор). - Бібліогр. в кінці ст.
Рибак, А. Концепції формування органів державної влади у політичній думці ОУН(м) 1940-1950-х років / А. Рибак. - 143-155. - (Сторінки політичної історії). - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

14.


    Шпортько, О.
    Особливості політичної реклами як елемент комунікативного процесу [Текст] / О. Шпортько // Політичний менеджмент : Українький науковий журнал: Політологія. Соціологія. Психологія. Конфліктологія. - К. : Укр. центр політ. менеджменту, 2007. - N 6. - С. 96-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Політична реклама
   Виборчі технології

   Виборче право

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
Політичні сили -- Політичні кампанії -- Політична свідомість

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

15.


   
    Буковинський студентський фестиваль реклами: перший діалог між маркетинг-освітою та бізнесом у регіоні [] // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 2. - С. 10-12 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг
   Україна--Чернівці
Кл.слова (ненормовані):
національний торговельно- економічний університет -- рекламний бізнес

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

16.


    Діброва, Т.
    Реалії ринку інтернет- реклами в Україні [] / Т. Діброва // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 2. - С. 21-24 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Комунікації: реклама, public relations
   
Кл.слова (ненормовані):
Інтернет- технології -- Інтернет- реклама

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

17.


   
    "Консолідована система директив і керівництв у сфері реклами та практики маркетингових комунікації ІСС [] // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 3. - С. 55-58 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг у світі
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

18.
Шифр: sops/2008/1
   Журнал

Соціальна психологія [Текст]. - К. : Укр. центр політ. менеджменту, 2003 - . - Виходит раз на два місяця
2008р. N 1
Зміст:
Донченко, О. Колективне психічне у соціальному повсякденні / О. Донченко. - С.3-14. - Л-ра в кінці ст.
Циба, В. Феноменологія психологіі особистості / В. Циба. - С.15-27. - Л-ра в кінці ст.
Дьяконов, Г. Діалогіка символізаціі та інтерпретаціі в герменевтиці П. Рікера / Г. Дьяконов. - С.28-38. - Л-ра в кінці ст.
Парошина, Р. До питання пізнання сутності людини / Р. Парошина. - С.39-50. - Л-ра в кінці ст.
Бебик, В. Соціально-психологічні аспекти ефективності політичноі реклами в мас-медіа / В. Бебик, Н. Трач. - С.51-59
Коваліско, Н. Соціально-економічна поведінка індивіда: концептуальні підходи / Н. Коваліско, А. Кудринська. - С.60-66. - Л-ра в кінці ст.
Дроздова, М. Зв'язок образів батьків і політичних авторитетів у дітей та молоді / М. Дроздова. - С.67-75. - Л-ра в кінці ст. : табл.
Жук, С. Мотиви громадянськоі діяльності молоді / С. Жук. - С.76-84. - Л-ра в кінці ст.
Російчук, Т. Антиутопія інформаційного суспільства / Т. Російчук. - С.85-95. - Л-ра в кінці ст.
Дерев'янко, С. Актуалізація емоційного інтелекту в емоціогенних умовах / С. Дерев'янко. - С.96-104. - Л-ра в кінці ст. : табл.
Данилюк, І. Мова як чинник згуртованості групового "Ми" / І. Данилюк. - С.105-112. - Л-ра в кінці ст.
Тоба, М. Чинники збереження та розвитку групових норм / М. Тоба. - С.113-120. - Л-ра в кінці ст.
Кайгер, В. Ціннісний підхід у вивченні структури етнічноі самосвідомості німців в Україні / В. Кайгер. - С.121-127. - Л-ра в кінці ст.
Зубіашвілі, І. Соціально-психологічна сутність грошей / І. Зубіашвілі. - С.128-141. - Л-ра в кінці ст.
Кравчук, С. Особливості агресивноі поведінки чоловіків і жінок / С. Кравчук. - С.142-148. - Л-ра в кінці ст. : табл.
Вінник, Н. Проблематика концепцій ключевих кваліфікацій і компетенцій у професійній освіті / Н. Вінник. - С.149-157. - Л-ра в кінці ст.
Кириченко, В. Організаційні зміни як професійний стрес / В. Кириченко. - С.158-166. - Л-ра в кінці ст. : табл.
Свєженцева, Ю. Хто і для чого йде у міліціонери? / Ю. Свєженцева, А. Мороз. - С.167-178. - Л-ра в кінці ст. : табл.
Просандєєва, Л. Проблеми розвитку самоцінності дитини / Л. Просандєєва. - С.179-185. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВСМЛ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВСМЛ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

19.
347.7(477)(094.5)
У45


   Україна. Закони.

