Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=цілі підприємства<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
658.14(075.8)
М15


    Македон, В'ячеслав Владиславович.
    Бізнес-планування [] : навч. посібник / В. В. Македон. - К. : Центр учбов. л-ри, 2009. - 236 с. : табл., граф. - Л-ра: с. 203-234. - ISBN 978-966-364-775-3 : 52.00 грн, 59.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Бізнес-плани--Навчальні видання
Кл.слова (ненормовані):
інфоромаційне поле -- информационное поле -- логіка бізнес-плану -- логика бизнес-плану -- цілі підприємства -- цели предприятия -- стратегічне планування -- стратегическое планирование -- стратегічні альтернативи -- стратегические альтернативы -- послуга -- услуга -- продукція -- продукция -- обсяги продаж -- объемы продаж -- структура ринку -- структура рынка -- конкурентна перевага -- конкурентное преимущество -- маркетинг-план -- производственная кооперация -- виробнича кооперація -- прогноз витрат -- прогноз издержек -- організаційний план -- организационный план -- фінансовий план -- финансовый план -- ризик -- риск -- презентація бізнес- плану -- презентация бизнес-плану -- експертиза бізнес-плану -- эспертиза бизнес-плана
Анотація: Теоретичні та практичні питання формування, обгрунтування та аналізу бізнес-планів в сучасних умовах господарювання.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

2.
339.138-024.13(042.3)
К44


    Кислюк, Л. В.
    Стратегічний маркетинг [] : конспект лекцій / Л. В. Кислюк. - 2-ге вид. - Київ : Кондор, 2020. - 171, [1] с. : рис., табл. - Літ.: с. 170-171. - ISBN 978-617-7939-14-5 : 140.00 грн
УДК
ББК 65.42
Рубрики: Маркетинг--Стратегії--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
стратегічний менеджмент -- місія підприємства -- цілі підприємства -- маркетинговий стратегічний аналіз -- маркетинговий матричний аналіз -- маркетингове макросередовище -- маркетингове мікросередовище -- CWOT-аналіз -- SPACE-аналіз -- маркетингові корпоративні стратегії -- маркетингові конкурентні стратегії -- маркетинговий аудит -- стратегії маркетингу
Анотація: Стислий виклад базових понять стратегічного маркетингу. Розглянуто основні етапи стратегічного маркетингу, місію та цілі підприємства, маркетинговий стратегічний аналіз, стратегії маркетингу тощо.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)