Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=інформаційно-аналітична компетентність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
378:355.085.5:004.9](477)(043)*М
М30


    Марченков, Сергій Миколайович.
    Формування інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх офіцерів у процесі фахової підготовки [] : автореф. дис. / Марченков Сергій Миколайович ; [наук. керівник Березюк О. С.] ; М-во освіти і науки України, Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2021. - 20 с. : рис., табл. - Літ.: с. 16-17. - 10.00 грн
УДК
ББК 74.58(4УКР) + 68.49
Рубрики: Офіцери--Інформаційна діяльність--Професійна освіта--Наукові видання
   
Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-аналітична компетентність -- майбутній офіцер -- заклад вищої військової освіти -- фахова підготовка
Анотація: Дисертація присвячена теоретико-експериментальному дослідженню проблеми формування інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх офіцерів у процесі фахової підготовки. Визначено сучасні наукові підходи до проблеми дослідження. Схарактеризовано принципи формування інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх офіцерів. На підставі вивчення наукової літератури здійснено категоріальний аналіз базових понять. Охарактеризовано структуру, етапи формування, критерії, показники, рівні сформованості інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх офіцерів. Обґрунтовано педагогічні умови, розроблено модель формування інформаційно-аналітичної компетентності курсантів у процесі фахової підготовки, визначено її структурні компоненти. Експериментально перевірено ефективність упровадження авторської моделі і спецкурса "Формування інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх офіцерів у процесі фахової підготовки" в освітній процес військових закладів вищої освіти.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Березюк, Олена Станіславівна \наук. керівник.\; Міністерство освіти і науки УкраїниЖитомирський державний університет імені Івана Франка
Примірників всього: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Знайти схожі

2.
027.54(477-25)(082)
Н34


    Лисенко, Тарас.
    Аналітична компетентність як фактор ефективного функціонування інформаційно-аналітичних центрів [] / Т. Лисенко // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського : збірник / Нац. акад. наук України, Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського, Асоц. б-к України ; редкол.: Н. Кунанець (голов. ред.) [та ін.]. - Київ : НБУВ, 2021. - Вип. 62. - С. 122-135. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 78.34(4УКР-2К)751.1
Рубрики: Аналітичні дослідження
Кл.слова (ненормовані):
аналітична компетентність -- динамічно-інтегративне утворення -- інформаційно-аналітична компетентність -- інформаційно-аналітичні центри та служби -- аналітик-фахівець -- колективні та індивідуальні суб’єкти інформаційної діяльності -- поліфункціональна якість -- аналітичні компетенції
Анотація: Робота урядових і неурядових аналітичних центрів і служб як колективних суб’єктів інформаційної діяльності прямо пов’язана з діяльністю індивідуальних суб’єктів, що передбачає пошук, моніторинг, оцінку, верифікацію та аналітико-синтетичну обробку інформації на системних і безперервних засадах із подальшою підготовкою вже виробленої інформаційної продукції для задоволення потреб замовника чи суспільства в цілому. З огляду на це у фокусі уваги опиняється проблема аналітичної компетентності як якісної характеристики фахівців-аналітиків. Мета статті – розгляд аналітичної компетентності (АК) як властивості кадрового ресурсу урядових і неурядових інформаційно-аналітичних центрів, від якої залежить успішне функціонування останніх. Методи дослідження. У статті використано системний підхід, формально-логічний та соціологічний методи, методи індукції, дедукції та структурно-функціонального аналізу. Наукова новизна. Здійснено спробу розглянути аналітичну компетентність у позаосвітньому контексті як важливу якісну характеристику кадрового ресурсу, що впливає на забезпечення ефективності функціонування інформаційно-аналітичних центрів і служб та є результатом тривалого самовдосконалення фахівця-аналітика під час багатопланової аналітичної роботи. Висновки. Підтверджено тезу, що суб’єкти інформаційних відносин поділяються на дві групи – індивідуальні (професійні аналітики, управлінці високого та середнього рангу, члени громадських організацій, бібліотекарі, ІТ-аналітики та ін.) та колективні (урядові та неурядові аналітичні центри, відділи чи служби). Наголошено, що, згідно з цілями і завданнями інформаційно-аналітичних центрів та служб, поняття «аналітична компетентність» є синонімом понять «компетентності інформаційного аналітика» і «інформаційно-аналітичної компетентності». Доведено, що аналітична компетентність є динамічно-інтегративним утворенням і багатофакторною та поліфункціональною якістю індивідуальних суб’єктів інформаційних відносин, до складу якої входить набір загальних і спеціальних інформаційних і аналітико-синтетичних компетенцій, а також набір особистих якостей, що уможливлює її вивчення у ширшому соціально-комунікативному ракурсі не як епізодичного акту, а як важливу функцію ланок інформаційно-аналітичної роботи та фактор функціонування інформаційно-аналітичних центрів, від якого залежить успіх і ефективність останніх.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Кунанець, Н. \ред.\; Горовий, В. \ред.\; Струнгар, В. \ред.\; Бабік, В. \ред.\; Національна академія наук України; Національна бібліотека України ім. В. І. Вернадського; Асоціація бібліотек України

Є примірники у відділах: всього 2 : БГ (1), ФОНД (1)
Вільні: БГ (1), ФОНД (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)