Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Андрушівська ЦРБ (1)Звягельська бібліотека ЗМР (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=бренд<.>
Загальна кількість знайдених документів : 104
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-104 
1.
Шифр: nitb/2007/4
   Журнал

Научные и технические библиотеки [Текст]. - М. : ГПНТБ России, 1961 - . - ISSN 0130-9765. - Періодичність f1
2007р. N 4
Зміст:
Матлина, С. Г. Библионимика. Имя как символ и бренд библиотеки / С. Г. Матлина. - С.5-15
Кл.слова: БИБЛИОНИМИКА
Езова, С. А. Коммуникативная составляющая имиджа библиотекаря, библиотеки / С. А. Езова. - С.15-21
Ильина, Е. П. Российская государственная библиотека: от концепции реконструкции к интеллектуальным заданиям / Е. П. Ильина. - С.21-29
Гендина, Н. И. Лингвистическое обеспечение АРБИКОН: результаты социологического анализа / Н. И. Гендина, Т. А. Лигун. - С.29-45
Кл.слова: АРБИКОН
Кожевникова, Е. С. Информационное обеспечение Интернет-ресурсами учебного процесса и научных исследований вуза (правовой аспект) / Е. С. Кожевникова. - С.45-56
Вершинина, Л. П. Соверенствование деятельности вузовской библиотеки на основе процессного подхода / Л. П. Вершинина, Т. С. Ландер. - С.56-65
Бойченко, Е. Н. Использование фонда отраслевых периодических изданий (на примере производительнной литературы Белгородской государственной универсальной научной библиотеки) / Е. Н. Бойченко. - С.65-77
Яшина, Л. К. Создание автоматизированной базы данных "Методологические документы библиотеки" / Л. К. Яшина. - С.77-83
Бокан, М. Г. Профессиональная литература - создатели и потребители / М. Г. Бокан. - С.83-86
Стрелкова, И. Б. Школа директоров "Искусство результативного управления" как новая форма повышения квалификации руководителей библиотек Беларуси / И. Б. Стрелкова, И. В. Юрик. - С.86-93
Петровский, В. Б. Забытый жанр библиографии : К 50-летию ГПНТБ России / В. Б. Петровский. - С.94-97
Мелентьева, Ю. П. Чтение как стратегия жизни / Ю. П. Мелентьева. - С.114-118
Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
Шифр: 20hv/2007/23
   Газета

20 хвилин [Текст]. - Житомир : Медіа Дім "РІА", 2005 - . - Виходить щотижня
2007р. N 23
Зміст:
Нестеров, О. Международный бренд рожденный в Житомире / О. Нестеров. - С.8
Кл.слова: ЭКРАННОЕ ИСКУССТВО, МЕЖДУНАРОДНЫЙ ФЕСТИВАЛЬ
Є примірники у відділах: всього 1 : КР (1)
Вільні: КР (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.


    Нестеров, О.
    Международный бренд рожденный в Житомире [] / О. Нестеров // 20 хвилин. - 2007. - N 23. - С. 8
Рубрики: театрально-концертне життя
   Житомир
Кл.слова (ненормовані):
экранное искусство -- международный фестиваль
Анотація: В Житомире началась подготовка к четвертому Международному фестивалю экранных искусств "Кинотур - 2007".

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : КР (1)
Вільні: КР (1)

Знайти схожі

4.


    Матлина, С. Г.
    Библионимика. Имя как символ и бренд библиотеки [Текст] / С. Г. Матлина // Научные и технические библиотеки : Научно-практический журнал для специалистов библиотечно-информационной и смежных отраслей. - М. : ГПНТБ России, 2007. - N 4. - С. 5-15
Рубрики: Бібліотека
   
Кл.слова (ненормовані):
Библионимика

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

5.


    Поліщук, Т. В.
    Методологічні підходи до визначення сутності та призначення глобального бренду [Текст] / Т. В. Поліщук // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - К. : ВНЗ " Національна академія управління", 2007. - N 6. - С. 100-107
Рубрики: Економіка та управління підприємствами
   
Кл.слова (ненормовані):
торгова марка -- бренд -- брендинг -- управління брендом

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

6.


    Шевченко, О. М.
    Маркетингове дослідження ринку молока і молокопродукції [Текст] / О. М. Шевченко // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - К. : ВНЗ " Національна академія управління", 2007. - N 11. - С. 32-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економіка та управління національним господарством
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- сегментація -- бренд

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

7.


    Яцюк, Д.
    Реклама як основний чинник формування і функціонування бренду [] / Д. Яцюк // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 3. - С. 28-32. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Бренди
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові комунікації -- бренд -- реклама

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

8.


    Пруднікова, М.
    Досвід створення бренду житлового мікрорайону [] / М. Пруднікова // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 4. - С. 61-64 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Бренд
   
Кл.слова (ненормовані):
житловий комплекс

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

9.


    Новікова, И.
    Дев'ять життів споживача. Глобальне дослідження поведінки споживачів в Інтернеті від мережі Proximity Worldwide [] / И. Новікова // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 5. - С. 49-50 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Бренди
   
Кл.слова (ненормовані):
Інтернет- маркетинг -- Бренд- інтеграція

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

10.


    Зозульов, О.
    Бренд як нематеріальний актив у постіндустріальному суспільстві [Текст] / О. Зозульов, Ю. Нестерова // Економіка України : політико-економічний. - 2008. - №3. - С. 4 -11 . - ISSN 0131-775Х
Рубрики: управління економікою
   бренд

   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Дод.точки доступу:
Нестерова, Ю.

