Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=маркетинг в туризме<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
338.48(075.8)
М21


    Мальська, Марта Пилипівна.
    Туристичний бізнес: теорія та практика [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / М. П. Мальська, В. В. Худо ; М-во освіти і науки України, Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - 2-ге вид., переробл. та допов. - К. : Центр учбов. л-ри, 2012. - 364, [4] с. : рис., табл. - Дод.: с. 271-360. - Л-ра: с. 361-365. - ISBN 978-611-01-0287-2 : 72.00 грн, 156.80 грн
УДК
ББК 65.433я73
Рубрики: Туристична індустрія--Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
історія розвитку туризму -- история развития туризма -- туризмологічні концепції -- туризмологические концепции -- види туризму -- виды туризма -- форми туризму -- формы туризма -- туристичні ресурси -- туристические ресурсы -- туристическая индустрия -- безпека туристичної подорожі -- безопасность туристического путешествия -- менеджмент у туризмі -- менеджмент в туризме -- маркетинг у туризмі -- маркетинг в туризме -- інформаційне забезпечення -- информационное обеспечение -- інвестиційна діяльність (туризм) -- инвестиционная деятельность (туризм) -- міжнародна співпраця (туризм) -- международное сотрудничество (туризм) -- туризм
Анотація: Розглянуто концептуальні підходи до туристичного бізнесу, менеджменту та маркетингу.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Худо, Володимир Володимирович; Міністерство освіти і науки УкраїниЛьвівський національний університет імені Івана Франка
Примірників всього: 3
ФОНД (1), ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1), ВВ (1)
Знайти схожі

2.
339.138(075.8)
М27


   
    Маркетинг у галузях і сферах діяльності [] : навч. посібник / [І. Буднікевич та ін. ; за ред. Буднікевича І. М.]. - К. : Центр учбов. л-ри, 2013. - 535, [1] с. : табл., рис. - Л-ра в кінці розд. - Предм. покажч.: с. 529-535. - ISBN 978-617-673-192-4 : 103.00 грн
УДК
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Маркетинг -- --Навчальні видання для вищої школи
   
Кл.слова (ненормовані):
торговельний маркетинг -- торговый маркетинг -- маркетинг народних ремесел -- маркетинг народных ремесел -- банківський маркетинг -- банковский маркетинг -- маркетинг у туризмі -- маркетинг в туризме -- маркетинг індустрії гостинності -- маркетинг индустрии гостеприимства -- муніципальний маркетинг -- муниципальный маркетинг -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- маркетинг
Анотація: У навчальному посібнику представлено теоретичний та практичний матеріал стосовно особливостей використання методів та інструментів маркетингу в окремих галузях, сферах діяльності: торгівлі ,туризмі, індустрії гостинності, банківській сфері, народних художніх промислах, муніципальному управлінні.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Буднікевич, І.; Баранник, О.; Кифак, О.; Нємцева, І.; Буднікевич, І. М. \ред.\
Примірників всього: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)