Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=мультимедійний продукт<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Пушкар, Олександр.
    Формування моделі сприйняття рекламного мультимедійного продукту на підставі конвергенції підходів fase-to-fase і screen-to-screen [] / О. Пушкар, Ю. Курбатова // Журнал Європейської економіки. - 2018. - Том 17, N 1. - С. 139-151. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1684-906Х
Рубрики: Реклама
Кл.слова (ненормовані):
мультимедійний продукт -- сприйняття -- віртуальні цінності

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Курбатова, Юлія

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)