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

11.
339.138(075.8)
Ш 66


    Шканова, О. М.
    Маркетинг послуг [] / О. М. Шканова. - К. : Кондор, 2003. - 304 с. - Бібліогр.: с.298-299 . Дод.: с.266-290. Термін. слов.: 291-297. - ISBN 966-7982-23-8 : 039.60 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг
   
Кл.слова (ненормовані):
класифікація послуг -- классификация услуг -- маркетинг-мікс -- маркетинг-микс -- маркетингове дослідження -- маркетинговое исследование -- сегментація -- сегментация -- екстраполяція -- экстраполяция -- стратегії підприємства -- стратегии предприятия -- бренд-стратегії -- бренд-стратегии -- торгівельний маркетинг -- торговый маркетинг -- сервісний маркетинг -- сервисный маркетинг -- готельний маркетинг -- гостиничный маркетинг -- туристичний маркетинг -- туристический маркетинг -- транспортний маркетинг -- транспортный маркетинг -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг -- консалтинговий маркетинг -- консалтинговый маркетинг
Анотація: Основні поняття маркетингу послуг, методи аналізу ринку послуг і прогнозування попиту, вибір підприємством маркетингових стратегій.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ
Примірників всього: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Знайти схожі

12.


    Юдіна, Н.
    Неймінг та створення нового бренду на ринку продуктів тваринництва [] / Н. Юдіна, М. Терещенко // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 3. - С. 53-56. - Л-ра: с. 56 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Бренд--Управління брендами--Тваринництво
   

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Терещенко, М.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

13.


    Заиченко, И. А.
    Бренд кака фактор максимизации стоимости бизнеса [] / И. А. Заиченко // Економіка Фінанси Право. - 2008. - N 10. - С. 20-23
Рубрики: бізнес

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Гребеникова , Е.В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ФП (1)
Вільні: ФП (1)

Знайти схожі

14.


    Зозульов, О.
    Типи позиціонування товарів і марок на споживчому ринку [] / О. Зозульов // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 6. - С. 49-52. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Бренд--Управління брендами
Кл.слова (ненормовані):
споживчий ринок

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

15.


    Гевко, О.
    Брендинг у машинобудуванні : стан і перспективи [] / О. Гевко // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 6. - С. 53-57 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка машинобудування
   Бренд--Управління брендами


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

16.


    Каніщенко, О.
    Міжнародне позиціонування українського коньячного бренду [] / О. Каніщенко, В. Журило, Т. Доця // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 6. - С. 64-69. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Бренд
   Економіка харчової промисловості--Ринок алкогольних напоїв


Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Журило, В.; Доця, Т.

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

17.
Шифр: nomi/2008/10
   Журнал

Новый мир [Текст]. - М. : Ред. журн. "Новый мир", 1925 - . - ISSN 01307673. - Періодичність f1
2008р. N 10
Зміст:
Сивун, Олег. Бренд : поп-арт роман / О. Сивун. - С.7-71
Исаева, Елена. Я боюсь любви : диалоги.doc / Е. Исаева. - С.106-130
Вордсворт, Уильям. Терновник / У. Вордсворт ; пер. с англ. И. Меламед. - С.131-137
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Знайти схожі
Перейти до описів статей

18.
Шифр: fien/2009/3
   Журнал

Философские науки [Текст]. - М. : Гуманитарий, 1958 - . - ISSN 0235-1188. - Виходить щомісячно
2009р. N 3
Зміст:
Тульчинский, Г. Л. От общества недоверия к новой консолидации / Г. Л. Тульчинский. - С.5-6
Нещадин, А. А. Социально-экономическое развитие : национальные особенности и коллективное бессознательное / А. А. Нещадин. - С.7-11
Шмелева, Н. Д. Социально-онтологические аспекты феномена партнерства / Н. Д. Шмелева. - С.11-24
Тульчинский, Г. Л. Корпоративность как социальная технология и свободы, и ответственности / Г. Л. Тульчинский. - С.25-44. - Библиогр. в подстрочном примеч.
Кашин, В. К. Конкурентоспособность организации и многоукладность коллектива / В. К. Кашин, А. П. Пахомов. - С.45-55. - Библиогр. в подстрочном примеч.
Лещенко, О. А. Корпоративность бизнеса в России и социальное развитие / О. А. Лещенко. - С.55-69. - Библиогр. в подстрочном примеч.
Люсый, А. П. Бренд и трофей : К критике корпоративного разума / А. П. Люсый. - С.69-77. - Библиогр. в подстрочном примеч.
Бакштановский, В. И. Университет как научно-образовательная корпорация : дуализм самоидентификации и выбор приоритета / В. И. Бакштановский, М. В. БогдановЮ. В. Согомонов. - С.78-95. - Библиогр. в подстрочном примеч.
Шевченко, В. Н. Отечественная интеллигенция вчера и сегодня / В. Н. Шевченко. - С.107-124. - Примеч.: с. 123-124
Козолупенко, Д. П. Мифопоэтический нарратив как одно из оснований преемственности / Д. П. Козолупенко. - С.125-140. - Примеч.: с. 139-140
Корсаков, С. Н. Х Всемирный философский конгресс (Амстердам, 1948) в истории отечественной философии / С. Н. Корсаков. - С.141-150. - Примеч.: с. 150
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

19.


    Олексюк, О.
    "Невагоме багатство" ринку мінерально-столових вод України [] / О. Олексюк // Маркетинг в Україні. - 2009. - N 2. - С. 17-22. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка харчової промисловості--Ринок мінерально-столових вод
Кл.слова (ненормовані):
бренд -- цінність для споживача


Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

20.


    Сивун, Олег.
    Бренд [] : поп-арт роман / О. Сивун // Новый мир. - 2008. - N 10. - С. 7-71 . - ISSN 0130-7673


Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-104 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)