Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=туристичні кластери<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
338.48-44(1-22):339.137](477.75-076)
З-12


    Забуранна, Леся Валентинівна.
    Конкурентостійкість підприємств сільського зеленого туризму: теорія, механізм формування та управління [] : монографія / Л. В. Забуранна, А. В. Кулік. - Київ : Центр учбов. літ., 2018. - 291, [1] с. : рис., табл. - Літ.: с. 222-234. - Дод.: с. 235-291. - ISBN 978-611-01-0937-6 : 193.00 грн, 200.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР-6КРМ)433
Рубрики: Туризм--Автономна Республика Крим--Наукові видання
   Конкуренція--Туризм--Автономна Республіка Крим--Наукові видання

   
Кл.слова (ненормовані):
агротуристські підприємства -- конкурентні переваги -- конкурентна стійкість -- економічна стійкість -- аналіз клієнтів -- послуги туризму -- діяльність туристичних підприємств -- знак "Зелена садиба" -- туристичні кластери -- менеджмент туризму -- маркетинг туризму
Анотація: Дослідження теоретико-методичних та практичних питань формування та управління конкурентостійкістю підприємств сільського зеленого туризму в АР Крим.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Кулік, А. В.
Примірників всього: 2
ВВ (2)
Свободны: ВВ (2)
Знайти схожі

2.
338.48:658.8](477)(075.8)
С50


    Смирнов, І. Г.
    Маркетинг у туризмі [] : навч. посіб. / Смирнов І. Г. ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ : КНУ ім. Тараса Шевченка, 2016. - 251, [1] с. : рис., табл. - Літ.: с. 209-210. - Дод.: с. 211-251. - ISBN 978-966-97475-9-4 : 20.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)433я73
Рубрики: Туризм--Навчальні видання для вищої школи
   Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

   
Кл.слова (ненормовані):
туристичні фірми -- туристичний ринок -- попит в туризмі -- комунікації в туризмі -- міжнародний туризм -- інновації в туризмі -- туристичні кластери -- сакральний туризм
Анотація: Розкрито специфіку маркетингу сталого туризму; особливості ринку споживачів, рекламної діяльності та цінової політики; конкурентоспроможність та новітні інноваційні напрями маркетингу в туризмі.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Примірників всього: 1
АБ (1)
Свободны: АБ (1)
Знайти схожі

3.


    Маслиган, О. О.
    Регіоналістична модель управління розвитком кластерів туризму і рекреації [] / О. О. Маслиган, Г. В. Машіка // Агросвіт : наук.-практ. журнал. - 2020. - N 10. - С. 43-51 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Туризмознавство--Управління
Кл.слова (ненормовані):
туристичні кластери -- рекреаційні кластери

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Машіка, Г. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВВ (1)
Вільні: ВВ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)