Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Радомишльська ЦРБ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=комунікативна діяльність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
83.7
Э81


    Эрнст, Отто.
    Слово предоставлено Вам [] = Reden musstn Reden konnen : практ. рекомендации по ведению деловых бесед и переговоров / Отто Эрнст ; [пер. с нем. А. Д. Богомолова ; предисл. и послесл. Е. А. Ножина]. - Москва : Экономика, 1988. - 142 с. : ил. - Библиогр. в подстрочном примеч. - ISBN 5-282-00525-5 : 0.45 р.
ББК 83.7 + 65.9(4ГЕ)
Рубрики: Ораторське мистецтво--Практичні посібники
   
Кл.слова (ненормовані):
комунікативна діяльність -- коммуникативная деятельность -- публічний виступ -- публичное выступление -- переконливе мовлення -- убедительная речь -- імпровізація -- импровизация -- діалоги з аудиторією -- диалоги с аудиторией -- ділові переговори -- деловые переговоры -- ділові бесіди -- деловые беседы -- індивідуальне спілкування -- индивидуальное общение
Анотація: Книга рассказывает о том, какие приемы помогут повысить эффективность индивидуального общения руководителя с коллективом.

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Богомолов, А. Д. \пер.\; Ножин, Евгений Александрович \авт. предисл., авт. послесл.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.


    Слюсар, В. М.
    Субстанційний підхід до визначення поняття "реклама": філософсько-комунікативний аспект [] / В. М. Слюсар, Л. Л. Шкіль, М. В. Слюсар // Вісник Житомирського державного університету ім. Івана Франка. Філософські науки. - 2021. - N 2(90). - С. 104-112
Рубрики: Інформаційне суспільство--Реклама--Житомир, місто (Житомирська область)
   Житомир, місто (Житомирска область)--Інформаційне суспільство--Реклама
Кл.слова (ненормовані):
інформаційний простір -- комунікативна діяльність -- рекламне повідомлення -- символічне виробництво -- обмін
Анотація: [В статті здійснено аналіз актуальних підходів до визначення поняття "реклама". Застосовано субстанційний підхід для його дефініювання, який продовжуючи класичну традицію наукового мислення, проголошує основоположним принципом розуміння об'єкта наукового пізнанняя як стійкої сутності, зведення багатоманітності й мінливості властивостей до постійного, відносно сталого й постійного існуючого означення].

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Шкіль, Л. Л.; Слюсар, М. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : КР (1)
Вільні: КР (1)

Знайти схожі

3.


    Слюсар, В. М.
    Реклама у сучасному міському просторі: соціально-філософський аналіз [] / В. М. Слюсар, В. О. Коваль // Вісник Житомирського державного університету ім. Івана Франка. Філологічні науки. - 2020. - N 2 (88). - С. 146-156 . - ISSN 2076-6173
Рубрики: Духовна культура--Реклама--Житомир, місто (Житомирська область)
   Житомир, місто (Житомирська область)--Духовна культура--Реклама
Кл.слова (ненормовані):
суспільство споживання -- інформаційний простір -- урбаністика -- філософія реклами -- симулякр -- комунікативна діяльність
Анотація: [У статті здійснено соціально-філософський аналіз функціонування реклами у міському соціокультурному просторі у таких аспектах: реклама як агент впливу на духовну культуру індивіда та суспільства, просторова домінанта сучасного міського архітектурного середовища та в інших].

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Дод.точки доступу:
Коваль, В. О.

Є примірники у відділах: всього 1 : КР (1)
Вільні: КР (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)