Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=фреймінг<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.


    Кузик, О. В.
    Інноваційне середовище комунікацій у маркетингу агропромислових підприємств України [] / О. В. Кузик // Інвестиціі: практика та досвід. - 2019. - N 11. - С. 20-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Сільськогосподарські підприємства--Комунікаційний маркетинг--Інновації--Україна
Кл.слова (ненормовані):
поведінка споживачів -- бренд -- фреймінг-ефект -- зони впливу інформації

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

2.


    Комова, Марія Василівна.
    Ідентифікаційні образи дисфункційності документальної інформації в соціальних комунікаціях [] / М. В. Комова, А. М. Пелещишин // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. : наук. журнал. - 2020. - N 1. - С. 127-135. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Соціальні комунікації--Інформація
Кл.слова (ненормовані):
документ -- дисфункційність документа -- фактологічна інформація -- документальна інформація -- тролінг -- фреймінг

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Пелещишин, Андрій Миколайович

Є примірники у відділах: всього 1 : БГ (1)
Вільні: БГ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)