Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=маркетингова класифікація продуктів плодоовочевої переробки<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.


    Капустіна, Т. А.
    Теоретичні основи формування комплексу маркетингу продукції плодоовочевої переробки [] / Т. А. Капустіна // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. праць. - 2007. - N 10. - С. 91-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економічні проблеми розвитку галузей та видів економ. діяльності
   
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова класифікація продуктів плодоовочевої переробки

Утримувачі документа:
ЖОУНБ

Є примірники у відділах: всього 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Вільні: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)