   
    Закони України "Про рекламу" [] ; "Про інформацію" : станом на 7 листоп. 2007 р. / Верховна Рада України. - Офіц. вид. - Київ : Парлам. вид-во, 2007. - 53 с. - (Закони України). - ISBN 978-966-611-585-3 : 04.12 грн
УДК
ББК 67.9(4УКР)304.6-3
Рубрики: Реклама--Україна--Керівні й законодавчі матеріали
   Інформація--Україна--Керівні й законодавчі матеріали

   
Кл.слова (ненормовані):
внутрішня реклама -- внутренняя реклама -- зовнішня реклама -- внешняя реклама -- недобросовісна реклама -- недобросовестная реклама -- порівняльна реклама -- сравнительная реклама -- прихована реклама -- скрытая реклама -- реклама на транспорті -- реклама на транспорте -- рекламні засоби -- рекламные средства -- рекламодавець -- рекламодатель -- розповсюджувач реклами -- распространитель рекламы -- соціальна реклама -- социальная реклама -- споживачі реклами -- потребители рекламы -- медична реклама -- медицинская реклама -- інформаційна політика -- информационная политика -- право на інформацію -- право на информацию -- інформаційна діяльність -- информационная деятельность -- статистична інформація -- статистическая информация -- адміністративна інформація -- административная информация -- масова інформація -- массовая информация -- інформація державних органів -- информация государственных органов -- правова інформація -- правовая информация -- соціологічна інформація -- социологическая информация -- інформаційні відносини -- информационные отношения -- охорона інформації -- охрана информации -- міжнародна інформаційна діяльність -- международная информационная деятельность -- алколгольна реклама -- алкогольная реклама -- тютюнова реклама -- табачная реклама -- реклама послуг -- реклама услуг -- реклама цінних паперів -- реклама ценных бумаг -- доступ до іформації -- доступ к информации -- інформаційний суверенітет -- информационный суверенитет
Анотація: Ці Закони визначають засади рекламної діяльності в Україні та закріплюють право громадян на інформацію.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Верховна Рада України
Примірників всього: 1
БГ (1)
Свободны: БГ (1)
Знайти схожі

20.
Шифр: efpr/2008/1
   Журнал

Економіка. Фінанси. Право [Текст]. - К. : Аналітик, 1994 - . - Виходить щомісячно
2008р. N 1
Зміст:
Нагірна, Я. Я. Вдосконалення процесів формування тарифної політики підприємств пасажирського транспорту / Я. Я. Нагірна. - С.3-6
Шарко, М. В. Проблемы и направления развития конкурентоспособности текстильной промышлености Украины / М. В. Шарко, Ю. А. Буренко. - С.6-11
Шевченко, А. М. Методичні аспекти систми прогнозування біржового товарного ринку / А. М. Шевченко. - С.11-15
Коршунов, Д. А. Про якість - поза реклами / Д. А. Коршунов. - С.15-18
Іванова, А. С. Розгляд проблемних питань з оцінки вартості майна під час приватизації вугільної галузі / А. С. Іванова. - С.18-22
Новикова, М. В. Наслідки вступу нових суб'єктів господарювання у Європейське співтовариство / М. В. Новикова, О. В. Радчук. - С.22-24
Клименко, В. И. Фінансування інноваційної діяльності в Україні / В. И. Клименко. - С.24-29
Кодацький, В. П. Проблеми планирования капитальных инвестиций / В. П. Кодацький, Ю. С. Дуб. - С.29-33
Лавріненко, О. В. Захист прав людини як ідеологічна парадигма сучасного розвитку правової системи України / О. В. Лавріненко. - С.33-38
Лінчевський, В. І. Відповіді на запитання платників податків (комунальних підприємтсв) / В. І. Лінчевський. - С.38-39
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)